-
‘Boghossian’s Blind Reasoning’, Conditionalization, and Thick Concepts : a Functional Models. 31 - 52CZYSTY TEKST
‘Boghossian’s Blind Reasoning’, Conditionalization, and Thick Concepts : a Functional Model, Ethics in Progress, 2012 / Tom 3 / Numer 1, s. 31 - 52
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "‘Boghossian’s Blind Reasoning’, Conditionalization, and Thick Concepts : a Functional Model", journal = "Ethics in Progress", issue = "2012 / Tom 3 / Numer 1", pages = "31 - 52" }
-
Minimalism and Expressivisms. 9 - 30CZYSTY TEKST
Minimalism and Expressivism, Ethics in Progress, 2012 / Tom 3 / Numer 1, s. 9 - 30
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Minimalism and Expressivism", journal = "Ethics in Progress", issue = "2012 / Tom 3 / Numer 1", pages = "9 - 30" }
-
Ethics of Knowledge Sharing: A Perspective of Social Ontologys. 53 - 70CZYSTY TEKST
Ethics of Knowledge Sharing: A Perspective of Social Ontology, Ethics in Progress, 2012 / Tom 3 / Numer 1, s. 53 - 70
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Ethics of Knowledge Sharing: A Perspective of Social Ontology", journal = "Ethics in Progress", issue = "2012 / Tom 3 / Numer 1", pages = "53 - 70" }
-
Connections and Abstractions: Blending Epistemologies of Love and Separation in Environmental Educations. 71 - 81CZYSTY TEKST
Jason P. Matzke, Connections and Abstractions: Blending Epistemologies of Love and Separation in Environmental Education, Ethics in Progress, 2012 / Tom 3 / Numer 1, s. 71 - 81
BIBTEX@Article{ authors = " Jason P. Matzke", title = "Connections and Abstractions: Blending Epistemologies of Love and Separation in Environmental Education", journal = "Ethics in Progress", issue = "2012 / Tom 3 / Numer 1", pages = "71 - 81" }
-
Factors of Chinese Adolescents’ Moral Judgment Competence – Findings from Hubei Provinces. 83 - 95CZYSTY TEKST
Factors of Chinese Adolescents’ Moral Judgment Competence – Findings from Hubei Province, Ethics in Progress, 2012 / Tom 3 / Numer 1, s. 83 - 95
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Factors of Chinese Adolescents’ Moral Judgment Competence – Findings from Hubei Province", journal = "Ethics in Progress", issue = "2012 / Tom 3 / Numer 1", pages = "83 - 95" }
-
Professionalität und Postkonventionalität. Entwicklungstheoretische und soziologische Perspektiven auf professionalisiertes Handelns. 97 - 110CZYSTY TEKST
Professionalität und Postkonventionalität. Entwicklungstheoretische und soziologische Perspektiven auf professionalisiertes Handeln, Ethics in Progress, 2012 / Tom 3 / Numer 1, s. 97 - 110
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Professionalität und Postkonventionalität. Entwicklungstheoretische und soziologische Perspektiven auf professionalisiertes Handeln", journal = "Ethics in Progress", issue = "2012 / Tom 3 / Numer 1", pages = "97 - 110" }
-
Konflikt polityczny i natura ludzka: Machiavellego rozważania nad starożytną Republiką Rzymską i nowożytną Florencją oraz ich wpływ na współczesną świadomość demokratycznąs. 111 - 127CZYSTY TEKST
Konflikt polityczny i natura ludzka: Machiavellego rozważania nad starożytną Republiką Rzymską i nowożytną Florencją oraz ich wpływ na współczesną świadomość demokratyczną, Ethics in Progress, 2012 / Tom 3 / Numer 1, s. 111 - 127
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Konflikt polityczny i natura ludzka: Machiavellego rozważania nad starożytną Republiką Rzymską i nowożytną Florencją oraz ich wpływ na współczesną świadomość demokratyczną", journal = "Ethics in Progress", issue = "2012 / Tom 3 / Numer 1", pages = "111 - 127" }
-
After Ethical Naturalisms. 129 - 133CZYSTY TEKST
Filip Bardziński, Piotr Makowski, After Ethical Naturalism, Ethics in Progress, 2012 / Tom 3 / Numer 1, s. 129 - 133
BIBTEX@Article{ authors = " Filip Bardziński, Piotr Makowski", title = "After Ethical Naturalism", journal = "Ethics in Progress", issue = "2012 / Tom 3 / Numer 1", pages = "129 - 133" }
-
Hippokrates na nowo poznawanys. 135 - 140CZYSTY TEKST
Marian Wesoły, Anna Jaroszewska, Hippokrates na nowo poznawany, Ethics in Progress, 2012 / Tom 3 / Numer 1, s. 135 - 140
BIBTEX@Article{ authors = " Marian Wesoły, Anna Jaroszewska", title = "Hippokrates na nowo poznawany", journal = "Ethics in Progress", issue = "2012 / Tom 3 / Numer 1", pages = "135 - 140" }
-
Educating Moral-Democratic Competence with the Konstanz Method of Dilemma-Discussions. 141CZYSTY TEKST
Educating Moral-Democratic Competence with the Konstanz Method of Dilemma-Discussion, Ethics in Progress, 2012 / Tom 3 / Numer 1, s. 141
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Educating Moral-Democratic Competence with the Konstanz Method of Dilemma-Discussion", journal = "Ethics in Progress", issue = "2012 / Tom 3 / Numer 1", pages = "141" }