-
CZYSTY TEKST
Jolanta Karbowniczek, Barbara Surma, Beata Topij-Stempińska, Wstęp = Introduction, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2013 / Numer 4, s. 9 - 11
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Karbowniczek, Barbara Surma, Beata Topij-Stempińska", title = "Wstęp = Introduction", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2013 / Numer 4", pages = "9 - 11" }
-
Stan badań nad nauczaniem domowym dzieci polskich od XVIII do początków XX wieku w polskiej historiografii = The current state of research on homeschooling of polish children since the 18th century until the beginning of the 20th century in the polish historiographys. 13 - 27CZYSTY TEKST
Krzysztof Jakubiak, Stan badań nad nauczaniem domowym dzieci polskich od XVIII do początków XX wieku w polskiej historiografii = The current state of research on homeschooling of polish children since the 18th century until the beginning of the 20th century in the polish historiography, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2013 / Numer 4, s. 13 - 27
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Jakubiak", title = "Stan badań nad nauczaniem domowym dzieci polskich od XVIII do początków XX wieku w polskiej historiografii = The current state of research on homeschooling of polish children since the 18th century until the beginning of the 20th century in the polish historiography", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2013 / Numer 4", pages = "13 - 27" }
-
Dom czy szkoła? : wady i zalety nauczania domowego i szkolnego na ziemiach polskich w II połowie XIX i na początku XX wieku = School or home? : the advantages and disadvantages of homeschooling and school education on the Polish territory in the second half of the 19th and early 20th centurys. 29 - 53CZYSTY TEKST
Monika Nawrot-Borowska, Dom czy szkoła? : wady i zalety nauczania domowego i szkolnego na ziemiach polskich w II połowie XIX i na początku XX wieku = School or home? : the advantages and disadvantages of homeschooling and school education on the Polish territory in the second half of the 19th and early 20th century, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2013 / Numer 4, s. 29 - 53
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Nawrot-Borowska", title = "Dom czy szkoła? : wady i zalety nauczania domowego i szkolnego na ziemiach polskich w II połowie XIX i na początku XX wieku = School or home? : the advantages and disadvantages of homeschooling and school education on the Polish territory in the second half of the 19th and early 20th century", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2013 / Numer 4", pages = "29 - 53" }
-
Edukacja muzealna dla dzieci : alternatywne przestrzenie = Museum education for children : alternative spacess. 55 - 76CZYSTY TEKST
Renata Pater, Edukacja muzealna dla dzieci : alternatywne przestrzenie = Museum education for children : alternative spaces, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2013 / Numer 4, s. 55 - 76
BIBTEX@Article{ authors = " Renata Pater", title = "Edukacja muzealna dla dzieci : alternatywne przestrzenie = Museum education for children : alternative spaces", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2013 / Numer 4", pages = "55 - 76" }
-
CZYSTY TEKST
Paola Trabalzini, Perché Montessori oggi? : why Montessori today?, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2013 / Numer 4, s. 77 - 89
BIBTEX@Article{ authors = " Paola Trabalzini", title = "Perché Montessori oggi? : why Montessori today?", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2013 / Numer 4", pages = "77 - 89" }
-
Czy montessoriański przedszkolak stanie się kreatywnym nastolatkiem? : doświadczenia średniego dzieciństwa a postawa twórcza adolescentów = Will a Montessori preschooler become a creative teenager? : middle childhood experience and creativity in adolescences. 91 - 108CZYSTY TEKST
Izabela Osmańska, Iwona Sikorska, Czy montessoriański przedszkolak stanie się kreatywnym nastolatkiem? : doświadczenia średniego dzieciństwa a postawa twórcza adolescentów = Will a Montessori preschooler become a creative teenager? : middle childhood experience and creativity in adolescence, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2013 / Numer 4, s. 91 - 108
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Osmańska, Iwona Sikorska", title = "Czy montessoriański przedszkolak stanie się kreatywnym nastolatkiem? : doświadczenia średniego dzieciństwa a postawa twórcza adolescentów = Will a Montessori preschooler become a creative teenager? : middle childhood experience and creativity in adolescence", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2013 / Numer 4", pages = "91 - 108" }
-
Edukacja domowa – pięć najczęściej stawianych pytań = Homeschooling - five frequently asked questionss. 109 - 117CZYSTY TEKST
Kinga Wenklar, Edukacja domowa – pięć najczęściej stawianych pytań = Homeschooling - five frequently asked questions, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2013 / Numer 4, s. 109 - 117
BIBTEX@Article{ authors = " Kinga Wenklar", title = "Edukacja domowa – pięć najczęściej stawianych pytań = Homeschooling - five frequently asked questions", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2013 / Numer 4", pages = "109 - 117" }
-
Edukacja muzyczna w systemie pedagogicznym Marii Montessori w teorii i praktyce = Music Education in the Montessori educational system in theory and practices. 119 - 132CZYSTY TEKST
Barbara Surma, Edukacja muzyczna w systemie pedagogicznym Marii Montessori w teorii i praktyce = Music Education in the Montessori educational system in theory and practice, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2013 / Numer 4, s. 119 - 132
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Surma", title = "Edukacja muzyczna w systemie pedagogicznym Marii Montessori w teorii i praktyce = Music Education in the Montessori educational system in theory and practice", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2013 / Numer 4", pages = "119 - 132" }
-
Fascynacja współczesną literaturą dziecięcą – o książce Krystyny Zabawy : recenzja książki: Krystyna Zabawa, "Rozpoczęta opowieść. Polska literatura dziecięca po 1989 roku wobec kultury współczesnej", Wydawnictwo Ignatianum, Kraków 2013s. 133 - 137CZYSTY TEKST
Krystyna Gąsiorek, Krystyna Zabawa, Fascynacja współczesną literaturą dziecięcą – o książce Krystyny Zabawy : recenzja książki: Krystyna Zabawa, "Rozpoczęta opowieść. Polska literatura dziecięca po 1989 roku wobec kultury współczesnej", Wydawnictwo Ignatianum, Kraków 2013, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2013 / Numer 4, s. 133 - 137
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Gąsiorek, Krystyna Zabawa", title = "Fascynacja współczesną literaturą dziecięcą – o książce Krystyny Zabawy : recenzja książki: Krystyna Zabawa, "Rozpoczęta opowieść. Polska literatura dziecięca po 1989 roku wobec kultury współczesnej", Wydawnictwo Ignatianum, Kraków 2013", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2013 / Numer 4", pages = "133 - 137" }
-
O rozwój duchowości małego dziecka : recenzja książki: Lidia Marszałek, "Duchowość dziecka. Znaczenie – perspektywy - konteksty w pedagogice przedszkolnej", Warszawa 2013s. 139 - 141CZYSTY TEKST
Zbigniew Marek, Lidia Marszałek, O rozwój duchowości małego dziecka : recenzja książki: Lidia Marszałek, "Duchowość dziecka. Znaczenie – perspektywy - konteksty w pedagogice przedszkolnej", Warszawa 2013, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2013 / Numer 4, s. 139 - 141
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Marek, Lidia Marszałek", title = "O rozwój duchowości małego dziecka : recenzja książki: Lidia Marszałek, "Duchowość dziecka. Znaczenie – perspektywy - konteksty w pedagogice przedszkolnej", Warszawa 2013", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2013 / Numer 4", pages = "139 - 141" }
-
Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna : recenzja książki: "Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna wyzwaniem dla nauczycieli i wychowawców nowego wieku" red. Eugeniusz Bielicki i Mieczysław Ciosek, Wyd. Adam Marszałek, Toruń 2012s. 143 - 144CZYSTY TEKST
Eugeniusz Bielicki, Mieczysłw Ciosek, Aneta Kamińska, Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna : recenzja książki: "Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna wyzwaniem dla nauczycieli i wychowawców nowego wieku" red. Eugeniusz Bielicki i Mieczysław Ciosek, Wyd. Adam Marszałek, Toruń 2012, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2013 / Numer 4, s. 143 - 144
BIBTEX@Article{ authors = " Eugeniusz Bielicki, Mieczysłw Ciosek, Aneta Kamińska", title = "Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna : recenzja książki: "Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna wyzwaniem dla nauczycieli i wychowawców nowego wieku" red. Eugeniusz Bielicki i Mieczysław Ciosek, Wyd. Adam Marszałek, Toruń 2012", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2013 / Numer 4", pages = "143 - 144" }
-
Edukacja domowa jako jedna z ofert kształcenia : sprawozdanie z konferencji w Zielonej Górzes. 145 - 147CZYSTY TEKST
Monika Nawrot-Borowska, Edukacja domowa jako jedna z ofert kształcenia : sprawozdanie z konferencji w Zielonej Górze, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2013 / Numer 4, s. 145 - 147
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Nawrot-Borowska", title = "Edukacja domowa jako jedna z ofert kształcenia : sprawozdanie z konferencji w Zielonej Górze", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2013 / Numer 4", pages = "145 - 147" }
-
Komisja Edukacji Narodowej : ludzie i dzieło w dialogu pokoleń : sprawozdanie z konferencji w Krakowie 14-15 X 2013 r.s. 149 - 151CZYSTY TEKST
Beata Topij-Stempińska, Komisja Edukacji Narodowej : ludzie i dzieło w dialogu pokoleń : sprawozdanie z konferencji w Krakowie 14-15 X 2013 r., Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2013 / Numer 4, s. 149 - 151
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Topij-Stempińska", title = "Komisja Edukacji Narodowej : ludzie i dzieło w dialogu pokoleń : sprawozdanie z konferencji w Krakowie 14-15 X 2013 r.", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2013 / Numer 4", pages = "149 - 151" }
-
CZYSTY TEKST
Katarzyna Róg, Scenariusz zajęć z języka angielskiego dla grupy mieszanej wiekowo, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2013 / Numer 4, s. 153 - 161
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Róg", title = "Scenariusz zajęć z języka angielskiego dla grupy mieszanej wiekowo", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2013 / Numer 4", pages = "153 - 161" }
-
CZYSTY TEKST
Ewa Barbara Gutowska, Dziecko alergiczne w przedszkolu Montessori, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2013 / Numer 4, s. 163 - 169
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Barbara Gutowska", title = "Dziecko alergiczne w przedszkolu Montessori", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2013 / Numer 4", pages = "163 - 169" }
-
"Wszystkich uczniów łączy jedna wspólna cecha: każdy jest inny" : z wizytą w Szkole Podstawowej Nr 27 w Krakowies. 171 - 178CZYSTY TEKST
Anna Marcinkowska, Joanna Parda, "Wszystkich uczniów łączy jedna wspólna cecha: każdy jest inny" : z wizytą w Szkole Podstawowej Nr 27 w Krakowie, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2013 / Numer 4, s. 171 - 178
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Marcinkowska, Joanna Parda", title = ""Wszystkich uczniów łączy jedna wspólna cecha: każdy jest inny" : z wizytą w Szkole Podstawowej Nr 27 w Krakowie", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2013 / Numer 4", pages = "171 - 178" }
-
Edukacja alternatywna : zestawienie bibliograficzne w wyborze sporządzone w oparciu o zbiory Publicznej Biblioteki Pedagogicznej RODN "WOM" w Częstochowie i jej filiis. 179 - 185CZYSTY TEKST
Agata Arkabus, Edukacja alternatywna : zestawienie bibliograficzne w wyborze sporządzone w oparciu o zbiory Publicznej Biblioteki Pedagogicznej RODN "WOM" w Częstochowie i jej filii, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2013 / Numer 4, s. 179 - 185
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Arkabus", title = "Edukacja alternatywna : zestawienie bibliograficzne w wyborze sporządzone w oparciu o zbiory Publicznej Biblioteki Pedagogicznej RODN "WOM" w Częstochowie i jej filii", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2013 / Numer 4", pages = "179 - 185" }