-
Założenia programowe jako kontekst kultury szkoły (w perspektywie prawdy i czasu) na przykładzie Polski i Ukrainys. 108 - 120CZYSTY TEKST
Beata Adrjan, Założenia programowe jako kontekst kultury szkoły (w perspektywie prawdy i czasu) na przykładzie Polski i Ukrainy, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014 / Tom 10 / Numer 3(26), s. 108 - 120
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Adrjan", title = " Założenia programowe jako kontekst kultury szkoły (w perspektywie prawdy i czasu) na przykładzie Polski i Ukrainy", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2014 / Tom 10 / Numer 3(26)", pages = "108 - 120" }
-
CZYSTY TEKST
Janina Zawadowska, Jak Walijczycy reformują swoją oświatę?, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014 / Tom 10 / Numer 3(26), s. 137 - 141
BIBTEX@Article{ authors = " Janina Zawadowska", title = "Jak Walijczycy reformują swoją oświatę?", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2014 / Tom 10 / Numer 3(26)", pages = "137 - 141" }
-
Sprawozdanie z Międzynarodowej Interdyscyplinarnej Konferencji Naukowej: W świetle i cieniu idei Jana Jakuba Rousseau : Uniwersytet Gdański, 6–7 października 2014 rs. 145 - 152CZYSTY TEKST
Małgorzata Dagiel, Sprawozdanie z Międzynarodowej Interdyscyplinarnej Konferencji Naukowej: W świetle i cieniu idei Jana Jakuba Rousseau : Uniwersytet Gdański, 6–7 października 2014 r, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014 / Tom 10 / Numer 3(26), s. 145 - 152
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Dagiel", title = "Sprawozdanie z Międzynarodowej Interdyscyplinarnej Konferencji Naukowej: W świetle i cieniu idei Jana Jakuba Rousseau : Uniwersytet Gdański, 6–7 października 2014 r", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2014 / Tom 10 / Numer 3(26)", pages = "145 - 152" }
-
CZYSTY TEKST
Informacje dla Autorów, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014 / Tom 10 / Numer 3(26), s. 155 - 156
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Informacje dla Autorów", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2014 / Tom 10 / Numer 3(26)", pages = "155 - 156" }
-
CZYSTY TEKST
Information for Authors, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014 / Tom 10 / Numer 3(26), s. 157 - 158
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Information for Authors", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2014 / Tom 10 / Numer 3(26)", pages = "157 - 158" }
-
Rynkowy model wczesnej edukacji a stanowisko profesjonalistów – perspektywa globalnas. 7 - 24CZYSTY TEKST
Eugenia Potulicka, Rynkowy model wczesnej edukacji a stanowisko profesjonalistów – perspektywa globalna, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014 / Tom 10 / Numer 3(26), s. 7 - 24
BIBTEX@Article{ authors = " Eugenia Potulicka", title = "Rynkowy model wczesnej edukacji a stanowisko profesjonalistów – perspektywa globalna", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2014 / Tom 10 / Numer 3(26)", pages = "7 - 24" }
-
CZYSTY TEKST
Reda Poneliene, Sigitas Balčiūnas, TV advertising and children’s consumer culture, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014 / Tom 10 / Numer 3(26), s. 39 - 52
BIBTEX@Article{ authors = " Reda Poneliene, Sigitas Balčiūnas", title = "TV advertising and children’s consumer culture", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2014 / Tom 10 / Numer 3(26)", pages = "39 - 52" }
-
Система образования и охрана здоровья: нормативные модели, практики, самосохранительное поведение обучающихсяs. 53 - 63CZYSTY TEKST
Анна Алимпиева, Система образования и охрана здоровья: нормативные модели, практики, самосохранительное поведение обучающихся, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014 / Tom 10 / Numer 3(26), s. 53 - 63
BIBTEX@Article{ authors = " Анна Алимпиева", title = "Система образования и охрана здоровья: нормативные модели, практики, самосохранительное поведение обучающихся", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2014 / Tom 10 / Numer 3(26)", pages = "53 - 63" }
-
CZYSTY TEKST
Marzenna Nowicka, Marta Śliwa, Culturally programmed space of nursery – where we are going?, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014 / Tom 10 / Numer 3(26), s. 93 - 107
BIBTEX@Article{ authors = " Marzenna Nowicka, Marta Śliwa", title = "Culturally programmed space of nursery – where we are going?", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2014 / Tom 10 / Numer 3(26)", pages = "93 - 107" }
-
CZYSTY TEKST
Urszula Dernowska, Konstruowanie kultury osiągnięć w szkole, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014 / Tom 10 / Numer 3(26), s. 121 - 133
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Dernowska", title = "Konstruowanie kultury osiągnięć w szkole", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2014 / Tom 10 / Numer 3(26)", pages = "121 - 133" }
-
CZYSTY TEKST
Autorzy/Authors, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014 / Tom 10 / Numer 3(26), s. 153
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Autorzy/Authors", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2014 / Tom 10 / Numer 3(26)", pages = "153" }
-
Rola sektora publicznego oraz prywatnego (for i non-profit) w zmniejszaniu różnic w edukacji przedszkolnej w Polsce AD 2013 : zmodyfikowany model mieszany czy prywatyzacja usług przedszkolnych?s. 64 - 76CZYSTY TEKST
Anna Ciepielewska-Kowalik, Rola sektora publicznego oraz prywatnego (for i non-profit) w zmniejszaniu różnic w edukacji przedszkolnej w Polsce AD 2013 : zmodyfikowany model mieszany czy prywatyzacja usług przedszkolnych?, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014 / Tom 10 / Numer 3(26), s. 64 - 76
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Ciepielewska-Kowalik", title = "Rola sektora publicznego oraz prywatnego (for i non-profit) w zmniejszaniu różnic w edukacji przedszkolnej w Polsce AD 2013 : zmodyfikowany model mieszany czy prywatyzacja usług przedszkolnych?", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2014 / Tom 10 / Numer 3(26)", pages = "64 - 76" }
-
CZYSTY TEKST
Mirosław Dąbrowski, Analiza uczniowskich błędów – narzędzie polityki edukacyjnej kraju?, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014 / Tom 10 / Numer 3(26), s. 77 - 92
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Dąbrowski", title = "Analiza uczniowskich błędów – narzędzie polityki edukacyjnej kraju?", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2014 / Tom 10 / Numer 3(26)", pages = "77 - 92" }
-
Simulating education : the bureaucratisation of schooling as a production of the simulacras. 25 - 38CZYSTY TEKST
Piotr Zamojski, Simulating education : the bureaucratisation of schooling as a production of the simulacra, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014 / Tom 10 / Numer 3(26), s. 25 - 38
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Zamojski", title = "Simulating education : the bureaucratisation of schooling as a production of the simulacra", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2014 / Tom 10 / Numer 3(26)", pages = "25 - 38" }