-
Muzyka i mity w XX wiekus. 3 - 12CZYSTY TEKST
Lew O. Akopjan, Elżbieta Morawska, Muzyka i mity w XX wieku , Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk, 1992 / Tom 37 / Numer 3 (146), s. 3 - 12
BIBTEX@Article{ authors = " Lew O. Akopjan, Elżbieta Morawska", title = "Muzyka i mity w XX wieku ", journal = "Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk", issue = "1992 / Tom 37 / Numer 3 (146)", pages = "3 - 12" }
-
Słowik i tajemnice nocy czyli o realiźmie i symbolice śpiewu słowika w muzyces. 13 - 36CZYSTY TEKST
Maria Harley, Słowik i tajemnice nocy czyli o realiźmie i symbolice śpiewu słowika w muzyce , Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk, 1992 / Tom 37 / Numer 3 (146), s. 13 - 36
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Harley", title = "Słowik i tajemnice nocy czyli o realiźmie i symbolice śpiewu słowika w muzyce ", journal = "Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk", issue = "1992 / Tom 37 / Numer 3 (146)", pages = "13 - 36" }
-
Symfonizm Witolda Lutosławskiegos. 37 - 51CZYSTY TEKST
Elżbieta Morawska, Irina Nikolska, Symfonizm Witolda Lutosławskiego , Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk, 1992 / Tom 37 / Numer 3 (146), s. 37 - 51
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Morawska, Irina Nikolska", title = "Symfonizm Witolda Lutosławskiego ", journal = "Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk", issue = "1992 / Tom 37 / Numer 3 (146)", pages = "37 - 51" }
-
Sens i znaczenie. Elementy marksistowskiej semantyki muzyki Jaroslava Jiránkas. 53 - 63CZYSTY TEKST
Maciej Jabłoński, Sens i znaczenie. Elementy marksistowskiej semantyki muzyki Jaroslava Jiránka , Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk, 1992 / Tom 37 / Numer 3 (146), s. 53 - 63
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Jabłoński", title = "Sens i znaczenie. Elementy marksistowskiej semantyki muzyki Jaroslava Jiránka ", journal = "Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk", issue = "1992 / Tom 37 / Numer 3 (146)", pages = "53 - 63" }
-
"Landscape" Andrzeja Panufnika w potocznym odbiorzes. 65 - 78CZYSTY TEKST
Mieczysław Gałuszka, Kazimierz Kowalewicz, "Landscape" Andrzeja Panufnika w potocznym odbiorze , Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk, 1992 / Tom 37 / Numer 3 (146), s. 65 - 78
BIBTEX@Article{ authors = " Mieczysław Gałuszka, Kazimierz Kowalewicz", title = ""Landscape" Andrzeja Panufnika w potocznym odbiorze ", journal = "Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk", issue = "1992 / Tom 37 / Numer 3 (146)", pages = "65 - 78" }
-
Rola poetyki humanistycznej w ksztatowaniu włoskiej muzyki wokalnej pierwszej polowy XVI wiekus. 79 - 82CZYSTY TEKST
Ryszard J. Wieczorek, Rola poetyki humanistycznej w ksztatowaniu włoskiej muzyki wokalnej pierwszej polowy XVI wieku , Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk, 1992 / Tom 37 / Numer 3 (146), s. 79 - 82
BIBTEX@Article{ authors = " Ryszard J. Wieczorek", title = "Rola poetyki humanistycznej w ksztatowaniu włoskiej muzyki wokalnej pierwszej polowy XVI wieku ", journal = "Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk", issue = "1992 / Tom 37 / Numer 3 (146)", pages = "79 - 82" }
-
Warszawska krytyka muzyczna w latach 1810-1890. Idee-koncepcje-problematykas. 82 - 86CZYSTY TEKST
Magdalena Dziadek, Warszawska krytyka muzyczna w latach 1810-1890. Idee-koncepcje-problematyka , Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk, 1992 / Tom 37 / Numer 3 (146), s. 82 - 86
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Dziadek", title = "Warszawska krytyka muzyczna w latach 1810-1890. Idee-koncepcje-problematyka ", journal = "Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk", issue = "1992 / Tom 37 / Numer 3 (146)", pages = "82 - 86" }
-
"Andrea Gabrieli e il suo tempo. Atti convegno iternazionale (Venezia 16-18 settembre 1985), red. F. Degrada [w:] "Studi di Musica Veneta", Florencja 1987 : [recenzja]s. 87 - 90CZYSTY TEKST
F. Degrada, Barbara Przybyszewska-Jarmińska, "Andrea Gabrieli e il suo tempo. Atti convegno iternazionale (Venezia 16-18 settembre 1985), red. F. Degrada [w:] "Studi di Musica Veneta", Florencja 1987 : [recenzja] , Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk, 1992 / Tom 37 / Numer 3 (146), s. 87 - 90
BIBTEX@Article{ authors = " F. Degrada, Barbara Przybyszewska-Jarmińska", title = ""Andrea Gabrieli e il suo tempo. Atti convegno iternazionale (Venezia 16-18 settembre 1985), red. F. Degrada [w:] "Studi di Musica Veneta", Florencja 1987 : [recenzja] ", journal = "Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk", issue = "1992 / Tom 37 / Numer 3 (146)", pages = "87 - 90" }
-
"Europejskie súvislosti slovenskej hudby", red. Ladislav Burlas [w:] "Musicologica Slovaca", Bratysława 1990 : [recenzja]s. 90 - 95CZYSTY TEKST
Ladislav Burlas, Halina Sieradz, "Europejskie súvislosti slovenskej hudby", red. Ladislav Burlas [w:] "Musicologica Slovaca", Bratysława 1990 : [recenzja] , Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk, 1992 / Tom 37 / Numer 3 (146), s. 90 - 95
BIBTEX@Article{ authors = " Ladislav Burlas, Halina Sieradz", title = ""Europejskie súvislosti slovenskej hudby", red. Ladislav Burlas [w:] "Musicologica Slovaca", Bratysława 1990 : [recenzja] ", journal = "Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk", issue = "1992 / Tom 37 / Numer 3 (146)", pages = "90 - 95" }
-
"Klawesyn. Studium instrumentologiczne", Irena Rackiewicz, Bydgoszcz 1987 : [recenzja]s. 95 - 101CZYSTY TEKST
Zbigniew Chaniecki, Irena Rackiewicz, "Klawesyn. Studium instrumentologiczne", Irena Rackiewicz, Bydgoszcz 1987 : [recenzja] , Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk, 1992 / Tom 37 / Numer 3 (146), s. 95 - 101
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Chaniecki, Irena Rackiewicz", title = ""Klawesyn. Studium instrumentologiczne", Irena Rackiewicz, Bydgoszcz 1987 : [recenzja] ", journal = "Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk", issue = "1992 / Tom 37 / Numer 3 (146)", pages = "95 - 101" }
-
"Adam de la Halle (fl. 1280): Le Jeu de Robin et Marion", Thomas Binkley, Bazylea 1991 : [recenzja]s. 101 - 106CZYSTY TEKST
Thomas Binkley, Jerzy Morawski, "Adam de la Halle (fl. 1280): Le Jeu de Robin et Marion", Thomas Binkley, Bazylea 1991 : [recenzja] , Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk, 1992 / Tom 37 / Numer 3 (146), s. 101 - 106
BIBTEX@Article{ authors = " Thomas Binkley, Jerzy Morawski", title = ""Adam de la Halle (fl. 1280): Le Jeu de Robin et Marion", Thomas Binkley, Bazylea 1991 : [recenzja] ", journal = "Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk", issue = "1992 / Tom 37 / Numer 3 (146)", pages = "101 - 106" }
-
"Hildegard of Birgen (1098-1179). The lauds of Saint Ursula", Thomas Binkley, Bloomington 1991 : [recenzja]s. 101 - 106CZYSTY TEKST
Thomas Binkley, Jerzy Morawski, "Hildegard of Birgen (1098-1179). The lauds of Saint Ursula", Thomas Binkley, Bloomington 1991 : [recenzja] , Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk, 1992 / Tom 37 / Numer 3 (146), s. 101 - 106
BIBTEX@Article{ authors = " Thomas Binkley, Jerzy Morawski", title = ""Hildegard of Birgen (1098-1179). The lauds of Saint Ursula", Thomas Binkley, Bloomington 1991 : [recenzja] ", journal = "Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk", issue = "1992 / Tom 37 / Numer 3 (146)", pages = "101 - 106" }
-
"Laude. Medieval italian spiritual songs", Thomas Binkley, Bloomington 1991 : [recenzja]s. 101 - 106CZYSTY TEKST
Thomas Binkley, Jerzy Morawski, "Laude. Medieval italian spiritual songs", Thomas Binkley, Bloomington 1991 : [recenzja] , Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk, 1992 / Tom 37 / Numer 3 (146), s. 101 - 106
BIBTEX@Article{ authors = " Thomas Binkley, Jerzy Morawski", title = ""Laude. Medieval italian spiritual songs", Thomas Binkley, Bloomington 1991 : [recenzja] ", journal = "Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk", issue = "1992 / Tom 37 / Numer 3 (146)", pages = "101 - 106" }
-
"Ockeghem's Missa cuiusvis toni in its original notation and edited in all the modes", wstęp George Houle, Bloomington and Indianapolis 1992 : [recenzja]s. 106 - 107CZYSTY TEKST
George Houle, Jerzy Morawski, "Ockeghem's Missa cuiusvis toni in its original notation and edited in all the modes", wstęp George Houle, Bloomington and Indianapolis 1992 : [recenzja] , Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk, 1992 / Tom 37 / Numer 3 (146), s. 106 - 107
BIBTEX@Article{ authors = " George Houle, Jerzy Morawski", title = ""Ockeghem's Missa cuiusvis toni in its original notation and edited in all the modes", wstęp George Houle, Bloomington and Indianapolis 1992 : [recenzja] ", journal = "Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk", issue = "1992 / Tom 37 / Numer 3 (146)", pages = "106 - 107" }
-
VIII Krajowa Konferencja Bibliotekarzy Muzycznychs. 107 - 109CZYSTY TEKST
Adam Mrygoń, VIII Krajowa Konferencja Bibliotekarzy Muzycznych , Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk, 1992 / Tom 37 / Numer 3 (146), s. 107 - 109
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Mrygoń", title = "VIII Krajowa Konferencja Bibliotekarzy Muzycznych ", journal = "Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk", issue = "1992 / Tom 37 / Numer 3 (146)", pages = "107 - 109" }
-
Sympozjum "Hudba a Totalita" Bratysława 17 października 1991 r.s. 109 - 110CZYSTY TEKST
Małgorzata Woźna, Sympozjum "Hudba a Totalita" Bratysława 17 października 1991 r. , Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk, 1992 / Tom 37 / Numer 3 (146), s. 109 - 110
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Woźna", title = "Sympozjum "Hudba a Totalita" Bratysława 17 października 1991 r. ", journal = "Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk", issue = "1992 / Tom 37 / Numer 3 (146)", pages = "109 - 110" }
-
Nominacje profesorskies. 111CZYSTY TEKST
M. S., Nominacje profesorskie , Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk, 1992 / Tom 37 / Numer 3 (146), s. 111
BIBTEX@Article{ authors = " M. S.", title = "Nominacje profesorskie ", journal = "Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk", issue = "1992 / Tom 37 / Numer 3 (146)", pages = "111" }
-
Seminarium muzykologiczne "Muzyka Gdańska"s. 111 - 112CZYSTY TEKST
D. P., Seminarium muzykologiczne "Muzyka Gdańska" , Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk, 1992 / Tom 37 / Numer 3 (146), s. 111 - 112
BIBTEX@Article{ authors = " D. P.", title = "Seminarium muzykologiczne "Muzyka Gdańska" ", journal = "Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk", issue = "1992 / Tom 37 / Numer 3 (146)", pages = "111 - 112" }
-
Międzynarodowy Kongres Muzykologiczny w Wiednius. 112CZYSTY TEKST
M. S., Międzynarodowy Kongres Muzykologiczny w Wiedniu , Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk, 1992 / Tom 37 / Numer 3 (146), s. 112
BIBTEX@Article{ authors = " M. S.", title = "Międzynarodowy Kongres Muzykologiczny w Wiedniu ", journal = "Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk", issue = "1992 / Tom 37 / Numer 3 (146)", pages = "112" }