-
Wizerunek i samoocena logopedys. 399 - 407CZYSTY TEKST
Zbigniew Tarkowski, Wizerunek i samoocena logopedy , Logopedia, 2018 / Tom 47 / Numer 1, s. 399 - 407
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Tarkowski", title = "Wizerunek i samoocena logopedy ", journal = "Logopedia", issue = "2018 / Tom 47 / Numer 1", pages = "399 - 407" }
-
Słowo wstępnes. 5 - 7CZYSTY TEKST
Jolanta Panasiuk, Słowo wstępne, Logopedia, 2018 / Tom 47 / Numer 1, s. 5 - 7
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Panasiuk", title = "Słowo wstępne", journal = "Logopedia", issue = "2018 / Tom 47 / Numer 1", pages = "5 - 7" }
-
Realizacja fonemowo-sylabowej struktury wyrazów w mowie dzieci z niepełnosprawnością intelektualną = Realization of the Phonemic-Syllabic Structure of Words in the Speech of Children with Intellectual Disabilitys. 15 - 38CZYSTY TEKST
Urszula Mirecka, Emilia Kowal, Realizacja fonemowo-sylabowej struktury wyrazów w mowie dzieci z niepełnosprawnością intelektualną = Realization of the Phonemic-Syllabic Structure of Words in the Speech of Children with Intellectual Disability , Logopedia, 2018 / Tom 47 / Numer 1, s. 15 - 38
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Mirecka, Emilia Kowal", title = "Realizacja fonemowo-sylabowej struktury wyrazów w mowie dzieci z niepełnosprawnością intelektualną = Realization of the Phonemic-Syllabic Structure of Words in the Speech of Children with Intellectual Disability ", journal = "Logopedia", issue = "2018 / Tom 47 / Numer 1", pages = "15 - 38" }
-
Stan badań nad współwystępowaniem przetrwałych odruchów pierwotnych oraz zaburzeń rozwoju mowy u dzieci = Coexistence of Preserved Primary Reflexes and Speech-Language Disorders in Children - State-of-the-Arts. 39 - 51CZYSTY TEKST
Paulina Krzeszewska, Emilia Mikołajewska, Stan badań nad współwystępowaniem przetrwałych odruchów pierwotnych oraz zaburzeń rozwoju mowy u dzieci = Coexistence of Preserved Primary Reflexes and Speech-Language Disorders in Children - State-of-the-Art , Logopedia, 2018 / Tom 47 / Numer 1, s. 39 - 51
BIBTEX@Article{ authors = " Paulina Krzeszewska, Emilia Mikołajewska", title = "Stan badań nad współwystępowaniem przetrwałych odruchów pierwotnych oraz zaburzeń rozwoju mowy u dzieci = Coexistence of Preserved Primary Reflexes and Speech-Language Disorders in Children - State-of-the-Art ", journal = "Logopedia", issue = "2018 / Tom 47 / Numer 1", pages = "39 - 51" }
-
Wpływ wybranych zaburzeń morfologiczno-czynnościowych w obszarze ustno-twarzowym na jakość artykulacji u dzieci w wieku 5-7 lat = Research Report : The Influence of the Myofunctional and Occlusal Disorders on Articulation in Children Aged 5 to 7s. 53 - 69CZYSTY TEKST
Monika Łuszczuk, Wpływ wybranych zaburzeń morfologiczno-czynnościowych w obszarze ustno-twarzowym na jakość artykulacji u dzieci w wieku 5-7 lat = Research Report : The Influence of the Myofunctional and Occlusal Disorders on Articulation in Children Aged 5 to 7 , Logopedia, 2018 / Tom 47 / Numer 1, s. 53 - 69
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Łuszczuk", title = "Wpływ wybranych zaburzeń morfologiczno-czynnościowych w obszarze ustno-twarzowym na jakość artykulacji u dzieci w wieku 5-7 lat = Research Report : The Influence of the Myofunctional and Occlusal Disorders on Articulation in Children Aged 5 to 7 ", journal = "Logopedia", issue = "2018 / Tom 47 / Numer 1", pages = "53 - 69" }
-
Ocena wymowy i sprawności narządów artykulacyjnych u pacjentów z wadą szkieletową twarzy klasy III przed zabiegiem i po zabiegu ortognatycznyms. 71 - 95CZYSTY TEKST
Karolina Grabowska, Jan Borys, Bożena Kosztyła-Hojna, Bożena Antonowicz, Diana Moskal-Jasińska, Ocena wymowy i sprawności narządów artykulacyjnych u pacjentów z wadą szkieletową twarzy klasy III przed zabiegiem i po zabiegu ortognatycznym , Logopedia, 2018 / Tom 47 / Numer 1, s. 71 - 95
BIBTEX@Article{ authors = " Karolina Grabowska, Jan Borys, Bożena Kosztyła-Hojna, Bożena Antonowicz, Diana Moskal-Jasińska", title = "Ocena wymowy i sprawności narządów artykulacyjnych u pacjentów z wadą szkieletową twarzy klasy III przed zabiegiem i po zabiegu ortognatycznym ", journal = "Logopedia", issue = "2018 / Tom 47 / Numer 1", pages = "71 - 95" }
-
Rozwój językowy a rozwój psychomotoryczny dzieci z padaczką = Language Development and Psychomotor Development in Epileptic Childrens. 97 - 106CZYSTY TEKST
Magdalena Kozłowska, Rozwój językowy a rozwój psychomotoryczny dzieci z padaczką = Language Development and Psychomotor Development in Epileptic Children , Logopedia, 2018 / Tom 47 / Numer 1, s. 97 - 106
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Kozłowska", title = "Rozwój językowy a rozwój psychomotoryczny dzieci z padaczką = Language Development and Psychomotor Development in Epileptic Children ", journal = "Logopedia", issue = "2018 / Tom 47 / Numer 1", pages = "97 - 106" }
-
"A Systems Approach to the Psychosomatic of Stuttering", Zbigniew Tarkowski, New York 2018 : [recenzja]s. 426 - 427CZYSTY TEKST
Agnieszka Okrasińska, Zbigniew Tarkowski, "A Systems Approach to the Psychosomatic of Stuttering", Zbigniew Tarkowski, New York 2018 : [recenzja] , Logopedia, 2018 / Tom 47 / Numer 1, s. 426 - 427
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Okrasińska, Zbigniew Tarkowski", title = ""A Systems Approach to the Psychosomatic of Stuttering", Zbigniew Tarkowski, New York 2018 : [recenzja] ", journal = "Logopedia", issue = "2018 / Tom 47 / Numer 1", pages = "426 - 427" }
-
Zaburzenia konotacji jako wskaźnik rozpadu systemu językowego = Connotation Disorders as an Indicator of Disintegration of the language Systems. 107 - 127CZYSTY TEKST
Wojciech Lipski, Zaburzenia konotacji jako wskaźnik rozpadu systemu językowego = Connotation Disorders as an Indicator of Disintegration of the language System , Logopedia, 2018 / Tom 47 / Numer 1, s. 107 - 127
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Lipski", title = "Zaburzenia konotacji jako wskaźnik rozpadu systemu językowego = Connotation Disorders as an Indicator of Disintegration of the language System ", journal = "Logopedia", issue = "2018 / Tom 47 / Numer 1", pages = "107 - 127" }
-
Jak pacjenci z chorobą Alzheimera opisują osoby, miejsca i sytuacje? : charakterystyka trudności w zakresie komunikacji językowej w umiarkowanej fazie otępienia = How Do Patients with Alzeimer's Disease Describe Persons, Paces and Situations? : Description of Difficulties in Linguistic Communication in the Moderate Stage of Dementias. 129 - 144CZYSTY TEKST
Aneta Domagała, Jak pacjenci z chorobą Alzheimera opisują osoby, miejsca i sytuacje? : charakterystyka trudności w zakresie komunikacji językowej w umiarkowanej fazie otępienia = How Do Patients with Alzeimer's Disease Describe Persons, Paces and Situations? : Description of Difficulties in Linguistic Communication in the Moderate Stage of Dementia , Logopedia, 2018 / Tom 47 / Numer 1, s. 129 - 144
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Domagała", title = "Jak pacjenci z chorobą Alzheimera opisują osoby, miejsca i sytuacje? : charakterystyka trudności w zakresie komunikacji językowej w umiarkowanej fazie otępienia = How Do Patients with Alzeimer's Disease Describe Persons, Paces and Situations? : Description of Difficulties in Linguistic Communication in the Moderate Stage of Dementia ", journal = "Logopedia", issue = "2018 / Tom 47 / Numer 1", pages = "129 - 144" }
-
Wpływ deskrypcji dzieła sztuki na jego percepcję = The Influence of the Description of a Work of Art on Its Perceptions. 145 - 155CZYSTY TEKST
Ewa Niestorowicz, Magdalena Szubielska, Wpływ deskrypcji dzieła sztuki na jego percepcję = The Influence of the Description of a Work of Art on Its Perception , Logopedia, 2018 / Tom 47 / Numer 1, s. 145 - 155
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Niestorowicz, Magdalena Szubielska", title = "Wpływ deskrypcji dzieła sztuki na jego percepcję = The Influence of the Description of a Work of Art on Its Perception ", journal = "Logopedia", issue = "2018 / Tom 47 / Numer 1", pages = "145 - 155" }
-
Trudności w zakresie przebiegu czynności grafomotorycznych u dzieci z klas I oraz dzieci realizujących obowiązek rocznego przygotowania przedszkolnego = Difficulties in Graphomotor Activities of Children Carrying out the One-Year Preschool Preparation Obligation and in First-Grade Primary School Childrens. 157 - 170CZYSTY TEKST
Aneta Domagała, Urszula Mirecka, Małgorzata Majcher, Trudności w zakresie przebiegu czynności grafomotorycznych u dzieci z klas I oraz dzieci realizujących obowiązek rocznego przygotowania przedszkolnego = Difficulties in Graphomotor Activities of Children Carrying out the One-Year Preschool Preparation Obligation and in First-Grade Primary School Children , Logopedia, 2018 / Tom 47 / Numer 1, s. 157 - 170
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Domagała, Urszula Mirecka, Małgorzata Majcher", title = "Trudności w zakresie przebiegu czynności grafomotorycznych u dzieci z klas I oraz dzieci realizujących obowiązek rocznego przygotowania przedszkolnego = Difficulties in Graphomotor Activities of Children Carrying out the One-Year Preschool Preparation Obligation and in First-Grade Primary School Children ", journal = "Logopedia", issue = "2018 / Tom 47 / Numer 1", pages = "157 - 170" }
-
Wiedza eksplicytna i implicytna w nabywaniu kompetencji gramatycznej w procesie przyswajania języka drugiego = Explicit and Implicit Knowledge in Acpuiring Grammatical Competence in the Process of Second Language Acquisitions. 171 - 180CZYSTY TEKST
Tomasz Niestorowicz, Wiedza eksplicytna i implicytna w nabywaniu kompetencji gramatycznej w procesie przyswajania języka drugiego = Explicit and Implicit Knowledge in Acpuiring Grammatical Competence in the Process of Second Language Acquisition , Logopedia, 2018 / Tom 47 / Numer 1, s. 171 - 180
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Niestorowicz", title = "Wiedza eksplicytna i implicytna w nabywaniu kompetencji gramatycznej w procesie przyswajania języka drugiego = Explicit and Implicit Knowledge in Acpuiring Grammatical Competence in the Process of Second Language Acquisition ", journal = "Logopedia", issue = "2018 / Tom 47 / Numer 1", pages = "171 - 180" }
-
Metafory dziecięce inspiracją do zmiany myślenia o rozwoju poznawczym i terapii logopedycznej = Children's Metaphors - An Inspiration to Change the Thinking of Cognitive Development and Logopedic Therapys. 183 - 200CZYSTY TEKST
Urszula Jęczeń, Metafory dziecięce inspiracją do zmiany myślenia o rozwoju poznawczym i terapii logopedycznej = Children's Metaphors - An Inspiration to Change the Thinking of Cognitive Development and Logopedic Therapy , Logopedia, 2018 / Tom 47 / Numer 1, s. 183 - 200
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Jęczeń", title = "Metafory dziecięce inspiracją do zmiany myślenia o rozwoju poznawczym i terapii logopedycznej = Children's Metaphors - An Inspiration to Change the Thinking of Cognitive Development and Logopedic Therapy ", journal = "Logopedia", issue = "2018 / Tom 47 / Numer 1", pages = "183 - 200" }
-
Jąkanie a fobia społeczna - główne zagadnienia terapii biologicznej fobii społecznej = Stuttering and Social Phobia - The Main Issues Relating to the Biological Therapy of Social Phobias. 201 - 213CZYSTY TEKST
Andrzej Czernikiewicz, Tomasz Woźniak, Jąkanie a fobia społeczna - główne zagadnienia terapii biologicznej fobii społecznej = Stuttering and Social Phobia - The Main Issues Relating to the Biological Therapy of Social Phobia , Logopedia, 2018 / Tom 47 / Numer 1, s. 201 - 213
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Czernikiewicz, Tomasz Woźniak", title = "Jąkanie a fobia społeczna - główne zagadnienia terapii biologicznej fobii społecznej = Stuttering and Social Phobia - The Main Issues Relating to the Biological Therapy of Social Phobia ", journal = "Logopedia", issue = "2018 / Tom 47 / Numer 1", pages = "201 - 213" }
-
Lateralizacja słuchowa - wybrane problemy diagnozy i terapii = Auditory Lateralization - Selected Problems of Diagnosis and Therapys. 215 - 230CZYSTY TEKST
Zdzisław Marek Kurkowski, Lateralizacja słuchowa - wybrane problemy diagnozy i terapii = Auditory Lateralization - Selected Problems of Diagnosis and Therapy , Logopedia, 2018 / Tom 47 / Numer 1, s. 215 - 230
BIBTEX@Article{ authors = " Zdzisław Marek Kurkowski", title = "Lateralizacja słuchowa - wybrane problemy diagnozy i terapii = Auditory Lateralization - Selected Problems of Diagnosis and Therapy ", journal = "Logopedia", issue = "2018 / Tom 47 / Numer 1", pages = "215 - 230" }
-
Centralne zaburzenia przetwarzania słuchowego - aktualne możliwości terapii dostępne w Polsce = Central Auditory Processing Disorder - Currently Available Therapies in Polands. 231 - 245CZYSTY TEKST
Anna Kruczyńska-Werner, Centralne zaburzenia przetwarzania słuchowego - aktualne możliwości terapii dostępne w Polsce = Central Auditory Processing Disorder - Currently Available Therapies in Poland , Logopedia, 2018 / Tom 47 / Numer 1, s. 231 - 245
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Kruczyńska-Werner", title = "Centralne zaburzenia przetwarzania słuchowego - aktualne możliwości terapii dostępne w Polsce = Central Auditory Processing Disorder - Currently Available Therapies in Poland ", journal = "Logopedia", issue = "2018 / Tom 47 / Numer 1", pages = "231 - 245" }
-
Program terapeutyczny usprawniający percepcję prozodii mowy = Therapy Program to Improve the Perception of Speech Therapys. 247 - 266CZYSTY TEKST
Marta Wysocka, Magdalena Kwaterkiewicz, Program terapeutyczny usprawniający percepcję prozodii mowy = Therapy Program to Improve the Perception of Speech Therapy , Logopedia, 2018 / Tom 47 / Numer 1, s. 247 - 266
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Wysocka, Magdalena Kwaterkiewicz", title = "Program terapeutyczny usprawniający percepcję prozodii mowy = Therapy Program to Improve the Perception of Speech Therapy ", journal = "Logopedia", issue = "2018 / Tom 47 / Numer 1", pages = "247 - 266" }
-
O popularnych, lecz dyskusyjnych ćwiczeniach języka w przypadku obwodowych zaburzeń artukulacji = About Popular Though Disputable Tongue Exercises in the Case of Peripheral Disorders of Articulations. 267 - 278CZYSTY TEKST
Danuta Pluta-Wojciechowska, Barbara Sambor, O popularnych, lecz dyskusyjnych ćwiczeniach języka w przypadku obwodowych zaburzeń artukulacji = About Popular Though Disputable Tongue Exercises in the Case of Peripheral Disorders of Articulation , Logopedia, 2018 / Tom 47 / Numer 1, s. 267 - 278
BIBTEX@Article{ authors = " Danuta Pluta-Wojciechowska, Barbara Sambor", title = "O popularnych, lecz dyskusyjnych ćwiczeniach języka w przypadku obwodowych zaburzeń artukulacji = About Popular Though Disputable Tongue Exercises in the Case of Peripheral Disorders of Articulation ", journal = "Logopedia", issue = "2018 / Tom 47 / Numer 1", pages = "267 - 278" }
-
Instrumentalne badanie FEES w ocenach zaburzeń połykania u chorych z naczyniopochodnym uszkodzeniem oun - wady i zalety = Instrumental FEES Examination in the Assessment of Swallowing Disorders in Patients with Acute and Subacute Vascular Brain Injury - Advantages and Disadvantagess. 279 - 285CZYSTY TEKST
Piotr Misiowiec, Edyta Zomkowska, Natalia Jarmołowicz-Aniołkowska, Maria Hortis-Dzierzbicka, Instrumentalne badanie FEES w ocenach zaburzeń połykania u chorych z naczyniopochodnym uszkodzeniem oun - wady i zalety = Instrumental FEES Examination in the Assessment of Swallowing Disorders in Patients with Acute and Subacute Vascular Brain Injury - Advantages and Disadvantages , Logopedia, 2018 / Tom 47 / Numer 1, s. 279 - 285
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Misiowiec, Edyta Zomkowska, Natalia Jarmołowicz-Aniołkowska, Maria Hortis-Dzierzbicka", title = "Instrumentalne badanie FEES w ocenach zaburzeń połykania u chorych z naczyniopochodnym uszkodzeniem oun - wady i zalety = Instrumental FEES Examination in the Assessment of Swallowing Disorders in Patients with Acute and Subacute Vascular Brain Injury - Advantages and Disadvantages ", journal = "Logopedia", issue = "2018 / Tom 47 / Numer 1", pages = "279 - 285" }
-
Lingwistyczne podstawy terapii logopedycznej osób niemownych i niemówiących = Linguistic Bases for the Logopaedic Therapy of People Who Lack Speech and People Who Do Not Speaks. 287 - 297CZYSTY TEKST
Mirosław Michalik, Lingwistyczne podstawy terapii logopedycznej osób niemownych i niemówiących = Linguistic Bases for the Logopaedic Therapy of People Who Lack Speech and People Who Do Not Speak , Logopedia, 2018 / Tom 47 / Numer 1, s. 287 - 297
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Michalik", title = "Lingwistyczne podstawy terapii logopedycznej osób niemownych i niemówiących = Linguistic Bases for the Logopaedic Therapy of People Who Lack Speech and People Who Do Not Speak ", journal = "Logopedia", issue = "2018 / Tom 47 / Numer 1", pages = "287 - 297" }
-
Teoretyczne podstawy systemu PECS («Picture Exchange Communication System») = Theoretical Basis of PECS (Picture Exchange Communication System)s. 299 - 311CZYSTY TEKST
Łukasz Maj, Teoretyczne podstawy systemu PECS («Picture Exchange Communication System») = Theoretical Basis of PECS (Picture Exchange Communication System), Logopedia, 2018 / Tom 47 / Numer 1, s. 299 - 311
BIBTEX@Article{ authors = " Łukasz Maj", title = "Teoretyczne podstawy systemu PECS («Picture Exchange Communication System») = Theoretical Basis of PECS (Picture Exchange Communication System)", journal = "Logopedia", issue = "2018 / Tom 47 / Numer 1", pages = "299 - 311" }
-
Rodzaje i funkcje gestów fonicznych wykorzystywanych w postępowaniu logopedycznym = Types and Functions of Phonic Gestures Applied in Speech Therapys. 313 - 323CZYSTY TEKST
Monika Kaźmierczak, Rodzaje i funkcje gestów fonicznych wykorzystywanych w postępowaniu logopedycznym = Types and Functions of Phonic Gestures Applied in Speech Therapy , Logopedia, 2018 / Tom 47 / Numer 1, s. 313 - 323
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Kaźmierczak", title = "Rodzaje i funkcje gestów fonicznych wykorzystywanych w postępowaniu logopedycznym = Types and Functions of Phonic Gestures Applied in Speech Therapy ", journal = "Logopedia", issue = "2018 / Tom 47 / Numer 1", pages = "313 - 323" }
-
Zespół psychoorganiczny wieku rozwojowego w diagnozie i terapii logopedycznej = Psychoorganic Syndrome of Developmental Age in Logopedic Diagnosis and Therapys. 327 - 346CZYSTY TEKST
Jolanta Panasiuk, Zespół psychoorganiczny wieku rozwojowego w diagnozie i terapii logopedycznej = Psychoorganic Syndrome of Developmental Age in Logopedic Diagnosis and Therapy , Logopedia, 2018 / Tom 47 / Numer 1, s. 327 - 346
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Panasiuk", title = "Zespół psychoorganiczny wieku rozwojowego w diagnozie i terapii logopedycznej = Psychoorganic Syndrome of Developmental Age in Logopedic Diagnosis and Therapy ", journal = "Logopedia", issue = "2018 / Tom 47 / Numer 1", pages = "327 - 346" }
-
Sprawności interakcyjne dziecka ze sprzężonymi zaburzeniami rozwoju - autyzm i niepełnosprawność intelektualna w stopniu umiarkowanyms. 347 - 365CZYSTY TEKST
Kamila Bigos, Sprawności interakcyjne dziecka ze sprzężonymi zaburzeniami rozwoju - autyzm i niepełnosprawność intelektualna w stopniu umiarkowanym , Logopedia, 2018 / Tom 47 / Numer 1, s. 347 - 365
BIBTEX@Article{ authors = " Kamila Bigos", title = "Sprawności interakcyjne dziecka ze sprzężonymi zaburzeniami rozwoju - autyzm i niepełnosprawność intelektualna w stopniu umiarkowanym ", journal = "Logopedia", issue = "2018 / Tom 47 / Numer 1", pages = "347 - 365" }
-
Dyskusja po dyskusji na konferencji w Chorzowie, czyli o niektórych problemach logopedii w Polsces. 369 - 398CZYSTY TEKST
Barbara Ostapiuk, Danuta Pluta-Wojciechowska, Stanisław Grabias, Tomasz Woźniak, Dyskusja po dyskusji na konferencji w Chorzowie, czyli o niektórych problemach logopedii w Polsce , Logopedia, 2018 / Tom 47 / Numer 1, s. 369 - 398
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Ostapiuk, Danuta Pluta-Wojciechowska, Stanisław Grabias, Tomasz Woźniak", title = "Dyskusja po dyskusji na konferencji w Chorzowie, czyli o niektórych problemach logopedii w Polsce ", journal = "Logopedia", issue = "2018 / Tom 47 / Numer 1", pages = "369 - 398" }
-
"Analogia w języku i umyśle : teoria «grup proporcjonalnych relacji» w badaniach nad kompetencją językową u uczniów i studentów", Alina Maciejewska, Siedlce 2015 : [recenzja]s. 409 - 412CZYSTY TEKST
Jolanta Panasiuk, Alina Maciejewska, "Analogia w języku i umyśle : teoria «grup proporcjonalnych relacji» w badaniach nad kompetencją językową u uczniów i studentów", Alina Maciejewska, Siedlce 2015 : [recenzja] , Logopedia, 2018 / Tom 47 / Numer 1, s. 409 - 412
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Panasiuk, Alina Maciejewska", title = ""Analogia w języku i umyśle : teoria «grup proporcjonalnych relacji» w badaniach nad kompetencją językową u uczniów i studentów", Alina Maciejewska, Siedlce 2015 : [recenzja] ", journal = "Logopedia", issue = "2018 / Tom 47 / Numer 1", pages = "409 - 412" }
-
"Dyslalia obwodowa : diagnoza i terapia logopedyczna wybranych form zaburzeń", Danuta Pluta-Wojciechowska, Bytom 2017 : [recenzja]s. 413 - 415CZYSTY TEKST
Renata Gliwa, Danuta Pluta-Wojciechowska, "Dyslalia obwodowa : diagnoza i terapia logopedyczna wybranych form zaburzeń", Danuta Pluta-Wojciechowska, Bytom 2017 : [recenzja] , Logopedia, 2018 / Tom 47 / Numer 1, s. 413 - 415
BIBTEX@Article{ authors = " Renata Gliwa, Danuta Pluta-Wojciechowska", title = ""Dyslalia obwodowa : diagnoza i terapia logopedyczna wybranych form zaburzeń", Danuta Pluta-Wojciechowska, Bytom 2017 : [recenzja] ", journal = "Logopedia", issue = "2018 / Tom 47 / Numer 1", pages = "413 - 415" }
-
"Logopedia międzykulturowa", red. Ewa Czaplewska, Gdańsk 2018 : [recenzja]s. 416 - 420CZYSTY TEKST
Mirosław Michalik, Ewa Czaplewska, "Logopedia międzykulturowa", red. Ewa Czaplewska, Gdańsk 2018 : [recenzja], Logopedia, 2018 / Tom 47 / Numer 1, s. 416 - 420
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Michalik, Ewa Czaplewska", title = ""Logopedia międzykulturowa", red. Ewa Czaplewska, Gdańsk 2018 : [recenzja]", journal = "Logopedia", issue = "2018 / Tom 47 / Numer 1", pages = "416 - 420" }
-
"Giełkot - jak zrozumieć osoby mówiące niewyraźnie : podręcznik diagnostyki i terapii", Manon Spruit, Kraków 2017 : [recenzja]s. 421 - 423CZYSTY TEKST
Zbigniew Tarkowski, Manon Spruit, "Giełkot - jak zrozumieć osoby mówiące niewyraźnie : podręcznik diagnostyki i terapii", Manon Spruit, Kraków 2017 : [recenzja] , Logopedia, 2018 / Tom 47 / Numer 1, s. 421 - 423
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Tarkowski, Manon Spruit", title = ""Giełkot - jak zrozumieć osoby mówiące niewyraźnie : podręcznik diagnostyki i terapii", Manon Spruit, Kraków 2017 : [recenzja] ", journal = "Logopedia", issue = "2018 / Tom 47 / Numer 1", pages = "421 - 423" }
-
"Słowa w akcji! : seria obrazków i plansz do wczesnego wspomagania rozwoju mowy", Dorota Szubstarska, Gdańsk 2016-2017 : [recenzja]s. 424 - 425CZYSTY TEKST
Ewa Muzyka-Furtak, Dorota Szubstarska, "Słowa w akcji! : seria obrazków i plansz do wczesnego wspomagania rozwoju mowy", Dorota Szubstarska, Gdańsk 2016-2017 : [recenzja] , Logopedia, 2018 / Tom 47 / Numer 1, s. 424 - 425
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Muzyka-Furtak, Dorota Szubstarska", title = ""Słowa w akcji! : seria obrazków i plansz do wczesnego wspomagania rozwoju mowy", Dorota Szubstarska, Gdańsk 2016-2017 : [recenzja] ", journal = "Logopedia", issue = "2018 / Tom 47 / Numer 1", pages = "424 - 425" }
-
"Zaburzenia płynności mowy", red. Katarzyna Węsierka i Katarzyna Gaweł, Gdańsk 2018 : [recenzja]s. 428 - 431CZYSTY TEKST
Zbigniew Tarkowski, Katarzyna Węsierka, Katarzyna Gaweł, "Zaburzenia płynności mowy", red. Katarzyna Węsierka i Katarzyna Gaweł, Gdańsk 2018 : [recenzja] , Logopedia, 2018 / Tom 47 / Numer 1, s. 428 - 431
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Tarkowski, Katarzyna Węsierka, Katarzyna Gaweł", title = ""Zaburzenia płynności mowy", red. Katarzyna Węsierka i Katarzyna Gaweł, Gdańsk 2018 : [recenzja] ", journal = "Logopedia", issue = "2018 / Tom 47 / Numer 1", pages = "428 - 431" }
-
"Forum Logopedy", red. Katarzyna Węsierka, Nr 26, R. 2018 : [recenzja]s. 432 - 435CZYSTY TEKST
Zbigniew Tarkowski, Katarzyna Węsierska, "Forum Logopedy", red. Katarzyna Węsierka, Nr 26, R. 2018 : [recenzja] , Logopedia, 2018 / Tom 47 / Numer 1, s. 432 - 435
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Tarkowski, Katarzyna Węsierska", title = ""Forum Logopedy", red. Katarzyna Węsierka, Nr 26, R. 2018 : [recenzja] ", journal = "Logopedia", issue = "2018 / Tom 47 / Numer 1", pages = "432 - 435" }