-
“Invisible” and “unheard” children in fragile contexts – reflections from field research among the Ba’Aka in the Central African Republics. 39 - 50CZYSTY TEKST
Urszula Markowska-Manista, “Invisible” and “unheard” children in fragile contexts – reflections from field research among the Ba’Aka in the Central African Republic, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016 / Tom 12 / Numer 4(35), s. 39 - 50
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Markowska-Manista", title = "“Invisible” and “unheard” children in fragile contexts – reflections from field research among the Ba’Aka in the Central African Republic", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2016 / Tom 12 / Numer 4(35)", pages = "39 - 50" }
-
Figury dzieciństwa w militarystycznym dyskursie w Związku Radzieckim i we współczesnej Rosjis. 51 - 63CZYSTY TEKST
Wojciech Siegień, Figury dzieciństwa w militarystycznym dyskursie w Związku Radzieckim i we współczesnej Rosji, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016 / Tom 12 / Numer 4(35), s. 51 - 63
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Siegień", title = "Figury dzieciństwa w militarystycznym dyskursie w Związku Radzieckim i we współczesnej Rosji", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2016 / Tom 12 / Numer 4(35)", pages = "51 - 63" }
-
Obniżenie wieku rozpoczęcia obowiązku szkolnego – reprezentacje społeczne problemu w debacie publicznejs. 85 - 93CZYSTY TEKST
Zuzanna Zbróg, Obniżenie wieku rozpoczęcia obowiązku szkolnego – reprezentacje społeczne problemu w debacie publicznej, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016 / Tom 12 / Numer 4(35), s. 85 - 93
BIBTEX@Article{ authors = " Zuzanna Zbróg", title = "Obniżenie wieku rozpoczęcia obowiązku szkolnego – reprezentacje społeczne problemu w debacie publicznej", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2016 / Tom 12 / Numer 4(35)", pages = "85 - 93" }
-
Budowanie kapitału społecznego w świetle analizy podstawy programowej dla pierwszego etapu edukacyjnegos. 106 - 117CZYSTY TEKST
Izabela Symonowicz-Jabłońska, Elżbieta Wieczór, Budowanie kapitału społecznego w świetle analizy podstawy programowej dla pierwszego etapu edukacyjnego, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016 / Tom 12 / Numer 4(35), s. 106 - 117
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Symonowicz-Jabłońska, Elżbieta Wieczór", title = "Budowanie kapitału społecznego w świetle analizy podstawy programowej dla pierwszego etapu edukacyjnego", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2016 / Tom 12 / Numer 4(35)", pages = "106 - 117" }
-
CZYSTY TEKST
Agnieszka Nowicka, Child in exile, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016 / Tom 12 / Numer 4(35), s. 118 - 126
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Nowicka", title = "Child in exile", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2016 / Tom 12 / Numer 4(35)", pages = "118 - 126" }
-
CZYSTY TEKST
Autorzy, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016 / Tom 12 / Numer 4(35), s. 161
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Autorzy", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2016 / Tom 12 / Numer 4(35)", pages = "161" }
-
Vietnamese immigration in Poland: issues of education and integration for childrens. 127 - 144CZYSTY TEKST
Vietnamese immigration in Poland: issues of education and integration for children, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016 / Tom 12 / Numer 4(35), s. 127 - 144
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Vietnamese immigration in Poland: issues of education and integration for children", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2016 / Tom 12 / Numer 4(35)", pages = "127 - 144" }
-
Gdy spotykają się różne kultury: oblicza dzieciństwa na emigracji na przykładzie Norwegiis. 147 - 154CZYSTY TEKST
Gdy spotykają się różne kultury: oblicza dzieciństwa na emigracji na przykładzie Norwegii, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016 / Tom 12 / Numer 4(35), s. 147 - 154
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Gdy spotykają się różne kultury: oblicza dzieciństwa na emigracji na przykładzie Norwegii", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2016 / Tom 12 / Numer 4(35)", pages = "147 - 154" }
-
CZYSTY TEKST
Lista recenzentów w roku 2016, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016 / Tom 12 / Numer 4(35), s. 163 - 164
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Lista recenzentów w roku 2016", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2016 / Tom 12 / Numer 4(35)", pages = "163 - 164" }
-
CZYSTY TEKST
Irina Simaeva, Дети-мигранты: современные акценты научных исследований в России, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016 / Tom 12 / Numer 4(35), s. 7 - 13
BIBTEX@Article{ authors = " Irina Simaeva", title = "Дети-мигранты: современные акценты научных исследований в России", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2016 / Tom 12 / Numer 4(35)", pages = "7 - 13" }
-
Demokracja jako praktyka codziennego życia w przedszkolu : z doświadczeń nauczycieleks. 28 - 38CZYSTY TEKST
Katarzyna Gawlicz, Demokracja jako praktyka codziennego życia w przedszkolu : z doświadczeń nauczycielek, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016 / Tom 12 / Numer 4(35), s. 28 - 38
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Gawlicz", title = "Demokracja jako praktyka codziennego życia w przedszkolu : z doświadczeń nauczycielek", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2016 / Tom 12 / Numer 4(35)", pages = "28 - 38" }
-
Gniew, współczucie, solidarność – w stronę politycznie i krytycznie zorientowanej pedagogiki emocjis. 64 - 75CZYSTY TEKST
Karolina Starego, Gniew, współczucie, solidarność – w stronę politycznie i krytycznie zorientowanej pedagogiki emocji, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016 / Tom 12 / Numer 4(35), s. 64 - 75
BIBTEX@Article{ authors = " Karolina Starego", title = "Gniew, współczucie, solidarność – w stronę politycznie i krytycznie zorientowanej pedagogiki emocji", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2016 / Tom 12 / Numer 4(35)", pages = "64 - 75" }
-
Strategie pomocy dzieciom ulicy w Jaipurze : studium przypadku organizacji I-Indias. 76 - 84CZYSTY TEKST
Beata Pietkiewicz-Pareek, Strategie pomocy dzieciom ulicy w Jaipurze : studium przypadku organizacji I-India, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016 / Tom 12 / Numer 4(35), s. 76 - 84
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Pietkiewicz-Pareek", title = "Strategie pomocy dzieciom ulicy w Jaipurze : studium przypadku organizacji I-India", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2016 / Tom 12 / Numer 4(35)", pages = "76 - 84" }
-
CZYSTY TEKST
Ewa Jarosz, Cezary Kurkowski, Kary cielesne – kontestacja a rzeczywistość, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016 / Tom 12 / Numer 4(35), s. 94 - 105
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Jarosz, Cezary Kurkowski", title = "Kary cielesne – kontestacja a rzeczywistość", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2016 / Tom 12 / Numer 4(35)", pages = "94 - 105" }
-
Migration of pupils of boarding establishments from occupation areas: state, problems, perspectivess. 155 - 160CZYSTY TEKST
Migration of pupils of boarding establishments from occupation areas: state, problems, perspectives, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016 / Tom 12 / Numer 4(35), s. 155 - 160
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Migration of pupils of boarding establishments from occupation areas: state, problems, perspectives", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2016 / Tom 12 / Numer 4(35)", pages = "155 - 160" }
-
Experiencing forced migration in childhood: the case of refugees from the former Yugoslavia in Norways. 14 - 27CZYSTY TEKST
Dragana Kovacevic Bielicki, Experiencing forced migration in childhood: the case of refugees from the former Yugoslavia in Norway, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016 / Tom 12 / Numer 4(35), s. 14 - 27
BIBTEX@Article{ authors = " Dragana Kovacevic Bielicki", title = "Experiencing forced migration in childhood: the case of refugees from the former Yugoslavia in Norway", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2016 / Tom 12 / Numer 4(35)", pages = "14 - 27" }