-
Du sonore au visuel – à la recherche des modalités du message publicitaire au Moyen Âge et de sa réinterprétation modernes. 9 - 19CZYSTY TEKST
Anna M. Migdał, Du sonore au visuel – à la recherche des modalités du message publicitaire au Moyen Âge et de sa réinterprétation moderne, Eruditio et Ars, 2024 / Numer 2 (9), s. 9 - 19
BIBTEX@Article{ authors = "Anna M. Migdał", title = "Du sonore au visuel – à la recherche des modalités du message publicitaire au Moyen Âge et de sa réinterprétation moderne", journal = "Eruditio et Ars", issue = "2024 / Numer 2 (9)", pages = "9 - 19" }
-
Od dźwięku do obrazu – o sposobach tworzenia przekazu reklamowego w średniowieczu i jego współczesnej reinterpretacjis. 20 - 40CZYSTY TEKST
Anna M. Migdał, Od dźwięku do obrazu – o sposobach tworzenia przekazu reklamowego w średniowieczu i jego współczesnej reinterpretacji, Eruditio et Ars, 2024 / Numer 2 (9), s. 20 - 40
BIBTEX@Article{ authors = "Anna M. Migdał", title = "Od dźwięku do obrazu – o sposobach tworzenia przekazu reklamowego w średniowieczu i jego współczesnej reinterpretacji", journal = "Eruditio et Ars", issue = "2024 / Numer 2 (9)", pages = "20 - 40" }
-
Obrazy grozy i traumy. Filozoficzno-literacka interpretacja malarstwa Francisa Baconas. 41 - 60CZYSTY TEKST
Łukasz Stec, Obrazy grozy i traumy. Filozoficzno-literacka interpretacja malarstwa Francisa Bacona, Eruditio et Ars, 2024 / Numer 2 (9), s. 41 - 60
BIBTEX@Article{ authors = "Łukasz Stec", title = "Obrazy grozy i traumy. Filozoficzno-literacka interpretacja malarstwa Francisa Bacona", journal = "Eruditio et Ars", issue = "2024 / Numer 2 (9)", pages = "41 - 60" }
-
Wybrane czynniki ryzyka w readaptacji społecznej polskich i słowackich recydywistóws. 63 - 83CZYSTY TEKST
Krzysztof Jasiński, Wybrane czynniki ryzyka w readaptacji społecznej polskich i słowackich recydywistów, Eruditio et Ars, 2024 / Numer 2 (9), s. 63 - 83
BIBTEX@Article{ authors = "Krzysztof Jasiński", title = "Wybrane czynniki ryzyka w readaptacji społecznej polskich i słowackich recydywistów", journal = "Eruditio et Ars", issue = "2024 / Numer 2 (9)", pages = "63 - 83" }
-
Psychopatyczni władcy z perspektywy ewolucyjnej. Psychopathic Rulers from an Evolutionary Perspectives. 85 - 103CZYSTY TEKST
Stefan Florek, Psychopatyczni władcy z perspektywy ewolucyjnej. Psychopathic Rulers from an Evolutionary Perspective, Eruditio et Ars, 2024 / Numer 2 (9), s. 85 - 103
BIBTEX@Article{ authors = "Stefan Florek", title = "Psychopatyczni władcy z perspektywy ewolucyjnej. Psychopathic Rulers from an Evolutionary Perspective", journal = "Eruditio et Ars", issue = "2024 / Numer 2 (9)", pages = "85 - 103" }
-
Motywacja osiągnięć i samoocena a wzbogacanie ról rodzinnych i zawodowych u osób doświadczających mobbingus. 105 - 118CZYSTY TEKST
Angelika Szczepanik-Paśnik, Motywacja osiągnięć i samoocena a wzbogacanie ról rodzinnych i zawodowych u osób doświadczających mobbingu, Eruditio et Ars, 2024 / Numer 2 (9), s. 105 - 118
BIBTEX@Article{ authors = "Angelika Szczepanik-Paśnik", title = "Motywacja osiągnięć i samoocena a wzbogacanie ról rodzinnych i zawodowych u osób doświadczających mobbingu", journal = "Eruditio et Ars", issue = "2024 / Numer 2 (9)", pages = "105 - 118" }
-
CZYSTY TEKST
Roman Kurzeja, Interwencja kryzysowa jako forma pomocy psychologicznej, Eruditio et Ars, 2024 / Numer 2 (9), s. 119 - 130
BIBTEX@Article{ authors = "Roman Kurzeja", title = "Interwencja kryzysowa jako forma pomocy psychologicznej", journal = "Eruditio et Ars", issue = "2024 / Numer 2 (9)", pages = "119 - 130" }
-
Tagline – dźwignia reklamy. Przykłady zastosowania go na stronach internetowych wybranych firms. 133 - 146CZYSTY TEKST
Monika Kucharska, Beata Lisowska, Tagline – dźwignia reklamy. Przykłady zastosowania go na stronach internetowych wybranych firm, Eruditio et Ars, 2024 / Numer 2 (9), s. 133 - 146
BIBTEX@Article{ authors = "Monika Kucharska, Beata Lisowska", title = "Tagline – dźwignia reklamy. Przykłady zastosowania go na stronach internetowych wybranych firm", journal = "Eruditio et Ars", issue = "2024 / Numer 2 (9)", pages = "133 - 146" }
-
Problem rezygnacji z kontynuacji nauki na studiach wyższych – skala zjawiska, przyczyny, zapobieganies. 149 - 157CZYSTY TEKST
Ewelina Kasalik-Kowal, Katarzyna Kowalczyk, Tomasz Nesterak, Problem rezygnacji z kontynuacji nauki na studiach wyższych – skala zjawiska, przyczyny, zapobieganie, Eruditio et Ars, 2024 / Numer 2 (9), s. 149 - 157
BIBTEX@Article{ authors = "Ewelina Kasalik-Kowal, Katarzyna Kowalczyk, Tomasz Nesterak", title = "Problem rezygnacji z kontynuacji nauki na studiach wyższych – skala zjawiska, przyczyny, zapobieganie", journal = "Eruditio et Ars", issue = "2024 / Numer 2 (9)", pages = "149 - 157" }
-
Nowoczesne technologie w kontekście rozwoju komunikacji u dzieci oraz ryzyka wynikające z ich użytkowanias. 159 - 170CZYSTY TEKST
Anna Kocot, Nowoczesne technologie w kontekście rozwoju komunikacji u dzieci oraz ryzyka wynikające z ich użytkowania, Eruditio et Ars, 2024 / Numer 2 (9), s. 159 - 170
BIBTEX@Article{ authors = "Anna Kocot", title = "Nowoczesne technologie w kontekście rozwoju komunikacji u dzieci oraz ryzyka wynikające z ich użytkowania", journal = "Eruditio et Ars", issue = "2024 / Numer 2 (9)", pages = "159 - 170" }
-
CZYSTY TEKST
Zbigniew Ostrach, Wspieranie zdolności dziecka w wieku przedszkolnym, Eruditio et Ars, 2024 / Numer 2 (9), s. 171 - 185
BIBTEX@Article{ authors = "Zbigniew Ostrach", title = "Wspieranie zdolności dziecka w wieku przedszkolnym", journal = "Eruditio et Ars", issue = "2024 / Numer 2 (9)", pages = "171 - 185" }
-
CZYSTY TEKST
Kamila Gruca, Agata Kalinowska, Sukcesy i trudności w pracy nauczyciela edukacji przedszkolnej, Eruditio et Ars, 2024 / Numer 2 (9), s. 187 - 204
BIBTEX@Article{ authors = "Kamila Gruca, Agata Kalinowska", title = "Sukcesy i trudności w pracy nauczyciela edukacji przedszkolnej", journal = "Eruditio et Ars", issue = "2024 / Numer 2 (9)", pages = "187 - 204" }
-
Nagradzanie i karanie jako metody wychowawcze stosowane w edukacji wczesnoszkolnejs. 205 - 221CZYSTY TEKST
Agata Kalinowska, Patrycja Mucha, Nagradzanie i karanie jako metody wychowawcze stosowane w edukacji wczesnoszkolnej, Eruditio et Ars, 2024 / Numer 2 (9), s. 205 - 221
BIBTEX@Article{ authors = "Agata Kalinowska, Patrycja Mucha", title = "Nagradzanie i karanie jako metody wychowawcze stosowane w edukacji wczesnoszkolnej", journal = "Eruditio et Ars", issue = "2024 / Numer 2 (9)", pages = "205 - 221" }
-
CZYSTY TEKST
Magdalena Palacz, Wieloaspektowość funkcjonowania szkół demokratycznych w Polsce, Eruditio et Ars, 2024 / Numer 2 (9), s. 223 - 236
BIBTEX@Article{ authors = "Magdalena Palacz", title = "Wieloaspektowość funkcjonowania szkół demokratycznych w Polsce", journal = "Eruditio et Ars", issue = "2024 / Numer 2 (9)", pages = "223 - 236" }