-
Wstęps. 5 - 6CZYSTY TEKST
Beata Filipiak, Wstęp, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2007 / Tom 12, s. 5 - 6
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Filipiak", title = "Wstęp", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2007 / Tom 12", pages = "5 - 6" }
-
Współczesne metropolie węzłami globalnych połączeń siecis. 9 - 23CZYSTY TEKST
Stanisław Korenik, Katarzyna Miszczak, Współczesne metropolie węzłami globalnych połączeń sieci, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2007 / Tom 12, s. 9 - 23
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Korenik, Katarzyna Miszczak", title = "Współczesne metropolie węzłami globalnych połączeń sieci", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2007 / Tom 12", pages = "9 - 23" }
-
Samorząd gminny jako kreator rozwoju lokalnej przedsiębiorczościs. 25 - 36CZYSTY TEKST
Beata Filipiak, Samorząd gminny jako kreator rozwoju lokalnej przedsiębiorczości, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2007 / Tom 12, s. 25 - 36
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Filipiak", title = "Samorząd gminny jako kreator rozwoju lokalnej przedsiębiorczości", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2007 / Tom 12", pages = "25 - 36" }
-
Znaczenie niekomercyjnych organizacji europejskich dla rozwoju partnerstwa publiczno-prywatnego - Unii Europejskiej i międzynarodowych instytucji finansowychs. 37 - 47CZYSTY TEKST
Dorota Korenik, Znaczenie niekomercyjnych organizacji europejskich dla rozwoju partnerstwa publiczno-prywatnego - Unii Europejskiej i międzynarodowych instytucji finansowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2007 / Tom 12, s. 37 - 47
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Korenik", title = "Znaczenie niekomercyjnych organizacji europejskich dla rozwoju partnerstwa publiczno-prywatnego - Unii Europejskiej i międzynarodowych instytucji finansowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2007 / Tom 12", pages = "37 - 47" }
-
Funkcjonowanie form organizacyjno-prawnych w sektorze samorządu jako determinanta rozwoju lokalnegos. 49 - 59CZYSTY TEKST
Łukasz Czop, Funkcjonowanie form organizacyjno-prawnych w sektorze samorządu jako determinanta rozwoju lokalnego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2007 / Tom 12, s. 49 - 59
BIBTEX@Article{ authors = " Łukasz Czop", title = "Funkcjonowanie form organizacyjno-prawnych w sektorze samorządu jako determinanta rozwoju lokalnego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2007 / Tom 12", pages = "49 - 59" }
-
Partnerstwo publiczno-prywatne jako determinanta wspierająca rozwój lokalnej przedsiębiorczościs. 61 - 71CZYSTY TEKST
Małgorzata Gorzałczyńska-Koczkodaj, Partnerstwo publiczno-prywatne jako determinanta wspierająca rozwój lokalnej przedsiębiorczości, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2007 / Tom 12, s. 61 - 71
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Gorzałczyńska-Koczkodaj", title = "Partnerstwo publiczno-prywatne jako determinanta wspierająca rozwój lokalnej przedsiębiorczości", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2007 / Tom 12", pages = "61 - 71" }
-
Banki spółdzielcze jako kreatorzy rozwoju lokalnegos. 73 - 84CZYSTY TEKST
Agnieszka Alińska, Banki spółdzielcze jako kreatorzy rozwoju lokalnego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2007 / Tom 12, s. 73 - 84
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Alińska", title = "Banki spółdzielcze jako kreatorzy rozwoju lokalnego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2007 / Tom 12", pages = "73 - 84" }
-
Rola przedsiębiorczości w umacnianiu konkurencyjności małych przedsiębiorstws. 87 - 99CZYSTY TEKST
Jarosław Karpacz, Bogdan Nogalski, Anna Wojcik-Karpacz, Rola przedsiębiorczości w umacnianiu konkurencyjności małych przedsiębiorstw, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2007 / Tom 12, s. 87 - 99
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Karpacz, Bogdan Nogalski, Anna Wojcik-Karpacz", title = "Rola przedsiębiorczości w umacnianiu konkurencyjności małych przedsiębiorstw", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2007 / Tom 12", pages = "87 - 99" }
-
Efekty działalności innowacyjnej przedsiębiorstws. 101 - 109CZYSTY TEKST
Grażyna Węgrzyn, Efekty działalności innowacyjnej przedsiębiorstw, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2007 / Tom 12, s. 101 - 109
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Węgrzyn", title = "Efekty działalności innowacyjnej przedsiębiorstw", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2007 / Tom 12", pages = "101 - 109" }
-
Innowacyjność w warunkach społeczeństwa informacyjnego - znacznie technologii informacyjnych, procesów uczenia się i kreatywnościs. 112 - 119CZYSTY TEKST
Piotr Niedzielski, Katarzyna Rychlik, Innowacyjność w warunkach społeczeństwa informacyjnego - znacznie technologii informacyjnych, procesów uczenia się i kreatywności, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2007 / Tom 12, s. 112 - 119
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Niedzielski, Katarzyna Rychlik", title = "Innowacyjność w warunkach społeczeństwa informacyjnego - znacznie technologii informacyjnych, procesów uczenia się i kreatywności", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2007 / Tom 12", pages = "112 - 119" }
-
Innowacyjność jako wyraz przedsiębiorczości na przykładzie przedsiębiorstw przemysłowych w województwie zachodniopomorskims. 121 - 130CZYSTY TEKST
Małgorzata Brojak-Trzaskowska, Małgorzata Porada-Rochoń, Innowacyjność jako wyraz przedsiębiorczości na przykładzie przedsiębiorstw przemysłowych w województwie zachodniopomorskim, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2007 / Tom 12, s. 121 - 130
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Brojak-Trzaskowska, Małgorzata Porada-Rochoń", title = "Innowacyjność jako wyraz przedsiębiorczości na przykładzie przedsiębiorstw przemysłowych w województwie zachodniopomorskim", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2007 / Tom 12", pages = "121 - 130" }
-
Fundusze strukturalne jako instrument wspierania rozwoju sektora MSP w Polsces. 131 - 141CZYSTY TEKST
Magdalena Majchrzak, Fundusze strukturalne jako instrument wspierania rozwoju sektora MSP w Polsce, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2007 / Tom 12, s. 131 - 141
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Majchrzak", title = "Fundusze strukturalne jako instrument wspierania rozwoju sektora MSP w Polsce", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2007 / Tom 12", pages = "131 - 141" }
-
Przyczyny, motywy i ryzyko internacjonalizacji przedsiębiorstwas. 143 - 152CZYSTY TEKST
Aurelia Bielawska, Przyczyny, motywy i ryzyko internacjonalizacji przedsiębiorstwa, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2007 / Tom 12, s. 143 - 152
BIBTEX@Article{ authors = " Aurelia Bielawska", title = "Przyczyny, motywy i ryzyko internacjonalizacji przedsiębiorstwa", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2007 / Tom 12", pages = "143 - 152" }
-
Internacjonalizacja małych i średnich przedsiębiorstws. 153 - 164CZYSTY TEKST
Magdalena Kosowska, Sławomir Zarębski, Internacjonalizacja małych i średnich przedsiębiorstw, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2007 / Tom 12, s. 153 - 164
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Kosowska, Sławomir Zarębski", title = "Internacjonalizacja małych i średnich przedsiębiorstw", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2007 / Tom 12", pages = "153 - 164" }
-
Alternatywne formy transferu ryzykas. 165 - 177CZYSTY TEKST
Anna Bera, Krzysztof Michaluk, Alternatywne formy transferu ryzyka, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2007 / Tom 12, s. 165 - 177
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Bera, Krzysztof Michaluk", title = "Alternatywne formy transferu ryzyka", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2007 / Tom 12", pages = "165 - 177" }
-
Faktoring jako instrument wspierający rozwój małych i średnich przedsiębiorstw w świetle badań empirycznychs. 179 - 187CZYSTY TEKST
Jacek Czarecki, Faktoring jako instrument wspierający rozwój małych i średnich przedsiębiorstw w świetle badań empirycznych , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2007 / Tom 12, s. 179 - 187
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Czarecki", title = "Faktoring jako instrument wspierający rozwój małych i średnich przedsiębiorstw w świetle badań empirycznych ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2007 / Tom 12", pages = "179 - 187" }
-
Zastosowanie wyników badań marketingowych do projektowania przewagi konkurencyjnej w zakresie usług transportowych - metody QFDs. 189 - 198CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Zastosowanie wyników badań marketingowych do projektowania przewagi konkurencyjnej w zakresie usług transportowych - metody QFD, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2007 / Tom 12, s. 189 - 198
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Zastosowanie wyników badań marketingowych do projektowania przewagi konkurencyjnej w zakresie usług transportowych - metody QFD", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2007 / Tom 12", pages = "189 - 198" }
-
Przedsiębiorczość a ochrona środowiskas. 199 - 206CZYSTY TEKST
Piotr Szczypa, Przedsiębiorczość a ochrona środowiska, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2007 / Tom 12, s. 199 - 206
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Szczypa", title = "Przedsiębiorczość a ochrona środowiska", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2007 / Tom 12", pages = "199 - 206" }