-
CZYSTY TEKST
Information for Authors, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014 / Tom 10 / Numer 1(24), s. 125 - 126
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Information for Authors", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2014 / Tom 10 / Numer 1(24)", pages = "125 - 126" }
-
Mathematics learning for school readiness of kindergarteners in the western rural area of China – taking county S as an examples. 20 - 28CZYSTY TEKST
Min Li, Xiaoping Yang, Mathematics learning for school readiness of kindergarteners in the western rural area of China – taking county S as an example, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014 / Tom 10 / Numer 1(24), s. 20 - 28
BIBTEX@Article{ authors = " Min Li, Xiaoping Yang", title = "Mathematics learning for school readiness of kindergarteners in the western rural area of China – taking county S as an example", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2014 / Tom 10 / Numer 1(24)", pages = "20 - 28" }
-
CZYSTY TEKST
Kristina Prozesky, Lauren Cifuentes, The Montessori approach to integrating technology, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014 / Tom 10 / Numer 1(24), s. 29 - 38
BIBTEX@Article{ authors = " Kristina Prozesky, Lauren Cifuentes", title = "The Montessori approach to integrating technology", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2014 / Tom 10 / Numer 1(24)", pages = "29 - 38" }
-
Opportunities and risks: A case study of young urban children’s online life in Chinas. 39 - 47CZYSTY TEKST
Kongchao He, Guoqiang Ying, Xiaoping Yang, Opportunities and risks: A case study of young urban children’s online life in China, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014 / Tom 10 / Numer 1(24), s. 39 - 47
BIBTEX@Article{ authors = " Kongchao He, Guoqiang Ying, Xiaoping Yang", title = "Opportunities and risks: A case study of young urban children’s online life in China", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2014 / Tom 10 / Numer 1(24)", pages = "39 - 47" }
-
Photography in elementary education : constructing the meaning of the concept of symmetry in the process of interiorization and exteriorizations. 59 - 73CZYSTY TEKST
Małgorzata Makiewicz, Photography in elementary education : constructing the meaning of the concept of symmetry in the process of interiorization and exteriorization, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014 / Tom 10 / Numer 1(24), s. 59 - 73
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Makiewicz", title = "Photography in elementary education : constructing the meaning of the concept of symmetry in the process of interiorization and exteriorization", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2014 / Tom 10 / Numer 1(24)", pages = "59 - 73" }
-
„Uchwycić kopię” czy podjąć własną aktywność myślową? O nauczaniu porównywania różnicowego i ilorazowego w szkoles. 74 - 81CZYSTY TEKST
Elżbieta Mrożek, „Uchwycić kopię” czy podjąć własną aktywność myślową? O nauczaniu porównywania różnicowego i ilorazowego w szkole, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014 / Tom 10 / Numer 1(24), s. 74 - 81
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Mrożek", title = "„Uchwycić kopię” czy podjąć własną aktywność myślową? O nauczaniu porównywania różnicowego i ilorazowego w szkole", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2014 / Tom 10 / Numer 1(24)", pages = "74 - 81" }
-
Maths on display po polsku, czyli matematyczne prezentacje na lekcjach w klasie IIIs. 96 - 107CZYSTY TEKST
Katarzyna Wojcieszek, Maths on display po polsku, czyli matematyczne prezentacje na lekcjach w klasie III, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014 / Tom 10 / Numer 1(24), s. 96 - 107
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Wojcieszek", title = "Maths on display po polsku, czyli matematyczne prezentacje na lekcjach w klasie III", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2014 / Tom 10 / Numer 1(24)", pages = "96 - 107" }
-
CZYSTY TEKST
Magdalena Milczewska, Edukacja matematyczna w wybranych programach wychowania przedszkolnego, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014 / Tom 10 / Numer 1(24), s. 108 - 115
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Milczewska", title = "Edukacja matematyczna w wybranych programach wychowania przedszkolnego", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2014 / Tom 10 / Numer 1(24)", pages = "108 - 115" }
-
CZYSTY TEKST
Beata Adrjan, Alina Kalinowska, Tylko we Lwowie… Etnograficzne zapiski podróży w czasie i przestrzeni, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014 / Tom 10 / Numer 1(24), s. 118 - 121
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Adrjan, Alina Kalinowska", title = "Tylko we Lwowie… Etnograficzne zapiski podróży w czasie i przestrzeni", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2014 / Tom 10 / Numer 1(24)", pages = "118 - 121" }
-
CZYSTY TEKST
Informacje dla Autorów, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014 / Tom 10 / Numer 1(24), s. 123 - 124
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Informacje dla Autorów", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2014 / Tom 10 / Numer 1(24)", pages = "123 - 124" }
-
CZYSTY TEKST
Greg Conderman, Myoungwhon Jung, Using technology to support effective instruction in early childhood settings, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014 / Tom 10 / Numer 1(24), s. 6 - 19
BIBTEX@Article{ authors = " Greg Conderman, Myoungwhon Jung", title = "Using technology to support effective instruction in early childhood settings", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2014 / Tom 10 / Numer 1(24)", pages = "6 - 19" }
-
Pakiet edukacyjny „Gramy w piktogramy” – pomysł na wspieranie edukacji matematycznej dzieci i jego wykorzystanie w praktyce szkolnejs. 48 - 58CZYSTY TEKST
Mirosław Dąbrowski, Małgorzata Żytko, Pakiet edukacyjny „Gramy w piktogramy” – pomysł na wspieranie edukacji matematycznej dzieci i jego wykorzystanie w praktyce szkolnej, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014 / Tom 10 / Numer 1(24), s. 48 - 58
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Dąbrowski, Małgorzata Żytko", title = "Pakiet edukacyjny „Gramy w piktogramy” – pomysł na wspieranie edukacji matematycznej dzieci i jego wykorzystanie w praktyce szkolnej", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2014 / Tom 10 / Numer 1(24)", pages = "48 - 58" }
-
CZYSTY TEKST
Joanna Dziekońska, Komunikacja „cyfrowych tubylców” za pośrednictwem telefonu komórkowego, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014 / Tom 10 / Numer 1(24), s. 82 - 94
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Dziekońska", title = "Komunikacja „cyfrowych tubylców” za pośrednictwem telefonu komórkowego", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2014 / Tom 10 / Numer 1(24)", pages = "82 - 94" }
-
CZYSTY TEKST
Autorzy, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014 / Tom 10 / Numer 1(24), s. 122
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Autorzy", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2014 / Tom 10 / Numer 1(24)", pages = "122" }