-
Wstęps. 5 - 6CZYSTY TEKST
Beata Filipiak, Wstęp, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2004 / Tom 7, s. 5 - 6
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Filipiak", title = "Wstęp", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2004 / Tom 7", pages = "5 - 6" }
-
Możliwości rozwojowe sektora MSP w Polsce a integracja europejskas. 9 - 15CZYSTY TEKST
Maciej Cieślicki, Możliwości rozwojowe sektora MSP w Polsce a integracja europejska, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2004 / Tom 7, s. 9 - 15
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Cieślicki", title = "Możliwości rozwojowe sektora MSP w Polsce a integracja europejska", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2004 / Tom 7", pages = "9 - 15" }
-
Regionalne stymulatory rozwoju małych i średnich przedsiębiorstws. 17 - 26CZYSTY TEKST
Jarosław Karpacz, Bogdan Nogalski, Anna Wojcik-Karpacz, Regionalne stymulatory rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2004 / Tom 7, s. 17 - 26
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Karpacz, Bogdan Nogalski, Anna Wojcik-Karpacz", title = "Regionalne stymulatory rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2004 / Tom 7", pages = "17 - 26" }
-
Przedsię- biorstwa świadczące usługi komunalne w obliczu przystąpienia Polski do Unii Europejskiejs. 27 - 42CZYSTY TEKST
Magdalena Majchrzak, Przemysław Pluskota, Przedsię- biorstwa świadczące usługi komunalne w obliczu przystąpienia Polski do Unii Europejskiej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2004 / Tom 7, s. 27 - 42
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Majchrzak, Przemysław Pluskota", title = "Przedsię- biorstwa świadczące usługi komunalne w obliczu przystąpienia Polski do Unii Europejskiej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2004 / Tom 7", pages = "27 - 42" }
-
Marketing regionalny na rynku usługs. 43 - 50CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Marketing regionalny na rynku usług, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2004 / Tom 7, s. 43 - 50
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Marketing regionalny na rynku usług", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2004 / Tom 7", pages = "43 - 50" }
-
Koncepcja systemu obsługi klientas. 51 - 60CZYSTY TEKST
Tomasz Sondej, Koncepcja systemu obsługi klienta, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2004 / Tom 7, s. 51 - 60
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Sondej", title = "Koncepcja systemu obsługi klienta", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2004 / Tom 7", pages = "51 - 60" }
-
Planowanie w jednostkach samorządu terytorialnego jako wyznacznik sprawnego funkcjonowania w jednoczącej się Europies. 63 - 73CZYSTY TEKST
Marek Dylewski, Planowanie w jednostkach samorządu terytorialnego jako wyznacznik sprawnego funkcjonowania w jednoczącej się Europie, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2004 / Tom 7, s. 63 - 73
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Dylewski", title = " Planowanie w jednostkach samorządu terytorialnego jako wyznacznik sprawnego funkcjonowania w jednoczącej się Europie", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2004 / Tom 7", pages = "63 - 73" }
-
Współpraca organizacji pozarządowych z partnerem samorządowym w kreowaniu rozwoju lokalnego i regionalnego na przykładzie miasta Szczecinas. 75 - 89CZYSTY TEKST
Beata Filipiak, Współpraca organizacji pozarządowych z partnerem samorządowym w kreowaniu rozwoju lokalnego i regionalnego na przykładzie miasta Szczecina, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2004 / Tom 7, s. 75 - 89
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Filipiak", title = "Współpraca organizacji pozarządowych z partnerem samorządowym w kreowaniu rozwoju lokalnego i regionalnego na przykładzie miasta Szczecina", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2004 / Tom 7", pages = "75 - 89" }
-
Finanse publiczne Polski w obliczu przystąpienia do strefy euros. 91 - 103CZYSTY TEKST
Magdalena Dynus, Jan Głuchowski, Finanse publiczne Polski w obliczu przystąpienia do strefy euro, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2004 / Tom 7, s. 91 - 103
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Dynus, Jan Głuchowski", title = "Finanse publiczne Polski w obliczu przystąpienia do strefy euro", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2004 / Tom 7", pages = "91 - 103" }
-
Samodzielność jednostek samorządu gminnego w pozyskiwaniu dochodów uzupełniających w roku akcesji Polski do Unii Europejskiejs. 105 - 120CZYSTY TEKST
Sławomira Kańduła, Samodzielność jednostek samorządu gminnego w pozyskiwaniu dochodów uzupełniających w roku akcesji Polski do Unii Europejskiej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2004 / Tom 7, s. 105 - 120
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomira Kańduła", title = "Samodzielność jednostek samorządu gminnego w pozyskiwaniu dochodów uzupełniających w roku akcesji Polski do Unii Europejskiej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2004 / Tom 7", pages = "105 - 120" }
-
Wyzwania dla finansowania rozwoju regionalnego przez samorząd terytorialny w warunkach akcesji Polski do Unii Europejskiejs. 121 - 134CZYSTY TEKST
Dorota Korenik, Wyzwania dla finansowania rozwoju regionalnego przez samorząd terytorialny w warunkach akcesji Polski do Unii Europejskiej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2004 / Tom 7, s. 121 - 134
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Korenik", title = "Wyzwania dla finansowania rozwoju regionalnego przez samorząd terytorialny w warunkach akcesji Polski do Unii Europejskiej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2004 / Tom 7", pages = "121 - 134" }
-
Subwencje dla samorządu terytorialnego w Hiszpaniis. 135 - 148CZYSTY TEKST
Jarosław Marczak, Subwencje dla samorządu terytorialnego w Hiszpanii, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2004 / Tom 7, s. 135 - 148
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Marczak", title = "Subwencje dla samorządu terytorialnego w Hiszpanii", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2004 / Tom 7", pages = "135 - 148" }
-
Karty płatnicze w Unii Europejskiej i w Polsces. 149 - 161CZYSTY TEKST
Beata Świecka, Karty płatnicze w Unii Europejskiej i w Polsce, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2004 / Tom 7, s. 149 - 161
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Świecka", title = "Karty płatnicze w Unii Europejskiej i w Polsce", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2004 / Tom 7", pages = "149 - 161" }
-
Polskie gminy w drodze do Unii Europejskiej – analiza gospodarki finansowejs. 163 - 175CZYSTY TEKST
Ewa Markowska-Bzducha, Polskie gminy w drodze do Unii Europejskiej – analiza gospodarki finansowej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2004 / Tom 7, s. 163 - 175
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Markowska-Bzducha", title = "Polskie gminy w drodze do Unii Europejskiej – analiza gospodarki finansowej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2004 / Tom 7", pages = "163 - 175" }
-
Rozwój rynku private equity w Polsce na tle Krajów Unii Europejskiejs. 177 - 190CZYSTY TEKST
Jerzy Węcławski, Rozwój rynku private equity w Polsce na tle Krajów Unii Europejskiej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2004 / Tom 7, s. 177 - 190
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Węcławski", title = "Rozwój rynku private equity w Polsce na tle Krajów Unii Europejskiej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2004 / Tom 7", pages = "177 - 190" }