Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł artykułu (Znaleziono: 12 artykułów)
Autorzy
Strony
Czynności
Nowa ewangelizacja przez nowe media
Kultura - Media - Teologia, 2012, Tom 11
Paweł Maciaszek
s. 8-17
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Paweł Maciaszek, Nowa ewangelizacja przez nowe media , Kultura - Media - Teologia, 2012, 11, , s. 8-17
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{331977, author = "Paweł Maciaszek", title = "Nowa ewangelizacja przez nowe media ", year = 2012, volume = 11, number = , journal = Kultura - Media - Teologia, pages = s. 8-17, }
Evolúcia softvérového nástroja k hypermediálnemu artefaktu - na príklade PowerPointovej prezentácie
Kultura - Media - Teologia, 2012, Tom 8
Bogumiła Suwara
s. 19-36
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Bogumiła Suwara, Evolúcia softvérového nástroja k hypermediálnemu artefaktu - na príklade PowerPointovej prezentácie , Kultura - Media - Teologia, 2012, 8, , s. 19-36
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{307813, author = "Bogumiła Suwara", title = "Evolúcia softvérového nástroja k hypermediálnemu artefaktu - na príklade PowerPointovej prezentácie ", year = 2012, volume = 8, number = , journal = Kultura - Media - Teologia, pages = s. 19-36, }
Na ceste k hypermediálnemu artefaktu
Kultura - Media - Teologia, 2012, Tom 9
Bogumiła Suwara
s. 20-53
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Bogumiła Suwara, Na ceste k hypermediálnemu artefaktu , Kultura - Media - Teologia, 2012, 9, , s. 20-53
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{331973, author = "Bogumiła Suwara", title = "Na ceste k hypermediálnemu artefaktu ", year = 2012, volume = 9, number = , journal = Kultura - Media - Teologia, pages = s. 20-53, }
Kultura versus cooltura : Don't worry, be cool
Kultura - Media - Teologia, 2010, Tom 1
Adam Jakub Kwaśniak
s. 32-46
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Adam Jakub Kwaśniak, Kultura versus cooltura : Don't worry, be cool , Kultura - Media - Teologia, 2010, 1, , s. 32-46
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{148464, author = "Adam Jakub Kwaśniak", title = "Kultura versus cooltura : Don't worry, be cool ", year = 2010, volume = 1, number = , journal = Kultura - Media - Teologia, pages = s. 32-46, }
Youtube.Doc : Dokument otwarty na wpisy amatorów
Kultura Popularna, 2013 , Numer 1 (35)
Weronika M. Lewandowska
s. 120, 50-57
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Weronika M. Lewandowska, Youtube.Doc : Dokument otwarty na wpisy amatorów, Kultura Popularna, 2013, , 1 (35), s. 120, 50-57
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{620507, author = "Weronika M. Lewandowska", title = "Youtube.Doc : Dokument otwarty na wpisy amatorów", year = 2013, volume = , number = 1 (35), journal = Kultura Popularna, pages = s. 120, 50-57, }
Twórcze wykorzystanie serwisu internetowego YouTube w edukacji muzycznej dzieci
Edukacja - Technika - Informatyka, 2018 , Numer 2(24)
Katarzyna Rogozińska
s. 104-108
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Katarzyna Rogozińska, Twórcze wykorzystanie serwisu internetowego YouTube w edukacji muzycznej dzieci, Edukacja - Technika - Informatyka, 2018, , 2(24), s. 104-108
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{616116, author = "Katarzyna Rogozińska", title = "Twórcze wykorzystanie serwisu internetowego YouTube w edukacji muzycznej dzieci", year = 2018, volume = , number = 2(24), journal = Edukacja - Technika - Informatyka, pages = s. 104-108, }
Przepraszam… bez antysemityzmu : Komunoendek na youtube
Kultura Popularna, 2013 , Numer 2 (36)
Łukasz Drozda
s. 128-138, 167
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Łukasz Drozda, Przepraszam… bez antysemityzmu : Komunoendek na youtube, Kultura Popularna, 2013, , 2 (36), s. 128-138, 167
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{620523, author = "Łukasz Drozda", title = "Przepraszam… bez antysemityzmu : Komunoendek na youtube", year = 2013, volume = , number = 2 (36), journal = Kultura Popularna, pages = s. 128-138, 167, }
"Kod YouTube : od kultury partycypacji do kultury kreatywności", Marta Majorek, Kraków 2015 : [recenzja]
Nowa Biblioteka. Usługi, Technologie Informacyjne i Media, 2017 , Numer 2 (25)
Kamila Augustyn
Marta Majorek (aut. dzieła rec.)
s. 169-172
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Kamila Augustyn, "Kod YouTube : od kultury partycypacji do kultury kreatywności", Marta Majorek, Kraków 2015 : [recenzja], Nowa Biblioteka. Usługi, Technologie Informacyjne i Media, 2017, , 2 (25), s. 169-172
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{565344, author = "Kamila Augustyn", title = ""Kod YouTube : od kultury partycypacji do kultury kreatywności", Marta Majorek, Kraków 2015 : [recenzja]", year = 2017, volume = , number = 2 (25), journal = Nowa Biblioteka. Usługi, Technologie Informacyjne i Media, pages = s. 169-172, }
"Kod YouTube : od kultury partycypacji do kultury kreatywności", Marta Majorek, Kraków 2015 : [recenzja]
Kultura Popularna, 2014 , Numer 4 (42)
Marta Majorek
Samuel Nowak
s. 180-182
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Samuel Nowak, Marta Majorek, "Kod YouTube : od kultury partycypacji do kultury kreatywności", Marta Majorek, Kraków 2015 : [recenzja], Kultura Popularna, 2014, , 4 (42), s. 180-182
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{620611, author = "Samuel Nowak, Marta Majorek", title = ""Kod YouTube : od kultury partycypacji do kultury kreatywności", Marta Majorek, Kraków 2015 : [recenzja]", year = 2014, volume = , number = 4 (42), journal = Kultura Popularna, pages = s. 180-182, }
YouTube’s Role in Destination Image Creation
The Journal of Education, Culture and Society, 2015 , Numer 1
Hrvoje Jakopović
s. 217-226
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Hrvoje Jakopović, YouTube’s Role in Destination Image Creation, The Journal of Education, Culture and Society, 2015, , 1, s. 217-226
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{436946, author = "Hrvoje Jakopović", title = "YouTube’s Role in Destination Image Creation", year = 2015, volume = , number = 1, journal = The Journal of Education, Culture and Society, pages = s. 217-226, }
"Kod YouTube: od kultury partycypacji do kultury kreatywności" = "YouTube code: From the culture of participation to the culture of creativity", Marta Majorek, Kraków [b.r.] : [recenzja]
Ecumeny and Law, 2017, Tom 5
Michał Drożdż
Marta Majorek (aut. dzieła rec.)
s. 291-293
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Michał Drożdż, "Kod YouTube: od kultury partycypacji do kultury kreatywności" = "YouTube code: From the culture of participation to the culture of creativity", Marta Majorek, Kraków [b.r.] : [recenzja] , Ecumeny and Law, 2017, 5, , s. 291-293
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{611348, author = "Michał Drożdż", title = ""Kod YouTube: od kultury partycypacji do kultury kreatywności" = "YouTube code: From the culture of participation to the culture of creativity", Marta Majorek, Kraków [b.r.] : [recenzja] ", year = 2017, volume = 5, number = , journal = Ecumeny and Law, pages = s. 291-293, }
Wykorzystanie serwisu YouTube w kształtowaniu marki osobistej : wyniki badań
Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 , Numer 1 (47)
Mateusz Grzesiak
s. 333-341
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mateusz Grzesiak, Wykorzystanie serwisu YouTube w kształtowaniu marki osobistej : wyniki badań, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 1 (47), s. 333-341
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{584371, author = "Mateusz Grzesiak", title = "Wykorzystanie serwisu YouTube w kształtowaniu marki osobistej : wyniki badań", year = 2017, volume = , number = 1 (47), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 333-341, }