-
Wprowadzenies. 5 - 7CZYSTY TEKST
Monika Korolewska, Justyna Osiecka-Chojnacka, Wprowadzenie , Studia BAS, 2022 / Numer 2 (70), s. 5 - 7
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Korolewska, Justyna Osiecka-Chojnacka", title = "Wprowadzenie ", journal = "Studia BAS", issue = "2022 / Numer 2 (70)", pages = "5 - 7" }
-
Przemiany w kształceniu nauczycieli wczesnej edukacji w XXI w. w Polsces. 9 - 26CZYSTY TEKST
Ewa Skzetuska, Przemiany w kształceniu nauczycieli wczesnej edukacji w XXI w. w Polsce , Studia BAS, 2022 / Numer 2 (70), s. 9 - 26
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Skzetuska", title = "Przemiany w kształceniu nauczycieli wczesnej edukacji w XXI w. w Polsce ", journal = "Studia BAS", issue = "2022 / Numer 2 (70)", pages = "9 - 26" }
-
Problemy kształcenia i doskonalenie nauczycieli w Polsce - w kierunku profesjonalizacji zawodus. 27 - 47CZYSTY TEKST
Jolanta Szempruch, Problemy kształcenia i doskonalenie nauczycieli w Polsce - w kierunku profesjonalizacji zawodu , Studia BAS, 2022 / Numer 2 (70), s. 27 - 47
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Szempruch", title = "Problemy kształcenia i doskonalenie nauczycieli w Polsce - w kierunku profesjonalizacji zawodu ", journal = "Studia BAS", issue = "2022 / Numer 2 (70)", pages = "27 - 47" }
-
System wynagradzania nauczycieli w Polsce - skutki dla lokalnych budżetóws. 49 - 70CZYSTY TEKST
Alicja Sekuła, Joanna Nucińska, System wynagradzania nauczycieli w Polsce - skutki dla lokalnych budżetów , Studia BAS, 2022 / Numer 2 (70), s. 49 - 70
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Sekuła, Joanna Nucińska", title = "System wynagradzania nauczycieli w Polsce - skutki dla lokalnych budżetów ", journal = "Studia BAS", issue = "2022 / Numer 2 (70)", pages = "49 - 70" }
-
Zmiany w organizacji i funkcjonowaniu kształcenia zawodowego w Polsce : bilans reform 1989-2022s. 71 - 93CZYSTY TEKST
Michał Sitek, Jędrzej Stasiowski, Zmiany w organizacji i funkcjonowaniu kształcenia zawodowego w Polsce : bilans reform 1989-2022, Studia BAS, 2022 / Numer 2 (70), s. 71 - 93
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Sitek, Jędrzej Stasiowski", title = "Zmiany w organizacji i funkcjonowaniu kształcenia zawodowego w Polsce : bilans reform 1989-2022", journal = "Studia BAS", issue = "2022 / Numer 2 (70)", pages = "71 - 93" }
-
Edukacja matematyczna w Polsce w świetle badań i wyników egzaminów zewnętrznych - wybrane aspekty społecznes. 95 - 117CZYSTY TEKST
Anna Baczko-Dombi, Edukacja matematyczna w Polsce w świetle badań i wyników egzaminów zewnętrznych - wybrane aspekty społeczne , Studia BAS, 2022 / Numer 2 (70), s. 95 - 117
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Baczko-Dombi", title = "Edukacja matematyczna w Polsce w świetle badań i wyników egzaminów zewnętrznych - wybrane aspekty społeczne ", journal = "Studia BAS", issue = "2022 / Numer 2 (70)", pages = "95 - 117" }
-
Nauczanie przedmiotów przyrodniczych w Polsce - diagnoza i wyzwanias. 119 - 146CZYSTY TEKST
Urszula Poziomek, Nauczanie przedmiotów przyrodniczych w Polsce - diagnoza i wyzwania , Studia BAS, 2022 / Numer 2 (70), s. 119 - 146
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Poziomek", title = "Nauczanie przedmiotów przyrodniczych w Polsce - diagnoza i wyzwania ", journal = "Studia BAS", issue = "2022 / Numer 2 (70)", pages = "119 - 146" }
-
Nauczanie przedsiębiorczości w polskich szkołach średnich - koncepcja, realizacja, rekomendacjes. 147 - 168CZYSTY TEKST
Izabela Bień, Nauczanie przedsiębiorczości w polskich szkołach średnich - koncepcja, realizacja, rekomendacje , Studia BAS, 2022 / Numer 2 (70), s. 147 - 168
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Bień", title = "Nauczanie przedsiębiorczości w polskich szkołach średnich - koncepcja, realizacja, rekomendacje ", journal = "Studia BAS", issue = "2022 / Numer 2 (70)", pages = "147 - 168" }
-
Wpływ zdalnego nauczania podczas pandemii COVID-19 na czas poświecany na naukę przez uczniów branżowych szkół I stopnia i techników w roku szkolnym 2019/2020 i 2020/2021s. 165 - 190CZYSTY TEKST
Grzegorz Humenny, Małgorzata Kłobuszewska, Tomasz Płachecki, Wpływ zdalnego nauczania podczas pandemii COVID-19 na czas poświecany na naukę przez uczniów branżowych szkół I stopnia i techników w roku szkolnym 2019/2020 i 2020/2021 , Studia BAS, 2022 / Numer 2 (70), s. 165 - 190
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Humenny, Małgorzata Kłobuszewska, Tomasz Płachecki", title = "Wpływ zdalnego nauczania podczas pandemii COVID-19 na czas poświecany na naukę przez uczniów branżowych szkół I stopnia i techników w roku szkolnym 2019/2020 i 2020/2021 ", journal = "Studia BAS", issue = "2022 / Numer 2 (70)", pages = "165 - 190" }