-
CZYSTY TEKST
Maria B. Garda, Paweł Grabarczyk, Od Redakcji, Replay. The Polish Journal of Game Studies, 2014 / Tom 1, s. 7
BIBTEX@Article{ authors = " Maria B. Garda, Paweł Grabarczyk", title = "Od Redakcji", journal = "Replay. The Polish Journal of Game Studies", issue = "2014 / Tom 1", pages = "7" }
-
CZYSTY TEKST
Piotr Sitarski, "Mortal Kombat", czyli jak uratować świat, Replay. The Polish Journal of Game Studies, 2014 / Tom 1, s. 9 - 18
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Sitarski", title = ""Mortal Kombat", czyli jak uratować świat", journal = "Replay. The Polish Journal of Game Studies", issue = "2014 / Tom 1", pages = "9 - 18" }
-
Sposoby funkcjonowania odniesień intertekstualnych oraz konsekwencje remediacji formuły gatunkowej westernu w grze "Call of Juarez"s. 19 - 28CZYSTY TEKST
Tomasz Szczęsny, Sposoby funkcjonowania odniesień intertekstualnych oraz konsekwencje remediacji formuły gatunkowej westernu w grze "Call of Juarez", Replay. The Polish Journal of Game Studies, 2014 / Tom 1, s. 19 - 28
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Szczęsny", title = "Sposoby funkcjonowania odniesień intertekstualnych oraz konsekwencje remediacji formuły gatunkowej westernu w grze "Call of Juarez"", journal = "Replay. The Polish Journal of Game Studies", issue = "2014 / Tom 1", pages = "19 - 28" }
-
CZYSTY TEKST
Dominika Staszenko, Motyw „yūrei” w japońskich survival horrorach : analiza wybranych przykładów , Replay. The Polish Journal of Game Studies, 2014 / Tom 1, s. 29 - 38
BIBTEX@Article{ authors = " Dominika Staszenko", title = "Motyw „yūrei” w japońskich survival horrorach : analiza wybranych przykładów ", journal = "Replay. The Polish Journal of Game Studies", issue = "2014 / Tom 1", pages = "29 - 38" }
-
CZYSTY TEKST
Magdalena Cielecka, Brzemię interaktywności : erotyka i seksualność w grach komputerowych, Replay. The Polish Journal of Game Studies, 2014 / Tom 1, s. 39 - 47
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Cielecka", title = "Brzemię interaktywności : erotyka i seksualność w grach komputerowych", journal = "Replay. The Polish Journal of Game Studies", issue = "2014 / Tom 1", pages = "39 - 47" }
-
Gra w utratę kontroli : słaba podmiotowość, kwestionowanie racjonalności i problematyzowanie utożsamienia w narracyjnych grach komputerowychs. 49 - 58CZYSTY TEKST
Piotr Sterczewski, Gra w utratę kontroli : słaba podmiotowość, kwestionowanie racjonalności i problematyzowanie utożsamienia w narracyjnych grach komputerowych, Replay. The Polish Journal of Game Studies, 2014 / Tom 1, s. 49 - 58
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Sterczewski", title = "Gra w utratę kontroli : słaba podmiotowość, kwestionowanie racjonalności i problematyzowanie utożsamienia w narracyjnych grach komputerowych", journal = "Replay. The Polish Journal of Game Studies", issue = "2014 / Tom 1", pages = "49 - 58" }
-
Flâneur w piaskownicy : o doświadczeniu nawigowalnej przestrzeni w grach komputerowychs. 59 - 68CZYSTY TEKST
Marcin M. Chojnacki, Flâneur w piaskownicy : o doświadczeniu nawigowalnej przestrzeni w grach komputerowych, Replay. The Polish Journal of Game Studies, 2014 / Tom 1, s. 59 - 68
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin M. Chojnacki", title = "Flâneur w piaskownicy : o doświadczeniu nawigowalnej przestrzeni w grach komputerowych", journal = "Replay. The Polish Journal of Game Studies", issue = "2014 / Tom 1", pages = "59 - 68" }
-
Lokacje teatralne w cyfrowych grach fabularnych jako przyczynek do refleksji nad remediacją teatru w obrębie gier komputerowychs. 69 - 80CZYSTY TEKST
Jakub Kłeczek, Lokacje teatralne w cyfrowych grach fabularnych jako przyczynek do refleksji nad remediacją teatru w obrębie gier komputerowych, Replay. The Polish Journal of Game Studies, 2014 / Tom 1, s. 69 - 80
BIBTEX@Article{ authors = " Jakub Kłeczek", title = "Lokacje teatralne w cyfrowych grach fabularnych jako przyczynek do refleksji nad remediacją teatru w obrębie gier komputerowych", journal = "Replay. The Polish Journal of Game Studies", issue = "2014 / Tom 1", pages = "69 - 80" }
-
Ludo-narratywizm, czyli proceduralizm Bogosta na tle sporu ludologii z narratologiąs. 81 - 91CZYSTY TEKST
Marcin Petrowicz, Ludo-narratywizm, czyli proceduralizm Bogosta na tle sporu ludologii z narratologią, Replay. The Polish Journal of Game Studies, 2014 / Tom 1, s. 81 - 91
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Petrowicz", title = "Ludo-narratywizm, czyli proceduralizm Bogosta na tle sporu ludologii z narratologią", journal = "Replay. The Polish Journal of Game Studies", issue = "2014 / Tom 1", pages = "81 - 91" }
-
W stronę nowej kultury gier komputerowych : od komputeryzacji do smartfonizacjis. 93 - 106CZYSTY TEKST
Marta du Vall, Marta Majorek, W stronę nowej kultury gier komputerowych : od komputeryzacji do smartfonizacji, Replay. The Polish Journal of Game Studies, 2014 / Tom 1, s. 93 - 106
BIBTEX@Article{ authors = " Marta du Vall, Marta Majorek", title = "W stronę nowej kultury gier komputerowych : od komputeryzacji do smartfonizacji", journal = "Replay. The Polish Journal of Game Studies", issue = "2014 / Tom 1", pages = "93 - 106" }
-
Your character has been robbed. Do you want to sue the other player? : polskie prawo karne a „kradzież” przedmiotu w grze komputerowejs. 107 - 117CZYSTY TEKST
Adam Olczyk, Your character has been robbed. Do you want to sue the other player? : polskie prawo karne a „kradzież” przedmiotu w grze komputerowej, Replay. The Polish Journal of Game Studies, 2014 / Tom 1, s. 107 - 117
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Olczyk", title = "Your character has been robbed. Do you want to sue the other player? : polskie prawo karne a „kradzież” przedmiotu w grze komputerowej", journal = "Replay. The Polish Journal of Game Studies", issue = "2014 / Tom 1", pages = "107 - 117" }
-
CZYSTY TEKST
Maria B. Garda, Gry komputerowe jako dziedzictwo kulturowe, Replay. The Polish Journal of Game Studies, 2014 / Tom 1, s. 119 - 128
BIBTEX@Article{ authors = " Maria B. Garda", title = "Gry komputerowe jako dziedzictwo kulturowe", journal = "Replay. The Polish Journal of Game Studies", issue = "2014 / Tom 1", pages = "119 - 128" }