-
Wstęps. 7 - 8CZYSTY TEKST
Katarzyna Szewczuk, Wstęp, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2017 / Numer 2, s. 7 - 8
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Szewczuk", title = "Wstęp", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2017 / Numer 2", pages = "7 - 8" }
-
Introductions. 9 - 10CZYSTY TEKST
Katarzyna Szewczuk, Introduction, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2017 / Numer 2, s. 9 - 10
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Szewczuk", title = "Introduction", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2017 / Numer 2", pages = "9 - 10" }
-
Miejsce osób tożsamowościowo Głuchych w modelu otwartej edukacji XXI wiekus. 13 - 24CZYSTY TEKST
Anna Czyż, Miejsce osób tożsamowościowo Głuchych w modelu otwartej edukacji XXI wieku, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2017 / Numer 2, s. 13 - 24
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Czyż", title = "Miejsce osób tożsamowościowo Głuchych w modelu otwartej edukacji XXI wieku", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2017 / Numer 2", pages = "13 - 24" }
-
Żywotność rekonstrukcji elementów folkloru Kaszub w edukacji wczesnoszkolnejs. 25 - 42CZYSTY TEKST
Katarzyna Wojciechowska, Żywotność rekonstrukcji elementów folkloru Kaszub w edukacji wczesnoszkolnej, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2017 / Numer 2, s. 25 - 42
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Wojciechowska", title = "Żywotność rekonstrukcji elementów folkloru Kaszub w edukacji wczesnoszkolnej", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2017 / Numer 2", pages = "25 - 42" }
-
(Nie)możliwości kształtowania kompetencji międzykulturowych u uczniów edukacji wczesnoszkolnej – w poszukiwaniu rozwiązań praktycznychs. 43 - 57CZYSTY TEKST
Barbara Smoter, Katarzyna Smoter, (Nie)możliwości kształtowania kompetencji międzykulturowych u uczniów edukacji wczesnoszkolnej – w poszukiwaniu rozwiązań praktycznych, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2017 / Numer 2, s. 43 - 57
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Smoter, Katarzyna Smoter", title = "(Nie)możliwości kształtowania kompetencji międzykulturowych u uczniów edukacji wczesnoszkolnej – w poszukiwaniu rozwiązań praktycznych", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2017 / Numer 2", pages = "43 - 57" }
-
Subtelne różnicowanie wzrokowe a identyfikowanie liter w izolacji: doniesienia z badańs. 59 - 70CZYSTY TEKST
Joanna Skibska, Subtelne różnicowanie wzrokowe a identyfikowanie liter w izolacji: doniesienia z badań, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2017 / Numer 2, s. 59 - 70
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Skibska", title = "Subtelne różnicowanie wzrokowe a identyfikowanie liter w izolacji: doniesienia z badań", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2017 / Numer 2", pages = "59 - 70" }
-
The Integration of Foreign Languages in Early Education in Poland based on Own Researchs. 73 - 83CZYSTY TEKST
Aneta Kamińska, The Integration of Foreign Languages in Early Education in Poland based on Own Research, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2017 / Numer 2, s. 73 - 83
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Kamińska", title = "The Integration of Foreign Languages in Early Education in Poland based on Own Research", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2017 / Numer 2", pages = "73 - 83" }
-
Le facteur n’est pas passé – francuski dla przedszkolaków: propozycje gier, zabaw i zadań językowychs. 87 - 94CZYSTY TEKST
Tatiana Konderak, Le facteur n’est pas passé – francuski dla przedszkolaków: propozycje gier, zabaw i zadań językowych, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2017 / Numer 2, s. 87 - 94
BIBTEX@Article{ authors = " Tatiana Konderak", title = "Le facteur n’est pas passé – francuski dla przedszkolaków: propozycje gier, zabaw i zadań językowych", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2017 / Numer 2", pages = "87 - 94" }
-
Twórczość pedagogiczna nauczycieli jako wyzwanie cywilizacyjne XXI wiekus. 97 - 103CZYSTY TEKST
Karolina Grzemna, Marzenna Magda-Adamowicz, Klaudia Żernik, Twórczość pedagogiczna nauczycieli jako wyzwanie cywilizacyjne XXI wieku, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2017 / Numer 2, s. 97 - 103
BIBTEX@Article{ authors = " Karolina Grzemna, Marzenna Magda-Adamowicz, Klaudia Żernik", title = "Twórczość pedagogiczna nauczycieli jako wyzwanie cywilizacyjne XXI wieku", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2017 / Numer 2", pages = "97 - 103" }
-
Muzeum jako miejsce – przestrzeń edukacjis. 105 - 108CZYSTY TEKST
Anna Królikowska, Renata Pater, Muzeum jako miejsce – przestrzeń edukacji, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2017 / Numer 2, s. 105 - 108
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Królikowska, Renata Pater", title = "Muzeum jako miejsce – przestrzeń edukacji", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2017 / Numer 2", pages = "105 - 108" }
-
Sprawozdanie z Ogólnopolskiego Seminarium Naukowego "Twórczość w praktyce dydaktyczno-wychowawczej", które odbyło się 26 kwietnia 2017 r. w Akademii Ignatianum w Krakowies. 111 - 115CZYSTY TEKST
Maria Szymańska, Sprawozdanie z Ogólnopolskiego Seminarium Naukowego "Twórczość w praktyce dydaktyczno-wychowawczej", które odbyło się 26 kwietnia 2017 r. w Akademii Ignatianum w Krakowie, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2017 / Numer 2, s. 111 - 115
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Szymańska", title = "Sprawozdanie z Ogólnopolskiego Seminarium Naukowego "Twórczość w praktyce dydaktyczno-wychowawczej", które odbyło się 26 kwietnia 2017 r. w Akademii Ignatianum w Krakowie", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2017 / Numer 2", pages = "111 - 115" }
-
Sprawozdanie z Międzynarodowego Sympozjum Naukowo-Metodycznego "Innowacje w edukacji",. UMSC Lublin, 22–23 maja 2017 r.s. 117 - 119CZYSTY TEKST
Barbara Surma, Sprawozdanie z Międzynarodowego Sympozjum Naukowo-Metodycznego "Innowacje w edukacji",. UMSC Lublin, 22–23 maja 2017 r., Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2017 / Numer 2, s. 117 - 119
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Surma", title = "Sprawozdanie z Międzynarodowego Sympozjum Naukowo-Metodycznego "Innowacje w edukacji",. UMSC Lublin, 22–23 maja 2017 r.", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2017 / Numer 2", pages = "117 - 119" }