-
Od redakcjis. 5 - 7CZYSTY TEKST
Kazimierz Augustynek, Od redakcji, Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Historyczne, 1981 / Numer 9, s. 5 - 7
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Augustynek", title = "Od redakcji", journal = "Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Historyczne", issue = "1981 / Numer 9", pages = "5 - 7" }
-
Bibliografia prac prof. dra Tadeusza Słowikowskiego opublikowanych w latach 1972 - 1981s. 9 - 12CZYSTY TEKST
Kazimierz Augustynek, Bibliografia prac prof. dra Tadeusza Słowikowskiego opublikowanych w latach 1972 - 1981, Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Historyczne, 1981 / Numer 9, s. 9 - 12
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Augustynek", title = "Bibliografia prac prof. dra Tadeusza Słowikowskiego opublikowanych w latach 1972 - 1981", journal = "Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Historyczne", issue = "1981 / Numer 9", pages = "9 - 12" }
-
Empiryczna próba ujęcia zagadnienia konkretyzacji pojęć historyczno-prawnych : propozycja badawczas. 13 - 51CZYSTY TEKST
Czesław Nowarski, Empiryczna próba ujęcia zagadnienia konkretyzacji pojęć historyczno-prawnych : propozycja badawcza, Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Historyczne, 1981 / Numer 9, s. 13 - 51
BIBTEX@Article{ authors = " Czesław Nowarski", title = "Empiryczna próba ujęcia zagadnienia konkretyzacji pojęć historyczno-prawnych : propozycja badawcza", journal = "Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Historyczne", issue = "1981 / Numer 9", pages = "13 - 51" }
-
Stopień orientacji studentów w geografii historycznej : na podstawie badań przeprowadzonych w szkołach wyższychs. 53 - 68CZYSTY TEKST
Janusz Rulka, Stopień orientacji studentów w geografii historycznej : na podstawie badań przeprowadzonych w szkołach wyższych, Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Historyczne, 1981 / Numer 9, s. 53 - 68
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Rulka", title = "Stopień orientacji studentów w geografii historycznej : na podstawie badań przeprowadzonych w szkołach wyższych", journal = "Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Historyczne", issue = "1981 / Numer 9", pages = "53 - 68" }
-
Możliwości wychowaczego oddziaływania telewizji na młodzież i jej rola w nauczaniu historiis. 69 - 90CZYSTY TEKST
Jana Kovařiková, Możliwości wychowaczego oddziaływania telewizji na młodzież i jej rola w nauczaniu historii, Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Historyczne, 1981 / Numer 9, s. 69 - 90
BIBTEX@Article{ authors = " Jana Kovařiková", title = "Możliwości wychowaczego oddziaływania telewizji na młodzież i jej rola w nauczaniu historii", journal = "Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Historyczne", issue = "1981 / Numer 9", pages = "69 - 90" }
-
Planowanie i kształtowanie struktur lekcji historii w aspekcie wychowawczyms. 91 - 100CZYSTY TEKST
Wendelin Szalai, Planowanie i kształtowanie struktur lekcji historii w aspekcie wychowawczym, Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Historyczne, 1981 / Numer 9, s. 91 - 100
BIBTEX@Article{ authors = " Wendelin Szalai", title = "Planowanie i kształtowanie struktur lekcji historii w aspekcie wychowawczym", journal = "Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Historyczne", issue = "1981 / Numer 9", pages = "91 - 100" }
-
Funkcje historycznych ilustracji podręcznikowychs. 101 - 120CZYSTY TEKST
Alojzy Zielecki, Funkcje historycznych ilustracji podręcznikowych, Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Historyczne, 1981 / Numer 9, s. 101 - 120
BIBTEX@Article{ authors = " Alojzy Zielecki", title = "Funkcje historycznych ilustracji podręcznikowych", journal = "Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Historyczne", issue = "1981 / Numer 9", pages = "101 - 120" }
-
Z badań nad recepcją historycznej ilustracji podręcznikowej przez uczniów szkoły podstawowejs. 121 - 142CZYSTY TEKST
Antoni Karaś, Z badań nad recepcją historycznej ilustracji podręcznikowej przez uczniów szkoły podstawowej, Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Historyczne, 1981 / Numer 9, s. 121 - 142
BIBTEX@Article{ authors = " Antoni Karaś", title = "Z badań nad recepcją historycznej ilustracji podręcznikowej przez uczniów szkoły podstawowej", journal = "Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Historyczne", issue = "1981 / Numer 9", pages = "121 - 142" }
-
Praca z tekstem podręcznika historii w klasie V w oparciu o aktywizujący ucznia model pracys. 143 - 152CZYSTY TEKST
Roma Ilnicka-Miduchowa, Praca z tekstem podręcznika historii w klasie V w oparciu o aktywizujący ucznia model pracy, Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Historyczne, 1981 / Numer 9, s. 143 - 152
BIBTEX@Article{ authors = " Roma Ilnicka-Miduchowa", title = "Praca z tekstem podręcznika historii w klasie V w oparciu o aktywizujący ucznia model pracy", journal = "Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Historyczne", issue = "1981 / Numer 9", pages = "143 - 152" }
-
Wykorzystanie Izby Pamięci Narodowej dla poznawania historii regionalnej i kształtowania uczuć patriotycznych młodzieży : z doświadczeń nauczyciela historii w szkole podstawowejs. 153 - 162CZYSTY TEKST
Romana Rojek, Wykorzystanie Izby Pamięci Narodowej dla poznawania historii regionalnej i kształtowania uczuć patriotycznych młodzieży : z doświadczeń nauczyciela historii w szkole podstawowej, Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Historyczne, 1981 / Numer 9, s. 153 - 162
BIBTEX@Article{ authors = " Romana Rojek", title = "Wykorzystanie Izby Pamięci Narodowej dla poznawania historii regionalnej i kształtowania uczuć patriotycznych młodzieży : z doświadczeń nauczyciela historii w szkole podstawowej", journal = "Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Historyczne", issue = "1981 / Numer 9", pages = "153 - 162" }
-
Kultura okresu walki narodowo-wyzwoleńczej i rewolucji w Jugosławii (1941 - 1945) i jej miejsce w nauczaniu historiis. 163 - 179CZYSTY TEKST
Miomir Dašić, Kultura okresu walki narodowo-wyzwoleńczej i rewolucji w Jugosławii (1941 - 1945) i jej miejsce w nauczaniu historii, Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Historyczne, 1981 / Numer 9, s. 163 - 179
BIBTEX@Article{ authors = " Miomir Dašić", title = "Kultura okresu walki narodowo-wyzwoleńczej i rewolucji w Jugosławii (1941 - 1945) i jej miejsce w nauczaniu historii", journal = "Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Historyczne", issue = "1981 / Numer 9", pages = "163 - 179" }
-
Podstawy wychowawczego kierunku w nauczaniu historii w ujęciu Haliny Mrozowskiejs. 181 - 198CZYSTY TEKST
Tadeusz Słowikowski, Podstawy wychowawczego kierunku w nauczaniu historii w ujęciu Haliny Mrozowskiej, Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Historyczne, 1981 / Numer 9, s. 181 - 198
BIBTEX@Article{ authors = " Tadeusz Słowikowski", title = "Podstawy wychowawczego kierunku w nauczaniu historii w ujęciu Haliny Mrozowskiej", journal = "Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Historyczne", issue = "1981 / Numer 9", pages = "181 - 198" }
-
Kierunek historii Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Krakowie w latach 1946 - 1976s. 199 - 212CZYSTY TEKST
Henryk Żaliński, Kierunek historii Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Krakowie w latach 1946 - 1976, Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Historyczne, 1981 / Numer 9, s. 199 - 212
BIBTEX@Article{ authors = " Henryk Żaliński", title = "Kierunek historii Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Krakowie w latach 1946 - 1976", journal = "Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Historyczne", issue = "1981 / Numer 9", pages = "199 - 212" }
-
Kronika naukowa Instytutu Historii za lata 1976/77 i 1977/78s. 213 - 220CZYSTY TEKST
Józef Ruchała, Kronika naukowa Instytutu Historii za lata 1976/77 i 1977/78, Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Historyczne, 1981 / Numer 9, s. 213 - 220
BIBTEX@Article{ authors = " Józef Ruchała", title = "Kronika naukowa Instytutu Historii za lata 1976/77 i 1977/78", journal = "Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Historyczne", issue = "1981 / Numer 9", pages = "213 - 220" }