-
Wpływ komunikacji z pracownikami i promocji dodatkowej na funkcjonowanie nowoczesnego przedsiębiorstwas. 105 - 112CZYSTY TEKST
Kamila Peszko, Wpływ komunikacji z pracownikami i promocji dodatkowej na funkcjonowanie nowoczesnego przedsiębiorstwa, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 44, cz. 2, s. 105 - 112
BIBTEX@Article{ authors = " Kamila Peszko", title = "Wpływ komunikacji z pracownikami i promocji dodatkowej na funkcjonowanie nowoczesnego przedsiębiorstwa", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 44, cz. 2", pages = "105 - 112" }
-
Wpływ poziomu integracji załogi pracowniczej na sprawność socjologiczną małych przedsiębiorstws. 197 - 204CZYSTY TEKST
Łukasz Skiba, Wpływ poziomu integracji załogi pracowniczej na sprawność socjologiczną małych przedsiębiorstw, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 44, cz. 2, s. 197 - 204
BIBTEX@Article{ authors = " Łukasz Skiba", title = "Wpływ poziomu integracji załogi pracowniczej na sprawność socjologiczną małych przedsiębiorstw", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 44, cz. 2", pages = "197 - 204" }
-
Polityka restrukturyzacyjna sektorów o szczególnym znaczeniu dla gospodarki na przykładzie górnictwa węgla kamiennego w Polsces. 113 - 122CZYSTY TEKST
Barbara Ptaszyńska, Polityka restrukturyzacyjna sektorów o szczególnym znaczeniu dla gospodarki na przykładzie górnictwa węgla kamiennego w Polsce, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 44, cz. 2, s. 113 - 122
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Ptaszyńska", title = "Polityka restrukturyzacyjna sektorów o szczególnym znaczeniu dla gospodarki na przykładzie górnictwa węgla kamiennego w Polsce", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 44, cz. 2", pages = "113 - 122" }
-
Kreowanie kapitału relacyjnego przedsiębiorstwa w działalności e-biznesowejs. 141 - 149CZYSTY TEKST
Aleksandra Radziszewska, Kreowanie kapitału relacyjnego przedsiębiorstwa w działalności e-biznesowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 44, cz. 2, s. 141 - 149
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Radziszewska", title = "Kreowanie kapitału relacyjnego przedsiębiorstwa w działalności e-biznesowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 44, cz. 2", pages = "141 - 149" }
-
Wpływ funduszy strukturalnych na rozwój małych i średnich przedsiębiorstw w Polsces. 187 - 195CZYSTY TEKST
Ewa Rydzewska, Wpływ funduszy strukturalnych na rozwój małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 44, cz. 2, s. 187 - 195
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Rydzewska", title = "Wpływ funduszy strukturalnych na rozwój małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 44, cz. 2", pages = "187 - 195" }
-
Problemy komunikacji międzykulturowej w warunkach konkurencji na rynku globalnyms. 161 - 178CZYSTY TEKST
Małgorzata Rozkwitalska, Problemy komunikacji międzykulturowej w warunkach konkurencji na rynku globalnym, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 44, cz. 2, s. 161 - 178
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Rozkwitalska", title = "Problemy komunikacji międzykulturowej w warunkach konkurencji na rynku globalnym", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 44, cz. 2", pages = "161 - 178" }
-
CZYSTY TEKST
Juliusz Engelhardt, Małgorzata Brojak-Trzaskowska, Małgorzata Porada-Rochoń, Aneta Sokół, Wprowadzenie, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 44, cz. 2, s. 9 - 10
BIBTEX@Article{ authors = " Juliusz Engelhardt, Małgorzata Brojak-Trzaskowska, Małgorzata Porada-Rochoń, Aneta Sokół", title = "Wprowadzenie", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 44, cz. 2", pages = "9 - 10" }
-
Charakterystyka zachowań organizacyjnych w świetle badań nad współzależnością cech osobowościs. 11 - 20CZYSTY TEKST
Kazimierz Morozowicz, Charakterystyka zachowań organizacyjnych w świetle badań nad współzależnością cech osobowości, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 44, cz. 2, s. 11 - 20
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Morozowicz", title = "Charakterystyka zachowań organizacyjnych w świetle badań nad współzależnością cech osobowości", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 44, cz. 2", pages = "11 - 20" }
-
Czy nowoczesne przedsiębiorstwa korzystają z koncepcji CRM dla poprawy konkurencyjności?s. 31 - 44CZYSTY TEKST
Bogdan Nadolski, Wojciech Machel, Czy nowoczesne przedsiębiorstwa korzystają z koncepcji CRM dla poprawy konkurencyjności?, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 44, cz. 2, s. 31 - 44
BIBTEX@Article{ authors = " Bogdan Nadolski, Wojciech Machel", title = "Czy nowoczesne przedsiębiorstwa korzystają z koncepcji CRM dla poprawy konkurencyjności?", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 44, cz. 2", pages = "31 - 44" }
-
Ewolucja klasycznego podejścia do zarządzania środowiskowego w przedsiębiorstwie produkcyjnym w stronę nowych koncepcji zarządzania z uwzględnieniem problemów makroergonomiis. 267 - 273CZYSTY TEKST
Krzysztof Sterna, Przemysław Niewiadomski, Ewolucja klasycznego podejścia do zarządzania środowiskowego w przedsiębiorstwie produkcyjnym w stronę nowych koncepcji zarządzania z uwzględnieniem problemów makroergonomii, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 44, cz. 2, s. 267 - 273
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Sterna, Przemysław Niewiadomski", title = "Ewolucja klasycznego podejścia do zarządzania środowiskowego w przedsiębiorstwie produkcyjnym w stronę nowych koncepcji zarządzania z uwzględnieniem problemów makroergonomii", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 44, cz. 2", pages = "267 - 273" }
-
Payrolling jako narzędzie rozwoju zarządzania zasobami ludzkimi we współczesnych przedsiębiorstwachs. 275 - 281CZYSTY TEKST
Magdalena M. Stuss, Payrolling jako narzędzie rozwoju zarządzania zasobami ludzkimi we współczesnych przedsiębiorstwach, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 44, cz. 2, s. 275 - 281
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena M. Stuss", title = "Payrolling jako narzędzie rozwoju zarządzania zasobami ludzkimi we współczesnych przedsiębiorstwach", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 44, cz. 2", pages = "275 - 281" }
-
CZYSTY TEKST
Alina Szewc-Rogalska, Mierniki kreowania wartości przedsiębiorstwa dla akcjonariuszy, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 44, cz. 2, s. 293 - 305
BIBTEX@Article{ authors = " Alina Szewc-Rogalska", title = "Mierniki kreowania wartości przedsiębiorstwa dla akcjonariuszy", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 44, cz. 2", pages = "293 - 305" }
-
Obszary konkurowania w sektorze agencji reklamowych a wybór właściwej strategii przez lokalne agencje reklamowes. 307 - 315CZYSTY TEKST
Anna Szwajlik, Obszary konkurowania w sektorze agencji reklamowych a wybór właściwej strategii przez lokalne agencje reklamowe, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 44, cz. 2, s. 307 - 315
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Szwajlik", title = "Obszary konkurowania w sektorze agencji reklamowych a wybór właściwej strategii przez lokalne agencje reklamowe", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 44, cz. 2", pages = "307 - 315" }
-
Bariery rozwoju działalności innowacyjnej firm sektora MSP branży morskiej regionu zachodniopomorskiegos. 45 - 57CZYSTY TEKST
Tomasz Norek, Bariery rozwoju działalności innowacyjnej firm sektora MSP branży morskiej regionu zachodniopomorskiego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 44, cz. 2, s. 45 - 57
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Norek", title = "Bariery rozwoju działalności innowacyjnej firm sektora MSP branży morskiej regionu zachodniopomorskiego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 44, cz. 2", pages = "45 - 57" }
-
CZYSTY TEKST
Wiesława Olkowska, Ocena płynności finansowej przedsiębiorstw regionu Warmii i Mazur, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 44, cz. 2, s. 77 - 84
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesława Olkowska", title = "Ocena płynności finansowej przedsiębiorstw regionu Warmii i Mazur", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 44, cz. 2", pages = "77 - 84" }
-
CZYSTY TEKST
Józef Perenc, Nowoczesne przedsiębiorstwo spedycyjne i transportowe na europejskim rynku, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 44, cz. 2, s. 95 - 104
BIBTEX@Article{ authors = " Józef Perenc", title = "Nowoczesne przedsiębiorstwo spedycyjne i transportowe na europejskim rynku", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 44, cz. 2", pages = "95 - 104" }
-
Instrumenty wspierania małych i średnich przedsiębiorstw w regionie łódzkim w warunkach członkostwa Polski w Unii Europejskiejs. 223 - 232CZYSTY TEKST
Monika Słupińska, Instrumenty wspierania małych i średnich przedsiębiorstw w regionie łódzkim w warunkach członkostwa Polski w Unii Europejskiej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 44, cz. 2, s. 223 - 232
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Słupińska", title = "Instrumenty wspierania małych i średnich przedsiębiorstw w regionie łódzkim w warunkach członkostwa Polski w Unii Europejskiej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 44, cz. 2", pages = "223 - 232" }
-
CZYSTY TEKST
Aneta Sokół, Anna Owidia Surmacz, Wartość rynkowa przedsiębiorstw : próba oceny wyceny wiedzy, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 44, cz. 2, s. 247 - 258
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Sokół, Anna Owidia Surmacz", title = "Wartość rynkowa przedsiębiorstw : próba oceny wyceny wiedzy", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 44, cz. 2", pages = "247 - 258" }
-
CZYSTY TEKST
Izabela Stańczyk, Mariusz Trojak, Metodyka parametryzowania potrzeb szkoleniowych w przedsiębiorstwach, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 44, cz. 2, s. 259 - 265
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Stańczyk, Mariusz Trojak", title = "Metodyka parametryzowania potrzeb szkoleniowych w przedsiębiorstwach", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 44, cz. 2", pages = "259 - 265" }
-
Zarządzanie ryzykiem jako proces wspomagający kierowanie nowoczesnym przedsiębiorstwems. 335 - 343CZYSTY TEKST
Piotr Tworek, Zarządzanie ryzykiem jako proces wspomagający kierowanie nowoczesnym przedsiębiorstwem, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 44, cz. 2, s. 335 - 343
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Tworek", title = "Zarządzanie ryzykiem jako proces wspomagający kierowanie nowoczesnym przedsiębiorstwem", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 44, cz. 2", pages = "335 - 343" }
-
CZYSTY TEKST
Waldemar Walczak, Źródła kreowania wartości współczesnych przedsiębiorstw, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 44, cz. 2, s. 355 - 362
BIBTEX@Article{ authors = " Waldemar Walczak", title = "Źródła kreowania wartości współczesnych przedsiębiorstw", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 44, cz. 2", pages = "355 - 362" }
-
CZYSTY TEKST
Mariusz Zaborowski, Zamówienia publiczne a przedsiębiorca, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 44, cz. 2, s. 391 - 400
BIBTEX@Article{ authors = " Mariusz Zaborowski", title = "Zamówienia publiczne a przedsiębiorca", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 44, cz. 2", pages = "391 - 400" }
-
Controlling operacyjny a kształtowanie cash flow i płynności finansowej przedsiębiorstwas. 401 - 408CZYSTY TEKST
Katarzyna Żak, Controlling operacyjny a kształtowanie cash flow i płynności finansowej przedsiębiorstwa, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 44, cz. 2, s. 401 - 408
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Żak", title = "Controlling operacyjny a kształtowanie cash flow i płynności finansowej przedsiębiorstwa", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 44, cz. 2", pages = "401 - 408" }
-
Laboratorium ERP jako generator innowacyjnych metod i koncepcji zarządzania przedsiębiorstwems. 409 - 419CZYSTY TEKST
Wojciech Żebrowski, Zbigniew Szumański, Laboratorium ERP jako generator innowacyjnych metod i koncepcji zarządzania przedsiębiorstwem, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 44, cz. 2, s. 409 - 419
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Żebrowski, Zbigniew Szumański", title = "Laboratorium ERP jako generator innowacyjnych metod i koncepcji zarządzania przedsiębiorstwem", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 44, cz. 2", pages = "409 - 419" }
-
CZYSTY TEKST
Tomasz Żyminkowski, Rola rekomendacji w tworzeniu wartości klienta, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 44, cz. 2, s. 421 - 430
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Żyminkowski", title = "Rola rekomendacji w tworzeniu wartości klienta", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 44, cz. 2", pages = "421 - 430" }
-
CZYSTY TEKST
Judyta Przyłuska, Innowacyjna gospodarka, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 44, cz. 2, s. 123 - 130
BIBTEX@Article{ authors = " Judyta Przyłuska", title = "Innowacyjna gospodarka", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 44, cz. 2", pages = "123 - 130" }
-
Prakseologiczny wymiar systemu świadczeń pracowniczych w sektorze małych i średnich przedsiębiorstws. 205 - 213CZYSTY TEKST
Anna Słocińska, Prakseologiczny wymiar systemu świadczeń pracowniczych w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 44, cz. 2, s. 205 - 213
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Słocińska", title = "Prakseologiczny wymiar systemu świadczeń pracowniczych w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 44, cz. 2", pages = "205 - 213" }
-
Szansa rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw poprzez wejście na rynek NewConnects. 59 - 66CZYSTY TEKST
Urszula Nowacka, Szansa rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw poprzez wejście na rynek NewConnect, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 44, cz. 2, s. 59 - 66
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Nowacka", title = "Szansa rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw poprzez wejście na rynek NewConnect", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 44, cz. 2", pages = "59 - 66" }
-
Kompetencje pracowników wiedzy jako czynnik przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstws. 317 - 325CZYSTY TEKST
Agata Szydlik-Leszczyńska, Kompetencje pracowników wiedzy jako czynnik przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 44, cz. 2, s. 317 - 325
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Szydlik-Leszczyńska", title = "Kompetencje pracowników wiedzy jako czynnik przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 44, cz. 2", pages = "317 - 325" }
-
CZYSTY TEKST
Sylwia Wiśniewska, Odnowa strategiczna jako proces doskonalenia przedsiębiorstwa, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 44, cz. 2, s. 381 - 389
BIBTEX@Article{ authors = " Sylwia Wiśniewska", title = "Odnowa strategiczna jako proces doskonalenia przedsiębiorstwa", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 44, cz. 2", pages = "381 - 389" }
-
CZYSTY TEKST
Katarzyna Tubielewicz, Konkurencyjność portów morskich w globalnym otoczeniu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 44, cz. 2, s. 345 - 354
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Tubielewicz", title = "Konkurencyjność portów morskich w globalnym otoczeniu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 44, cz. 2", pages = "345 - 354" }
-
Rachunek kosztów działań sterowany czasem na tle innych odmian rachunku kosztóws. 21 - 29CZYSTY TEKST
Przemysław Mućko, Rachunek kosztów działań sterowany czasem na tle innych odmian rachunku kosztów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 44, cz. 2, s. 21 - 29
BIBTEX@Article{ authors = " Przemysław Mućko", title = "Rachunek kosztów działań sterowany czasem na tle innych odmian rachunku kosztów", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 44, cz. 2", pages = "21 - 29" }
-
CZYSTY TEKST
Magdalena Olczyk, Problemy pomiaru innowacyjności na poziomie mikro, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 44, cz. 2, s. 67 - 76
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Olczyk", title = "Problemy pomiaru innowacyjności na poziomie mikro", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 44, cz. 2", pages = "67 - 76" }
-
Wybrane metody oddziaływania na jakość usług w przedsiębiorstwach hotelarskichs. 131 - 139CZYSTY TEKST
Daniel Puciato, Bolesław Goranczewski, Wybrane metody oddziaływania na jakość usług w przedsiębiorstwach hotelarskich, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 44, cz. 2, s. 131 - 139
BIBTEX@Article{ authors = " Daniel Puciato, Bolesław Goranczewski", title = "Wybrane metody oddziaływania na jakość usług w przedsiębiorstwach hotelarskich", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 44, cz. 2", pages = "131 - 139" }
-
Przesłanki wyboru leasingu jako formy finansowania zakupów inwestycyjnych w przedsiębiorstwachs. 151 - 159CZYSTY TEKST
Jolanta Rosłon, Przesłanki wyboru leasingu jako formy finansowania zakupów inwestycyjnych w przedsiębiorstwach, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 44, cz. 2, s. 151 - 159
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Rosłon", title = "Przesłanki wyboru leasingu jako formy finansowania zakupów inwestycyjnych w przedsiębiorstwach", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 44, cz. 2", pages = "151 - 159" }
-
Znaczenie Programu Infrastruktura i Środowisko w rozwoju infrastruktury kolejowejs. 215 - 222CZYSTY TEKST
Magdalena Sługocka, Znaczenie Programu Infrastruktura i Środowisko w rozwoju infrastruktury kolejowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 44, cz. 2, s. 215 - 222
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Sługocka", title = "Znaczenie Programu Infrastruktura i Środowisko w rozwoju infrastruktury kolejowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 44, cz. 2", pages = "215 - 222" }
-
Koncepcja zarządzania wartością przedsiębiorstwa jako nowoczesna strategia prowadzenia działalności gospodarczejs. 85 - 94CZYSTY TEKST
Agnieszka Opałka, Koncepcja zarządzania wartością przedsiębiorstwa jako nowoczesna strategia prowadzenia działalności gospodarczej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 44, cz. 2, s. 85 - 94
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Opałka", title = "Koncepcja zarządzania wartością przedsiębiorstwa jako nowoczesna strategia prowadzenia działalności gospodarczej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 44, cz. 2", pages = "85 - 94" }
-
CZYSTY TEKST
Włodzimierz Rudny, Zdolność absorpcji wiedzy jako czynnik konkurencyjności przedsiębiorstw, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 44, cz. 2, s. 179 - 186
BIBTEX@Article{ authors = " Włodzimierz Rudny", title = "Zdolność absorpcji wiedzy jako czynnik konkurencyjności przedsiębiorstw", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 44, cz. 2", pages = "179 - 186" }
-
CZYSTY TEKST
Aneta Sokół, Ocena wpływu stymulatorów i barier rozwoju innowacji w przedsiębiorstwach, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 44, cz. 2, s. 233 - 245
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Sokół", title = "Ocena wpływu stymulatorów i barier rozwoju innowacji w przedsiębiorstwach", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 44, cz. 2", pages = "233 - 245" }
-
Metodyka doboru jednostek transportowych w przedsiębiorstwie budowlanym przy realizacji planów inwestycyjnychs. 283 - 292CZYSTY TEKST
Wojciech Szadziul, Metodyka doboru jednostek transportowych w przedsiębiorstwie budowlanym przy realizacji planów inwestycyjnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 44, cz. 2, s. 283 - 292
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Szadziul", title = "Metodyka doboru jednostek transportowych w przedsiębiorstwie budowlanym przy realizacji planów inwestycyjnych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 44, cz. 2", pages = "283 - 292" }
-
CZYSTY TEKST
Grzegorz Świszcz, Problematyka wyceny wartości przedsiębiorstwa w dobie globalizacji, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 44, cz. 2, s. 327 - 334
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Świszcz", title = "Problematyka wyceny wartości przedsiębiorstwa w dobie globalizacji", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 44, cz. 2", pages = "327 - 334" }
-
CZYSTY TEKST
Jarosław Wątróbski, Agnieszka Konys, Portal korporacyjny w zarządzaniu organizacją, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 44, cz. 2, s. 363 - 379
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Wątróbski, Agnieszka Konys", title = "Portal korporacyjny w zarządzaniu organizacją", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 44, cz. 2", pages = "363 - 379" }