-
Do Professional Learning Communities reify or interrupt the language of pedagogical practice?s. 7 - 18CZYSTY TEKST
Do Professional Learning Communities reify or interrupt the language of pedagogical practice?, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017 / Tom 13 / Numer 2(37), s. 7 - 18
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Do Professional Learning Communities reify or interrupt the language of pedagogical practice?", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2017 / Tom 13 / Numer 2(37)", pages = "7 - 18" }
-
‘I speak slang, but wiv the teacher ‘normal’’ : language ideology in the primary classrooms. 19 - 27CZYSTY TEKST
‘I speak slang, but wiv the teacher ‘normal’’ : language ideology in the primary classroom, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017 / Tom 13 / Numer 2(37), s. 19 - 27
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "‘I speak slang, but wiv the teacher ‘normal’’ : language ideology in the primary classroom", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2017 / Tom 13 / Numer 2(37)", pages = "19 - 27" }
-
Dziecięce zmagania z czasem : wyzwalanie rozumienia pojęcia czas przez dzieci 9–10-letnie w kulturze szkoły polskiejs. 28 - 40CZYSTY TEKST
Monika Wiśniewska-Kin, Dziecięce zmagania z czasem : wyzwalanie rozumienia pojęcia czas przez dzieci 9–10-letnie w kulturze szkoły polskiej, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017 / Tom 13 / Numer 2(37), s. 28 - 40
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Wiśniewska-Kin", title = "Dziecięce zmagania z czasem : wyzwalanie rozumienia pojęcia czas przez dzieci 9–10-letnie w kulturze szkoły polskiej", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2017 / Tom 13 / Numer 2(37)", pages = "28 - 40" }
-
Ukryte w języku aspekty przygotowania dzieci do szkołys. 41 - 54CZYSTY TEKST
Grażyna Szyling, Ukryte w języku aspekty przygotowania dzieci do szkoły, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017 / Tom 13 / Numer 2(37), s. 41 - 54
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Szyling", title = "Ukryte w języku aspekty przygotowania dzieci do szkoły", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2017 / Tom 13 / Numer 2(37)", pages = "41 - 54" }
-
Krytyczna Świadomość Językowa i Pozytywna Analiza Dyskursu : edukacyjne implikacje krytycznie zorientowanych teorii dyskursus. 55 - 67CZYSTY TEKST
Karolina Starego, Krytyczna Świadomość Językowa i Pozytywna Analiza Dyskursu : edukacyjne implikacje krytycznie zorientowanych teorii dyskursu, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017 / Tom 13 / Numer 2(37), s. 55 - 67
BIBTEX@Article{ authors = " Karolina Starego", title = "Krytyczna Świadomość Językowa i Pozytywna Analiza Dyskursu : edukacyjne implikacje krytycznie zorientowanych teorii dyskursu", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2017 / Tom 13 / Numer 2(37)", pages = "55 - 67" }
-
Polish as L1, English as L2: the linguistic transfer impact on Second Language Acquisition stemming from the interlingual differences: implications for young learners educations. 68 - 76CZYSTY TEKST
Marta Łockiewicz, Polish as L1, English as L2: the linguistic transfer impact on Second Language Acquisition stemming from the interlingual differences: implications for young learners education, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017 / Tom 13 / Numer 2(37), s. 68 - 76
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Łockiewicz", title = "Polish as L1, English as L2: the linguistic transfer impact on Second Language Acquisition stemming from the interlingual differences: implications for young learners education", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2017 / Tom 13 / Numer 2(37)", pages = "68 - 76" }
-
Co dzieci myślą o muzyce? Interpretacja muzycznych i literackich treści utworu Sanctus w wypowiedziach dziecis. 77 - 87CZYSTY TEKST
Ewa Szatan, Co dzieci myślą o muzyce? Interpretacja muzycznych i literackich treści utworu Sanctus w wypowiedziach dzieci, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017 / Tom 13 / Numer 2(37), s. 77 - 87
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Szatan", title = "Co dzieci myślą o muzyce? Interpretacja muzycznych i literackich treści utworu Sanctus w wypowiedziach dzieci", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2017 / Tom 13 / Numer 2(37)", pages = "77 - 87" }
-
Slang jest spoko? Pedagogiczne aspekty obecności socjolektu uczniowskiego w dyskursie publicznyms. 88 - 99CZYSTY TEKST
Anna Dąbrowska, Slang jest spoko? Pedagogiczne aspekty obecności socjolektu uczniowskiego w dyskursie publicznym, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017 / Tom 13 / Numer 2(37), s. 88 - 99
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Dąbrowska", title = "Slang jest spoko? Pedagogiczne aspekty obecności socjolektu uczniowskiego w dyskursie publicznym", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2017 / Tom 13 / Numer 2(37)", pages = "88 - 99" }
-
Error analysis and language comparison as teaching strategies for German as a foreign language in a South African contexts. 103 - 110CZYSTY TEKST
Error analysis and language comparison as teaching strategies for German as a foreign language in a South African context, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017 / Tom 13 / Numer 2(37), s. 103 - 110
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Error analysis and language comparison as teaching strategies for German as a foreign language in a South African context", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2017 / Tom 13 / Numer 2(37)", pages = "103 - 110" }
-
The policy of integrated languages didactics in Lithuanias. 111 - 122CZYSTY TEKST
The policy of integrated languages didactics in Lithuania, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017 / Tom 13 / Numer 2(37), s. 111 - 122
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "The policy of integrated languages didactics in Lithuania", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2017 / Tom 13 / Numer 2(37)", pages = "111 - 122" }
-
Charakterystyka postaci w szkole – między stereotypem a kreacjąs. 123 - 134CZYSTY TEKST
Charakterystyka postaci w szkole – między stereotypem a kreacją, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017 / Tom 13 / Numer 2(37), s. 123 - 134
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Charakterystyka postaci w szkole – między stereotypem a kreacją", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2017 / Tom 13 / Numer 2(37)", pages = "123 - 134" }
-
Sprawozdanie ze wstępnego etapu działalności międzynarodowej sieci pracowników naukowych "Educational Role of Language Network"s. 137 - 140CZYSTY TEKST
Michał Daszkiewicz, Sprawozdanie ze wstępnego etapu działalności międzynarodowej sieci pracowników naukowych "Educational Role of Language Network", Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017 / Tom 13 / Numer 2(37), s. 137 - 140
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Daszkiewicz", title = "Sprawozdanie ze wstępnego etapu działalności międzynarodowej sieci pracowników naukowych "Educational Role of Language Network"", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2017 / Tom 13 / Numer 2(37)", pages = "137 - 140" }
-
Autorzy/Authorss. 141CZYSTY TEKST
Autorzy/Authors, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017 / Tom 13 / Numer 2(37), s. 141
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Autorzy/Authors", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2017 / Tom 13 / Numer 2(37)", pages = "141" }
-
Informacje dla Autoróws. 143 - 144CZYSTY TEKST
Informacje dla Autorów, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017 / Tom 13 / Numer 2(37), s. 143 - 144
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Informacje dla Autorów", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2017 / Tom 13 / Numer 2(37)", pages = "143 - 144" }
-
Information for Authorss. 145 - 146CZYSTY TEKST
Information for Authors, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017 / Tom 13 / Numer 2(37), s. 145 - 146
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Information for Authors", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2017 / Tom 13 / Numer 2(37)", pages = "145 - 146" }