-
O popkulturowych kontekstach literatury i ich edukacyjnej użytecznościs. 1 - 11CZYSTY TEKST
Wojciech Pelczar, O popkulturowych kontekstach literatury i ich edukacyjnej użyteczności , Social Communication. Online Journal, 2012 / Numer 4, s. 1 - 11
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Pelczar", title = "O popkulturowych kontekstach literatury i ich edukacyjnej użyteczności ", journal = "Social Communication. Online Journal", issue = "2012 / Numer 4", pages = "1 - 11" }
-
Wykorzystanie internetu w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw w opinii menedżeróws. 12 - 25CZYSTY TEKST
Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka, Aneta Lipińska, Wykorzystanie internetu w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw w opinii menedżerów, Social Communication. Online Journal, 2012 / Numer 4, s. 12 - 25
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka, Aneta Lipińska", title = "Wykorzystanie internetu w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw w opinii menedżerów", journal = "Social Communication. Online Journal", issue = "2012 / Numer 4", pages = "12 - 25" }
-
Wykorzystanie internetu w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw w opinii menedżeróws. 12 - 25CZYSTY TEKST
Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka, Aneta Lipińska, Wykorzystanie internetu w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw w opinii menedżerów, Social Communication. Online Journal, 2012 / Numer 4, s. 12 - 25
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka, Aneta Lipińska", title = "Wykorzystanie internetu w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw w opinii menedżerów", journal = "Social Communication. Online Journal", issue = "2012 / Numer 4", pages = "12 - 25" }
-
Komunikacja w organizacji hipertekstowej : od paratekstualności do sieciowościs. 26 - 39CZYSTY TEKST
Weronika Medryas, Komunikacja w organizacji hipertekstowej : od paratekstualności do sieciowości, Social Communication. Online Journal, 2012 / Numer 4, s. 26 - 39
BIBTEX@Article{ authors = " Weronika Medryas", title = "Komunikacja w organizacji hipertekstowej : od paratekstualności do sieciowości", journal = "Social Communication. Online Journal", issue = "2012 / Numer 4", pages = "26 - 39" }
-
Media polonijne w USAs. 49 - 64CZYSTY TEKST
Iwona Leonowicz-Bukała, Media polonijne w USA, Social Communication. Online Journal, 2012 / Numer 4, s. 49 - 64
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Leonowicz-Bukała", title = "Media polonijne w USA", journal = "Social Communication. Online Journal", issue = "2012 / Numer 4", pages = "49 - 64" }