-
Badania panelowe w edukacjis. 187 - 203CZYSTY TEKST
Zdzisław Piwoński, Badania panelowe w edukacji , Edukacja w Dyskursie, 2015 / Numer 3, s. 187 - 203
BIBTEX@Article{ authors = " Zdzisław Piwoński", title = "Badania panelowe w edukacji ", journal = "Edukacja w Dyskursie", issue = "2015 / Numer 3", pages = "187 - 203" }
-
Zadbajmy o nadanie właściwego sensu i miejsca wartościom w edukacji i naukach o niejs. 7 - 36CZYSTY TEKST
Kazimierz Denek, Zadbajmy o nadanie właściwego sensu i miejsca wartościom w edukacji i naukach o niej, Edukacja w Dyskursie, 2015 / Numer 3, s. 7 - 36
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Denek", title = "Zadbajmy o nadanie właściwego sensu i miejsca wartościom w edukacji i naukach o niej", journal = "Edukacja w Dyskursie", issue = "2015 / Numer 3", pages = "7 - 36" }
-
Edukacja szkolna w kontekście aksjologicznyms. 37 - 47CZYSTY TEKST
Iryna Surina, Edukacja szkolna w kontekście aksjologicznym, Edukacja w Dyskursie, 2015 / Numer 3, s. 37 - 47
BIBTEX@Article{ authors = " Iryna Surina", title = "Edukacja szkolna w kontekście aksjologicznym", journal = "Edukacja w Dyskursie", issue = "2015 / Numer 3", pages = "37 - 47" }
-
Efektywność nauczania – stawiajmy na jakość!s. 51 - 64CZYSTY TEKST
Leszek Pawelski, Efektywność nauczania – stawiajmy na jakość!, Edukacja w Dyskursie, 2015 / Numer 3, s. 51 - 64
BIBTEX@Article{ authors = " Leszek Pawelski", title = "Efektywność nauczania – stawiajmy na jakość!", journal = "Edukacja w Dyskursie", issue = "2015 / Numer 3", pages = "51 - 64" }
-
Zasada ciągłości rozwoju człowieka i jej zachowanie w systemie kształcenias. 65 - 75CZYSTY TEKST
Artur Stachura, Zasada ciągłości rozwoju człowieka i jej zachowanie w systemie kształcenia, Edukacja w Dyskursie, 2015 / Numer 3, s. 65 - 75
BIBTEX@Article{ authors = " Artur Stachura", title = "Zasada ciągłości rozwoju człowieka i jej zachowanie w systemie kształcenia", journal = "Edukacja w Dyskursie", issue = "2015 / Numer 3", pages = "65 - 75" }
-
Dwa typy „zdolnych uczniów”s. 77 - 91CZYSTY TEKST
Marek Gorzko, Dwa typy „zdolnych uczniów”, Edukacja w Dyskursie, 2015 / Numer 3, s. 77 - 91
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Gorzko", title = "Dwa typy „zdolnych uczniów”", journal = "Edukacja w Dyskursie", issue = "2015 / Numer 3", pages = "77 - 91" }
-
Metoda projektów – poza tradycyjną edukację zdrowotnąs. 93 - 103CZYSTY TEKST
Agnieszka Zalewska-Meler, Metoda projektów – poza tradycyjną edukację zdrowotną, Edukacja w Dyskursie, 2015 / Numer 3, s. 93 - 103
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Zalewska-Meler", title = "Metoda projektów – poza tradycyjną edukację zdrowotną", journal = "Edukacja w Dyskursie", issue = "2015 / Numer 3", pages = "93 - 103" }
-
Podręczniki – naturalnym sojusznikiem kształcenia polonistycznegos. 105 - 120CZYSTY TEKST
Bogdan Urbanek, Podręczniki – naturalnym sojusznikiem kształcenia polonistycznego, Edukacja w Dyskursie, 2015 / Numer 3, s. 105 - 120
BIBTEX@Article{ authors = " Bogdan Urbanek", title = "Podręczniki – naturalnym sojusznikiem kształcenia polonistycznego", journal = "Edukacja w Dyskursie", issue = "2015 / Numer 3", pages = "105 - 120" }
-
Самообразовательная компетентность как со- ставляющая профессиональной компетентности буду- щего учителя начальных классовs. 123 - 129CZYSTY TEKST
Самообразовательная компетентность как со- ставляющая профессиональной компетентности буду- щего учителя начальных классов, Edukacja w Dyskursie, 2015 / Numer 3, s. 123 - 129
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Самообразовательная компетентность как со- ставляющая профессиональной компетентности буду- щего учителя начальных классов", journal = "Edukacja w Dyskursie", issue = "2015 / Numer 3", pages = "123 - 129" }
-
Особенности формирования мотивации к самоподготовке с использованием информацинных технологийs. 131 - 142CZYSTY TEKST
Svetlana Matvienko, Особенности формирования мотивации к самоподготовке с использованием информацинных технологий, Edukacja w Dyskursie, 2015 / Numer 3, s. 131 - 142
BIBTEX@Article{ authors = " Svetlana Matvienko", title = "Особенности формирования мотивации к самоподготовке с использованием информацинных технологий", journal = "Edukacja w Dyskursie", issue = "2015 / Numer 3", pages = "131 - 142" }
-
Подготовка будущих учителей начальных классов к формированию эстетического мировосприятия младших школьниковs. 143 - 150CZYSTY TEKST
Tatiana Galinskaya, Подготовка будущих учителей начальных классов к формированию эстетического мировосприятия младших школьников , Edukacja w Dyskursie, 2015 / Numer 3, s. 143 - 150
BIBTEX@Article{ authors = " Tatiana Galinskaya", title = "Подготовка будущих учителей начальных классов к формированию эстетического мировосприятия младших школьников ", journal = "Edukacja w Dyskursie", issue = "2015 / Numer 3", pages = "143 - 150" }
-
К вопросу о ролевых функциях информационно-коммуникационной педагогической средыs. 151 - 158CZYSTY TEKST
Liubov Petukhova, К вопросу о ролевых функциях информационно-коммуникационной педагогической среды , Edukacja w Dyskursie, 2015 / Numer 3, s. 151 - 158
BIBTEX@Article{ authors = " Liubov Petukhova", title = "К вопросу о ролевых функциях информационно-коммуникационной педагогической среды ", journal = "Edukacja w Dyskursie", issue = "2015 / Numer 3", pages = "151 - 158" }
-
Nauczyciel XXI wieku: rzemieślnik czy artysta?s. 159 - 167CZYSTY TEKST
Adriana Barska, Nauczyciel XXI wieku: rzemieślnik czy artysta? , Edukacja w Dyskursie, 2015 / Numer 3, s. 159 - 167
BIBTEX@Article{ authors = " Adriana Barska", title = "Nauczyciel XXI wieku: rzemieślnik czy artysta? ", journal = "Edukacja w Dyskursie", issue = "2015 / Numer 3", pages = "159 - 167" }
-
Correction of deviations from the probability distribution of exam resultss. 171 - 186CZYSTY TEKST
Michał Bernardelli, Correction of deviations from the probability distribution of exam results , Edukacja w Dyskursie, 2015 / Numer 3, s. 171 - 186
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Bernardelli", title = "Correction of deviations from the probability distribution of exam results ", journal = "Edukacja w Dyskursie", issue = "2015 / Numer 3", pages = "171 - 186" }
-
Poczucie sensu życia u młodzieży – komunikat z badańs. 205 - 227CZYSTY TEKST
Ewa Ryś, Monika Pawłowska, Eugeniusz Wszołkowski, Poczucie sensu życia u młodzieży – komunikat z badań, Edukacja w Dyskursie, 2015 / Numer 3, s. 205 - 227
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Ryś, Monika Pawłowska, Eugeniusz Wszołkowski", title = "Poczucie sensu życia u młodzieży – komunikat z badań", journal = "Edukacja w Dyskursie", issue = "2015 / Numer 3", pages = "205 - 227" }
-
Exemptions from the physical education classes on the background of grades in middle school – a case studys. 229 - 243CZYSTY TEKST
Iwona Lewandowska, Michał Bernardelli, Exemptions from the physical education classes on the background of grades in middle school – a case study, Edukacja w Dyskursie, 2015 / Numer 3, s. 229 - 243
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Lewandowska, Michał Bernardelli", title = "Exemptions from the physical education classes on the background of grades in middle school – a case study", journal = "Edukacja w Dyskursie", issue = "2015 / Numer 3", pages = "229 - 243" }
-
Aksjologiczne aspekty edukacji szkolnejs. 247 - 249CZYSTY TEKST
Wanda Woronowicz, Aksjologiczne aspekty edukacji szkolnej, Edukacja w Dyskursie, 2015 / Numer 3, s. 247 - 249
BIBTEX@Article{ authors = " Wanda Woronowicz", title = "Aksjologiczne aspekty edukacji szkolnej", journal = "Edukacja w Dyskursie", issue = "2015 / Numer 3", pages = "247 - 249" }
-
O książce Macieja Krzemińskiego "Dziecko i młodzież : przestrzenie literackie, kulturowe i wychowawcze" w kontekście czerwonego atramentu oraz filozofii sztuki masowejs. 251 - 259CZYSTY TEKST
Łukasz Androsiuk, O książce Macieja Krzemińskiego "Dziecko i młodzież : przestrzenie literackie, kulturowe i wychowawcze" w kontekście czerwonego atramentu oraz filozofii sztuki masowej , Edukacja w Dyskursie, 2015 / Numer 3, s. 251 - 259
BIBTEX@Article{ authors = " Łukasz Androsiuk", title = "O książce Macieja Krzemińskiego "Dziecko i młodzież : przestrzenie literackie, kulturowe i wychowawcze" w kontekście czerwonego atramentu oraz filozofii sztuki masowej ", journal = "Edukacja w Dyskursie", issue = "2015 / Numer 3", pages = "251 - 259" }