-
CZYSTY TEKST
Anna Oleszak, Od Redakcji, Edukacja Humanistyczna, 2016 / Numer 2 (35) , s. 6
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Oleszak", title = "Od Redakcji", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2016 / Numer 2 (35) ", pages = "6" }
-
Rodowody socjologii Pomorza Zachodniego w zarysie : dziedzictwo historyczne i nowa jakośćs. 7 - 31CZYSTY TEKST
Robert B. Woźniak, Rodowody socjologii Pomorza Zachodniego w zarysie : dziedzictwo historyczne i nowa jakość , Edukacja Humanistyczna, 2016 / Numer 2 (35) , s. 7 - 31
BIBTEX@Article{ authors = " Robert B. Woźniak", title = "Rodowody socjologii Pomorza Zachodniego w zarysie : dziedzictwo historyczne i nowa jakość ", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2016 / Numer 2 (35) ", pages = "7 - 31" }
-
CZYSTY TEKST
Janusz A. Majcherek, Czy bonobo mogą nas nauczyć etyki?, Edukacja Humanistyczna, 2016 / Numer 2 (35) , s. 33 - 47
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz A. Majcherek", title = "Czy bonobo mogą nas nauczyć etyki?", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2016 / Numer 2 (35) ", pages = "33 - 47" }
-
CZYSTY TEKST
Olga Banit, Edukacyjny aspekt rozwoju zawodowego menedżera, Edukacja Humanistyczna, 2016 / Numer 2 (35) , s. 49 - 63
BIBTEX@Article{ authors = " Olga Banit", title = "Edukacyjny aspekt rozwoju zawodowego menedżera", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2016 / Numer 2 (35) ", pages = "49 - 63" }
-
Czego może nauczyć młode pokolenia socjologów spuścizna po Florianie Znanieckim?s. 65 - 75CZYSTY TEKST
Marek Woś, Czego może nauczyć młode pokolenia socjologów spuścizna po Florianie Znanieckim?, Edukacja Humanistyczna, 2016 / Numer 2 (35) , s. 65 - 75
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Woś", title = "Czego może nauczyć młode pokolenia socjologów spuścizna po Florianie Znanieckim?", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2016 / Numer 2 (35) ", pages = "65 - 75" }
-
Podmiotowość osób z niepełnosprawnością intelektualną w kulturze artystycznej : część 1s. 77 - 87CZYSTY TEKST
Leszek Ploch, Podmiotowość osób z niepełnosprawnością intelektualną w kulturze artystycznej : część 1 , Edukacja Humanistyczna, 2016 / Numer 2 (35) , s. 77 - 87
BIBTEX@Article{ authors = " Leszek Ploch", title = "Podmiotowość osób z niepełnosprawnością intelektualną w kulturze artystycznej : część 1 ", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2016 / Numer 2 (35) ", pages = "77 - 87" }
-
CZYSTY TEKST
Malgorzata Fopka-Kowalczyk, Doświadczenie choroby, cierpienia i straty – kontekst pedagogiczny , Edukacja Humanistyczna, 2016 / Numer 2 (35) , s. 89 - 99
BIBTEX@Article{ authors = " Malgorzata Fopka-Kowalczyk", title = "Doświadczenie choroby, cierpienia i straty – kontekst pedagogiczny ", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2016 / Numer 2 (35) ", pages = "89 - 99" }
-
Uwarunkowania stosunku gimnazjalistów z klas integracyjnych i nieintegracyjnych do Innychs. 101 - 111CZYSTY TEKST
Katarzyna Smoter, Uwarunkowania stosunku gimnazjalistów z klas integracyjnych i nieintegracyjnych do Innych, Edukacja Humanistyczna, 2016 / Numer 2 (35) , s. 101 - 111
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Smoter", title = "Uwarunkowania stosunku gimnazjalistów z klas integracyjnych i nieintegracyjnych do Innych", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2016 / Numer 2 (35) ", pages = "101 - 111" }
-
CZYSTY TEKST
Grażyna Leśniewska, Edukacja nieformalna – moda czy konieczność , Edukacja Humanistyczna, 2016 / Numer 2 (35) , s. 113 - 122
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Leśniewska", title = "Edukacja nieformalna – moda czy konieczność ", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2016 / Numer 2 (35) ", pages = "113 - 122" }
-
Znaczenie ewaluacji działań wychowawczych, edukacyjnych i terapeutycznych w procesie resocjalizacji młodzieży niedostosowanej społecznies. 123 - 133CZYSTY TEKST
Siemionow, Justyna, Znaczenie ewaluacji działań wychowawczych, edukacyjnych i terapeutycznych w procesie resocjalizacji młodzieży niedostosowanej społecznie , Edukacja Humanistyczna, 2016 / Numer 2 (35) , s. 123 - 133
BIBTEX@Article{ authors = " Siemionow, Justyna", title = "Znaczenie ewaluacji działań wychowawczych, edukacyjnych i terapeutycznych w procesie resocjalizacji młodzieży niedostosowanej społecznie ", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2016 / Numer 2 (35) ", pages = "123 - 133" }
-
Kompetencje profesjonalne kuratorów sądowych dla dorosłych wobec zmieniającej się rzeczywistości prawnej w perspektywie specjalizacji zawodowejs. 135 - 146CZYSTY TEKST
Katarzyna Nanowska, Kompetencje profesjonalne kuratorów sądowych dla dorosłych wobec zmieniającej się rzeczywistości prawnej w perspektywie specjalizacji zawodowej , Edukacja Humanistyczna, 2016 / Numer 2 (35) , s. 135 - 146
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Nanowska", title = "Kompetencje profesjonalne kuratorów sądowych dla dorosłych wobec zmieniającej się rzeczywistości prawnej w perspektywie specjalizacji zawodowej ", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2016 / Numer 2 (35) ", pages = "135 - 146" }
-
Un Orthodox milieu de mémoire: The Saint Nicholas Monastery’s Memory on Communism and Orthodoxys. 147 - 166CZYSTY TEKST
Maria Mateoniu, Un Orthodox milieu de mémoire: The Saint Nicholas Monastery’s Memory on Communism and Orthodoxy, Edukacja Humanistyczna, 2016 / Numer 2 (35) , s. 147 - 166
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Mateoniu", title = "Un Orthodox milieu de mémoire: The Saint Nicholas Monastery’s Memory on Communism and Orthodoxy", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2016 / Numer 2 (35) ", pages = "147 - 166" }
-
Лабораторно-практические работы как форма повышения уровня мотивации к обучению математике учащихся-гуманитариевs. 169 - 180CZYSTY TEKST
Гавро Шкриванић, Лабораторно-практические работы как форма повышения уровня мотивации к обучению математике учащихся-гуманитариев, Edukacja Humanistyczna, 2016 / Numer 2 (35) , s. 169 - 180
BIBTEX@Article{ authors = " Гавро Шкриванић", title = "Лабораторно-практические работы как форма повышения уровня мотивации к обучению математике учащихся-гуманитариев", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2016 / Numer 2 (35) ", pages = "169 - 180" }
-
„Dostrzeganie problemu. Rozwiązywanie problemu. Ćwiczenia warsztatowe”, Małgorzata Franc, Saarbrücken 2016 : [recenzja]s. 181 - 182CZYSTY TEKST
Ołena Aniszczenko, Małgorzata Franc, „Dostrzeganie problemu. Rozwiązywanie problemu. Ćwiczenia warsztatowe”, Małgorzata Franc, Saarbrücken 2016 : [recenzja], Edukacja Humanistyczna, 2016 / Numer 2 (35) , s. 181 - 182
BIBTEX@Article{ authors = " Ołena Aniszczenko, Małgorzata Franc", title = "„Dostrzeganie problemu. Rozwiązywanie problemu. Ćwiczenia warsztatowe”, Małgorzata Franc, Saarbrücken 2016 : [recenzja]", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2016 / Numer 2 (35) ", pages = "181 - 182" }
-
„Stres w pracy kuratora sądowego. Studium teoretyczno-empiryczne”, Łukasz Wirkus, Kraków 2015 : [recenzja]s. 183 - 186CZYSTY TEKST
Katarzyna Nanowska, Łukasz Wirkus, „Stres w pracy kuratora sądowego. Studium teoretyczno-empiryczne”, Łukasz Wirkus, Kraków 2015 : [recenzja], Edukacja Humanistyczna, 2016 / Numer 2 (35) , s. 183 - 186
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Nanowska, Łukasz Wirkus", title = "„Stres w pracy kuratora sądowego. Studium teoretyczno-empiryczne”, Łukasz Wirkus, Kraków 2015 : [recenzja]", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2016 / Numer 2 (35) ", pages = "183 - 186" }