Paweł Sporek
7 artykuły w 3 czasopismach
-
Pojęcie sceny w przestrzeni aksjologicznej dialogu... : edukacyjny wymiar refleksji filozoficznej Józefa Tischnera Opublikowano w: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae 2015 / Tom 6 / Numer 195 / s. 8 - 222015CZYSTY TEKST
Paweł Sporek, Pojęcie sceny w przestrzeni aksjologicznej dialogu... : edukacyjny wymiar refleksji filozoficznej Józefa Tischnera, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2015 / Tom 6 / Numer 195, s. 8 - 22
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Sporek", title = "Pojęcie sceny w przestrzeni aksjologicznej dialogu... : edukacyjny wymiar refleksji filozoficznej Józefa Tischnera", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2015 / Tom 6 / Numer 195", pages = "8 - 22" }
-
„Miałeś chamie złoty róg” : o chorobie szkolnictwa w Rzeczypospolitej i szlachetnego dorobku Komisji Edukacji Narodowej roztrwonieniu Opublikowano w: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae 2014 / Tom 5 / Numer 161 / s. 20 - 382014CZYSTY TEKST
Paweł Sporek, „Miałeś chamie złoty róg” : o chorobie szkolnictwa w Rzeczypospolitej i szlachetnego dorobku Komisji Edukacji Narodowej roztrwonieniu, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2014 / Tom 5 / Numer 161, s. 20 - 38
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Sporek", title = "„Miałeś chamie złoty róg” : o chorobie szkolnictwa w Rzeczypospolitej i szlachetnego dorobku Komisji Edukacji Narodowej roztrwonieniu", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 161", pages = "20 - 38" }
-
Lektura Norwida we współczesnych podręcznikach gimnazjalnych do literatury i kultury Opublikowano w: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae 2010 / Tom 1 / Numer 71 / s. 89 - 992010CZYSTY TEKST
Paweł Sporek, Lektura Norwida we współczesnych podręcznikach gimnazjalnych do literatury i kultury, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2010 / Tom 1 / Numer 71, s. 89 - 99
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Sporek", title = "Lektura Norwida we współczesnych podręcznikach gimnazjalnych do literatury i kultury", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2010 / Tom 1 / Numer 71", pages = "89 - 99" }
-
Doświadczenie jako kategoria wyznaczająca podstawy edukacyjnego dialogu : zarys koncepcji kształcenia wyrastającej z myśli filozoficznej Józefa Tischnera Opublikowano w: Podstawy Edukacji 2013 / Tom 6 / s. 99 - 1172013CZYSTY TEKST
Paweł Sporek, Doświadczenie jako kategoria wyznaczająca podstawy edukacyjnego dialogu : zarys koncepcji kształcenia wyrastającej z myśli filozoficznej Józefa Tischnera, Podstawy Edukacji, 2013 / Tom 6, s. 99 - 117
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Sporek", title = "Doświadczenie jako kategoria wyznaczająca podstawy edukacyjnego dialogu : zarys koncepcji kształcenia wyrastającej z myśli filozoficznej Józefa Tischnera", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2013 / Tom 6", pages = "99 - 117" }
-
Metodyka niesprzyjająca rozwojowi, czyli o tym, jak "czyta się" poezję współczesną w podręcznikach do literatury i kultury na poziomie szkoły podstawowej : rozpoznanie problemu Opublikowano w: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae 2013 / Tom 4 / Numer 140 / s. 256 - 2662013CZYSTY TEKST
Paweł Sporek, Metodyka niesprzyjająca rozwojowi, czyli o tym, jak "czyta się" poezję współczesną w podręcznikach do literatury i kultury na poziomie szkoły podstawowej : rozpoznanie problemu, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2013 / Tom 4 / Numer 140, s. 256 - 266
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Sporek", title = "Metodyka niesprzyjająca rozwojowi, czyli o tym, jak "czyta się" poezję współczesną w podręcznikach do literatury i kultury na poziomie szkoły podstawowej : rozpoznanie problemu", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2013 / Tom 4 / Numer 140", pages = "256 - 266" }
-
Świat wartości współczesnej młodzieży a klasyka literacka - świadectwa szkolenego odbioru lektury Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica 2020 / Tom 56 / s. 271 - 2862020CZYSTY TEKST
Paweł Sporek, Świat wartości współczesnej młodzieży a klasyka literacka - świadectwa szkolenego odbioru lektury , Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica, 2020 / Tom 56, s. 271 - 286
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Sporek", title = "Świat wartości współczesnej młodzieży a klasyka literacka - świadectwa szkolenego odbioru lektury ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica", issue = "2020 / Tom 56", pages = "271 - 286" }
-
Uczeń jako Inny, nauczyciel jako Inny : edukacyjny dialog na tle filozoficznej koncepcji człowieka Józefa Tischnera Opublikowano w: Podstawy Edukacji 2014 / Tom 7 / s. 275 - 2842014CZYSTY TEKST
Paweł Sporek, Uczeń jako Inny, nauczyciel jako Inny : edukacyjny dialog na tle filozoficznej koncepcji człowieka Józefa Tischnera, Podstawy Edukacji, 2014 / Tom 7, s. 275 - 284
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Sporek", title = "Uczeń jako Inny, nauczyciel jako Inny : edukacyjny dialog na tle filozoficznej koncepcji człowieka Józefa Tischnera", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2014 / Tom 7", pages = "275 - 284" }