-
Nowoczesne podejście do określania celów przedsiębiorstwas. 103 - 107CZYSTY TEKST
Jan Kania, Nowoczesne podejście do określania celów przedsiębiorstwa, Edukacja Humanistyczna, 2001 / Numer 1 (4), s. 103 - 107
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Kania", title = "Nowoczesne podejście do określania celów przedsiębiorstwa", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2001 / Numer 1 (4)", pages = "103 - 107" }
-
Kliniczne, psychiczne następstwa deportacji u byłych Sybirakóws. 109 - 118CZYSTY TEKST
Ewa Jackowska, Kliniczne, psychiczne następstwa deportacji u byłych Sybiraków, Edukacja Humanistyczna, 2001 / Numer 1 (4), s. 109 - 118
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Jackowska", title = "Kliniczne, psychiczne następstwa deportacji u byłych Sybiraków", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2001 / Numer 1 (4)", pages = "109 - 118" }
-
Umiejętność czytania ze zrozumieniemm u uczniów niepełnosprawnych intelektualnies. 119 - 127CZYSTY TEKST
Urszula Morcinek, Umiejętność czytania ze zrozumieniemm u uczniów niepełnosprawnych intelektualnie, Edukacja Humanistyczna, 2001 / Numer 1 (4), s. 119 - 127
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Morcinek", title = "Umiejętność czytania ze zrozumieniemm u uczniów niepełnosprawnych intelektualnie", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2001 / Numer 1 (4)", pages = "119 - 127" }
-
Diagnoza pedagogiczna ucznia dyslektycznego w młodszym wieku szkolnym w wykonaniu nauczyciela terapeutys. 129 - 136CZYSTY TEKST
Barbara Mańczak, Diagnoza pedagogiczna ucznia dyslektycznego w młodszym wieku szkolnym w wykonaniu nauczyciela terapeuty , Edukacja Humanistyczna, 2001 / Numer 1 (4), s. 129 - 136
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Mańczak", title = "Diagnoza pedagogiczna ucznia dyslektycznego w młodszym wieku szkolnym w wykonaniu nauczyciela terapeuty ", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2001 / Numer 1 (4)", pages = "129 - 136" }
-
"O witalności koły", Michał Głażewski, Zielona Góra 1996 : [recenzja]s. 137 - 139CZYSTY TEKST
Michał Głażewski, Katarzyna Szumilas, "O witalności koły", Michał Głażewski, Zielona Góra 1996 : [recenzja], Edukacja Humanistyczna, 2001 / Numer 1 (4), s. 137 - 139
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Głażewski, Katarzyna Szumilas", title = ""O witalności koły", Michał Głażewski, Zielona Góra 1996 : [recenzja]", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2001 / Numer 1 (4)", pages = "137 - 139" }
-
"Dylematy wychowania w reformowanej szkole", Lech Sałaciński, Zielona Góra 1999 : [recenja]s. 139 - 141CZYSTY TEKST
Lucyna Górska, Lech Sałaciński, "Dylematy wychowania w reformowanej szkole", Lech Sałaciński, Zielona Góra 1999 : [recenja], Edukacja Humanistyczna, 2001 / Numer 1 (4), s. 139 - 141
BIBTEX@Article{ authors = " Lucyna Górska, Lech Sałaciński", title = ""Dylematy wychowania w reformowanej szkole", Lech Sałaciński, Zielona Góra 1999 : [recenja]", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2001 / Numer 1 (4)", pages = "139 - 141" }
-
"Samokształcenie nauczycieli w kontekście humanistycznego paradygmatu rozwoju człowieka", Włodzimierz Prokopiuk, Białystok 1998 : [recenzja]s. 141 - 143CZYSTY TEKST
Elżbieta Perzycka, Włodzimierz Prokopiuk, "Samokształcenie nauczycieli w kontekście humanistycznego paradygmatu rozwoju człowieka", Włodzimierz Prokopiuk, Białystok 1998 : [recenzja], Edukacja Humanistyczna, 2001 / Numer 1 (4), s. 141 - 143
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Perzycka, Włodzimierz Prokopiuk", title = ""Samokształcenie nauczycieli w kontekście humanistycznego paradygmatu rozwoju człowieka", Włodzimierz Prokopiuk, Białystok 1998 : [recenzja]", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2001 / Numer 1 (4)", pages = "141 - 143" }
-
"Pomiar edukacyjny jako kompetencje pedagogiczne", red. Kazimierz Wenta, Szczecin 2001 : [recenzja]s. 143 - 145CZYSTY TEKST
Paweł Popek, Kazimierz Wenta, "Pomiar edukacyjny jako kompetencje pedagogiczne", red. Kazimierz Wenta, Szczecin 2001 : [recenzja], Edukacja Humanistyczna, 2001 / Numer 1 (4), s. 143 - 145
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Popek, Kazimierz Wenta", title = ""Pomiar edukacyjny jako kompetencje pedagogiczne", red. Kazimierz Wenta, Szczecin 2001 : [recenzja]", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2001 / Numer 1 (4)", pages = "143 - 145" }
-
Strategia czy poddanie się biegowi wydarzeń? : o kierunku zmian w oświacie na Pomorzu Zachodnims. 17 - 30CZYSTY TEKST
Maria Czerepaniak-Walczak, Strategia czy poddanie się biegowi wydarzeń? : o kierunku zmian w oświacie na Pomorzu Zachodnim , Edukacja Humanistyczna, 2001 / Numer 1 (4), s. 17 - 30
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Czerepaniak-Walczak", title = "Strategia czy poddanie się biegowi wydarzeń? : o kierunku zmian w oświacie na Pomorzu Zachodnim ", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2001 / Numer 1 (4)", pages = "17 - 30" }
-
Pytania o przedmiot i kryteria diagnozy edukacyjnejs. 31 - 37CZYSTY TEKST
Janina Parafiniuk-Soińska, Pytania o przedmiot i kryteria diagnozy edukacyjnej, Edukacja Humanistyczna, 2001 / Numer 1 (4), s. 31 - 37
BIBTEX@Article{ authors = " Janina Parafiniuk-Soińska", title = "Pytania o przedmiot i kryteria diagnozy edukacyjnej", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2001 / Numer 1 (4)", pages = "31 - 37" }
-
Diagnozowanie wychowacze poprzez cele wychowanias. 39 - 45CZYSTY TEKST
Jacek Mańczak, Diagnozowanie wychowacze poprzez cele wychowania, Edukacja Humanistyczna, 2001 / Numer 1 (4), s. 39 - 45
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Mańczak", title = "Diagnozowanie wychowacze poprzez cele wychowania", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2001 / Numer 1 (4)", pages = "39 - 45" }
-
Próba konceptualizacji kompetencji edukacyjnych nauczycielis. 47 - 58CZYSTY TEKST
Mariola Gańko-Karwowska, Elżbieta Perzycka, Próba konceptualizacji kompetencji edukacyjnych nauczycieli, Edukacja Humanistyczna, 2001 / Numer 1 (4), s. 47 - 58
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Gańko-Karwowska, Elżbieta Perzycka", title = "Próba konceptualizacji kompetencji edukacyjnych nauczycieli", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2001 / Numer 1 (4)", pages = "47 - 58" }
-
Od redakcjis. 5CZYSTY TEKST
Kazimierz Wenta, Od redakcji, Edukacja Humanistyczna, 2001 / Numer 1 (4), s. 5
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Wenta", title = "Od redakcji", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2001 / Numer 1 (4)", pages = "5" }
-
Doradztwo zawodowe szansą przeciwdziałania bezrobociu w Polsces. 59 - 67CZYSTY TEKST
Elżbieta Podoska-Filipowicz, Doradztwo zawodowe szansą przeciwdziałania bezrobociu w Polsce, Edukacja Humanistyczna, 2001 / Numer 1 (4), s. 59 - 67
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Podoska-Filipowicz", title = "Doradztwo zawodowe szansą przeciwdziałania bezrobociu w Polsce", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2001 / Numer 1 (4)", pages = "59 - 67" }
-
Pedagogika u progu trzeciego tysiąclecia : wątki praktycznes. 69 - 73CZYSTY TEKST
Anna Murawska, Pedagogika u progu trzeciego tysiąclecia : wątki praktyczne, Edukacja Humanistyczna, 2001 / Numer 1 (4), s. 69 - 73
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Murawska", title = "Pedagogika u progu trzeciego tysiąclecia : wątki praktyczne", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2001 / Numer 1 (4)", pages = "69 - 73" }
-
50 lat Towarzystwa Wiedzy Powszechnej w kraju i w regionies. 7 - 15CZYSTY TEKST
Kazimierz Kozłowski, 50 lat Towarzystwa Wiedzy Powszechnej w kraju i w regionie, Edukacja Humanistyczna, 2001 / Numer 1 (4), s. 7 - 15
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Kozłowski", title = "50 lat Towarzystwa Wiedzy Powszechnej w kraju i w regionie", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2001 / Numer 1 (4)", pages = "7 - 15" }
-
Niektóre zagadnienia rozwoju zawodowego cech psychologicznych studentas. 75 - 84CZYSTY TEKST
Niektóre zagadnienia rozwoju zawodowego cech psychologicznych studenta, Edukacja Humanistyczna, 2001 / Numer 1 (4), s. 75 - 84
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Niektóre zagadnienia rozwoju zawodowego cech psychologicznych studenta", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2001 / Numer 1 (4)", pages = "75 - 84" }
-
Modelowe ujęcie badania determinant samodzielności studentóws. 85 - 90CZYSTY TEKST
Bogdan Gębski, Modelowe ujęcie badania determinant samodzielności studentów, Edukacja Humanistyczna, 2001 / Numer 1 (4), s. 85 - 90
BIBTEX@Article{ authors = " Bogdan Gębski", title = "Modelowe ujęcie badania determinant samodzielności studentów", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2001 / Numer 1 (4)", pages = "85 - 90" }
-
Edukacja informatyczna w rozwoju społeczeństwa informacyjnegos. 91 - 96CZYSTY TEKST
Mateusz Piwowarski, Edukacja informatyczna w rozwoju społeczeństwa informacyjnego, Edukacja Humanistyczna, 2001 / Numer 1 (4), s. 91 - 96
BIBTEX@Article{ authors = " Mateusz Piwowarski", title = "Edukacja informatyczna w rozwoju społeczeństwa informacyjnego", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2001 / Numer 1 (4)", pages = "91 - 96" }
-
Szkoły wyższe stowarzyszeń społecznych jako ośrodki twórcze środowisk lokalnych : na przykładzie szkół wyższych TWPs. 97 - 102CZYSTY TEKST
Stanisław Karaś, Szkoły wyższe stowarzyszeń społecznych jako ośrodki twórcze środowisk lokalnych : na przykładzie szkół wyższych TWP, Edukacja Humanistyczna, 2001 / Numer 1 (4), s. 97 - 102
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Karaś", title = "Szkoły wyższe stowarzyszeń społecznych jako ośrodki twórcze środowisk lokalnych : na przykładzie szkół wyższych TWP", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2001 / Numer 1 (4)", pages = "97 - 102" }