-
Wstęp : powołanie i warsztat teologa...s. 3 - 7CZYSTY TEKST
Wstęp : powołanie i warsztat teologa..., Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2015 / Tom 6 / Numer 195, s. 3 - 7
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Wstęp : powołanie i warsztat teologa...", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2015 / Tom 6 / Numer 195", pages = "3 - 7" }
-
Pojęcie sceny w przestrzeni aksjologicznej dialogu... : edukacyjny wymiar refleksji filozoficznej Józefa Tischneras. 8 - 22CZYSTY TEKST
Paweł Sporek, Pojęcie sceny w przestrzeni aksjologicznej dialogu... : edukacyjny wymiar refleksji filozoficznej Józefa Tischnera, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2015 / Tom 6 / Numer 195, s. 8 - 22
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Sporek", title = "Pojęcie sceny w przestrzeni aksjologicznej dialogu... : edukacyjny wymiar refleksji filozoficznej Józefa Tischnera", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2015 / Tom 6 / Numer 195", pages = "8 - 22" }
-
Rewolucja cyfrowa a rozwój dzieckas. 23 - 30CZYSTY TEKST
Alicja Kabała, Rewolucja cyfrowa a rozwój dziecka, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2015 / Tom 6 / Numer 195, s. 23 - 30
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Kabała", title = "Rewolucja cyfrowa a rozwój dziecka", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2015 / Tom 6 / Numer 195", pages = "23 - 30" }
-
Kształcenie językowe w zasadniczej szkole zawodowej : szkolne podręczniki w zderzeniu z rzeczywistością edukacyjnąs. 31 - 42CZYSTY TEKST
Katarzyna Grudzińska, Kształcenie językowe w zasadniczej szkole zawodowej : szkolne podręczniki w zderzeniu z rzeczywistością edukacyjną, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2015 / Tom 6 / Numer 195, s. 31 - 42
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Grudzińska", title = "Kształcenie językowe w zasadniczej szkole zawodowej : szkolne podręczniki w zderzeniu z rzeczywistością edukacyjną", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2015 / Tom 6 / Numer 195", pages = "31 - 42" }
-
O projektowaniu cyklu lekcji na przykładzie "Kiedyś jutro" Anny Marii Gorgolewskiejs. 43 - 72CZYSTY TEKST
Magdalena Baran, Sylwia Kondek, Marta Plak, Marta Szymańska, Joanna Waligóra, O projektowaniu cyklu lekcji na przykładzie "Kiedyś jutro" Anny Marii Gorgolewskiej, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2015 / Tom 6 / Numer 195, s. 43 - 72
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Baran, Sylwia Kondek, Marta Plak, Marta Szymańska, Joanna Waligóra", title = "O projektowaniu cyklu lekcji na przykładzie "Kiedyś jutro" Anny Marii Gorgolewskiej", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2015 / Tom 6 / Numer 195", pages = "43 - 72" }
-
Korczak (nie)czytany : o szkolnym odbiorze utworów Janusza Korczakas. 73 - 91CZYSTY TEKST
Bożena Olszewska, Korczak (nie)czytany : o szkolnym odbiorze utworów Janusza Korczaka, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2015 / Tom 6 / Numer 195, s. 73 - 91
BIBTEX@Article{ authors = " Bożena Olszewska", title = "Korczak (nie)czytany : o szkolnym odbiorze utworów Janusza Korczaka", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2015 / Tom 6 / Numer 195", pages = "73 - 91" }
-
Odnawianie znaczeń : IV część "Dziadów" w szkole ponadgimnazjalnejs. 92 - 107CZYSTY TEKST
Marta Chrabąszcz, Odnawianie znaczeń : IV część "Dziadów" w szkole ponadgimnazjalnej, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2015 / Tom 6 / Numer 195, s. 92 - 107
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Chrabąszcz", title = "Odnawianie znaczeń : IV część "Dziadów" w szkole ponadgimnazjalnej", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2015 / Tom 6 / Numer 195", pages = "92 - 107" }
-
Zbrodnia to niesłychana – legalna marihuana! : parodia na warsztatach literackichs. 108 - 133CZYSTY TEKST
Janusz Waligóra, Zbrodnia to niesłychana – legalna marihuana! : parodia na warsztatach literackich, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2015 / Tom 6 / Numer 195, s. 108 - 133
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Waligóra", title = "Zbrodnia to niesłychana – legalna marihuana! : parodia na warsztatach literackich", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2015 / Tom 6 / Numer 195", pages = "108 - 133" }
-
Na powierzchni i w głąb : interpretacja obrazu (Memlinga)s. 134 - 162CZYSTY TEKST
Piotr Kołodziej, Na powierzchni i w głąb : interpretacja obrazu (Memlinga), Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2015 / Tom 6 / Numer 195, s. 134 - 162
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kołodziej", title = "Na powierzchni i w głąb : interpretacja obrazu (Memlinga)", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2015 / Tom 6 / Numer 195", pages = "134 - 162" }
-
Fotografia i „mała ojczyzna” : wykorzystanie fotografii dokumentalnej we współczesnej edukacji humanistycznej...s. 163 - 175CZYSTY TEKST
Katarzyna Maria Pławecka, Fotografia i „mała ojczyzna” : wykorzystanie fotografii dokumentalnej we współczesnej edukacji humanistycznej..., Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2015 / Tom 6 / Numer 195, s. 163 - 175
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Maria Pławecka", title = "Fotografia i „mała ojczyzna” : wykorzystanie fotografii dokumentalnej we współczesnej edukacji humanistycznej...", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2015 / Tom 6 / Numer 195", pages = "163 - 175" }
-
Kształcenie nauczycieli języka polskiego jako obcego i drugiego na tle glottodydaktycznych rozważań pedeutologicznychs. 176 - 190CZYSTY TEKST
Przemysław E. Gębal, Kształcenie nauczycieli języka polskiego jako obcego i drugiego na tle glottodydaktycznych rozważań pedeutologicznych, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2015 / Tom 6 / Numer 195, s. 176 - 190
BIBTEX@Article{ authors = " Przemysław E. Gębal", title = "Kształcenie nauczycieli języka polskiego jako obcego i drugiego na tle glottodydaktycznych rozważań pedeutologicznych", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2015 / Tom 6 / Numer 195", pages = "176 - 190" }
-
Być stąd : o formacyjną wartość polonistycznej edukacji regionalnej : na przykładzie Nowej Hutys. 191 - 207CZYSTY TEKST
Maria Sienko, Być stąd : o formacyjną wartość polonistycznej edukacji regionalnej : na przykładzie Nowej Huty, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2015 / Tom 6 / Numer 195, s. 191 - 207
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Sienko", title = "Być stąd : o formacyjną wartość polonistycznej edukacji regionalnej : na przykładzie Nowej Huty", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2015 / Tom 6 / Numer 195", pages = "191 - 207" }
-
E-podręczniki : wyzwanie edukacji polonistycznejs. 208 - 225CZYSTY TEKST
Justyna Bajda, Dorota Michułka, Tomasz Piekot, E-podręczniki : wyzwanie edukacji polonistycznej, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2015 / Tom 6 / Numer 195, s. 208 - 225
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Bajda, Dorota Michułka, Tomasz Piekot", title = "E-podręczniki : wyzwanie edukacji polonistycznej", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2015 / Tom 6 / Numer 195", pages = "208 - 225" }
-
Bohater tekstów dla gimnazjalisty : dawniej i dziśs. 226 - 234CZYSTY TEKST
Aleksandra Ignasiak-Smela, Bohater tekstów dla gimnazjalisty : dawniej i dziś, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2015 / Tom 6 / Numer 195, s. 226 - 234
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Ignasiak-Smela", title = "Bohater tekstów dla gimnazjalisty : dawniej i dziś", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2015 / Tom 6 / Numer 195", pages = "226 - 234" }
-
Piśmiennictwo polskie i oświata polska na Węgrzechs. 235 - 241CZYSTY TEKST
Dorota Várnai, Piśmiennictwo polskie i oświata polska na Węgrzech, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2015 / Tom 6 / Numer 195, s. 235 - 241
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Várnai", title = "Piśmiennictwo polskie i oświata polska na Węgrzech", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2015 / Tom 6 / Numer 195", pages = "235 - 241" }
-
Ku antropocentrycznej koncepcji kształcenia nauczycielis. 242 - 248CZYSTY TEKST
Jerzy Kaniewski, Ku antropocentrycznej koncepcji kształcenia nauczycieli, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2015 / Tom 6 / Numer 195, s. 242 - 248
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Kaniewski", title = "Ku antropocentrycznej koncepcji kształcenia nauczycieli", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2015 / Tom 6 / Numer 195", pages = "242 - 248" }
-
Trudne lekcje polskiego: dla kogo?s. 249 - 252CZYSTY TEKST
A. Handzel, A. Janus-Sitarz, A. Kania, A. Kulig, Marek Pieniążek, Trudne lekcje polskiego: dla kogo?, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2015 / Tom 6 / Numer 195, s. 249 - 252
BIBTEX@Article{ authors = " A. Handzel, A. Janus-Sitarz, A. Kania, A. Kulig, Marek Pieniążek", title = "Trudne lekcje polskiego: dla kogo?", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2015 / Tom 6 / Numer 195", pages = "249 - 252" }
-
Co poloniście podpowiada dydaktyka nauczania języka angielskiego?s. 253 - 254CZYSTY TEKST
Marta Szymańska, Co poloniście podpowiada dydaktyka nauczania języka angielskiego?, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2015 / Tom 6 / Numer 195, s. 253 - 254
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Szymańska", title = "Co poloniście podpowiada dydaktyka nauczania języka angielskiego?", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2015 / Tom 6 / Numer 195", pages = "253 - 254" }