-
Wprowadzenies. 5 - 7CZYSTY TEKST
Stanisława Wilmańska-Sosnowska, Wprowadzenie, Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2006 / Tom 2 / Numer 1, s. 5 - 7
BIBTEX@Article{ authors = "Stanisława Wilmańska-Sosnowska", title = "Wprowadzenie", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2006 / Tom 2 / Numer 1", pages = "5 - 7" }
-
Konkurencyjność polskich przedsiębiorstw w warunkach rozwiniętego rynkus. 9 - 16CZYSTY TEKST
Stanisława Wilmańska-Sosnowska, Konkurencyjność polskich przedsiębiorstw w warunkach rozwiniętego rynku, Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2006 / Tom 2 / Numer 1, s. 9 - 16
BIBTEX@Article{ authors = "Stanisława Wilmańska-Sosnowska", title = "Konkurencyjność polskich przedsiębiorstw w warunkach rozwiniętego rynku", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2006 / Tom 2 / Numer 1", pages = "9 - 16" }
-
Jakość w procesie budowania relacji z klientems. 17 - 22CZYSTY TEKST
Stanisława Wilmańska-Sosnowska, Jakość w procesie budowania relacji z klientem, Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2006 / Tom 2 / Numer 1, s. 17 - 22
BIBTEX@Article{ authors = "Stanisława Wilmańska-Sosnowska", title = "Jakość w procesie budowania relacji z klientem", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2006 / Tom 2 / Numer 1", pages = "17 - 22" }
-
Marketingowe aspekty proinnowacyjnej polityki rozwoju obszarów wiejskichs. 33 - 42CZYSTY TEKSTBIBTEX
-
Bank jako stymulator rozwoju małych i średnich przedsiębiorstws. 43 - 54CZYSTY TEKSTBIBTEX
-
Czynniki wzrostu przedsiębiorstwa na przykładzie wybranych polskich spółek giełdowychs. 55 - 63CZYSTY TEKSTBIBTEX
-
Internet w działalności marketingowej i jego zastosowanies. 65 - 74CZYSTY TEKSTBIBTEX
-
Kreowanie wizerunku miasta i regionu w dobie globalizacjis. 65 - 74CZYSTY TEKSTBIBTEX
-
CRM - koncepcja i zastosowanies. 75 - 84CZYSTY TEKSTBIBTEX
-
Znaczenie marki w decyzjach nabywczych młodych konsumentów - wyniki badań empirycznychs. 85 - 97CZYSTY TEKSTBIBTEX
-
Psychologiczne koszty a koncepcje natury ludzkiej w sytuacji zmian organizacyjnychs. 99 - 108CZYSTY TEKSTBIBTEX
-
Pułapki zarządzania przez kulturęs. 109 - 118CZYSTY TEKSTBIBTEX
-
Niedoszacowanie kosztów postępowania upadłościowego jako przyczyna niepowodzenia upadłości w świetle nowego prawa upadłościowego i naprawczego : przykład ilustratywnys. 119 - 129CZYSTY TEKSTBIBTEX
-
Analiza potrzeb szkoleniowo-doradczych MSP w zakresie rozwoju umiejętności społecznychs. 131 - 139CZYSTY TEKSTBIBTEX
-
Innowacyjny schemat zarządzania ryzykiem emerytalnym na tle cyklu indywidualnego rozwoju zawodowegos. 141 - 150CZYSTY TEKSTBIBTEX
-
Zarządzanie ryzykiem jako przykład innowacyjności w gospodarstwach rolnychs. 151 - 163CZYSTY TEKSTBIBTEX
-
Uwarunkowania procesu podejmowania decyzjis. 165 - 178CZYSTY TEKSTBIBTEX
-
Niezależność bankowości centralnej a zarządzanie pieniądzem krajowym - studium Systemu Rezerwy Federalnejs. 179 - 192CZYSTY TEKSTBIBTEX
-
„Demograficzne aspekty ryzyka w ubezpieczeniach społecznych. Uwarunkowania i analiza demoekonometryczna", M. Balcerowicz-Sztutnik, Katowice 2005 : [recenzja]s. 193 - 196CZYSTY TEKSTBIBTEX