Tytuł artykułu   (Znaleziono: 12 artykułów) Autorzy Strony Czynności
Nowa ewangelizacja przez nowe media Paweł Maciaszek s. 8-17
Evolúcia softvérového nástroja k hypermediálnemu artefaktu - na príklade PowerPointovej prezentácie Bogumiła Suwara s. 19-36
Na ceste k hypermediálnemu artefaktu Bogumiła Suwara s. 20-53
Kultura versus cooltura : Don't worry, be cool Adam Jakub Kwaśniak s. 32-46
Youtube.Doc : Dokument otwarty na wpisy amatorów Weronika M. Lewandowska s. 120, 50-57
Twórcze wykorzystanie serwisu internetowego YouTube w edukacji muzycznej dzieci Katarzyna Rogozińska s. 104-108
Przepraszam… bez antysemityzmu : Komunoendek na youtube Łukasz Drozda s. 128-138, 167
"Kod YouTube : od kultury partycypacji do kultury kreatywności", Marta Majorek, Kraków 2015 : [recenzja] Kamila Augustyn Marta Majorek (aut. dzieła rec.) s. 169-172
"Kod YouTube : od kultury partycypacji do kultury kreatywności", Marta Majorek, Kraków 2015 : [recenzja] Marta Majorek Samuel Nowak s. 180-182
YouTube’s Role in Destination Image Creation Hrvoje Jakopović s. 217-226
"Kod YouTube: od kultury partycypacji do kultury kreatywności" = "YouTube code: From the culture of participation to the culture of creativity", Marta Majorek, Kraków [b.r.] : [recenzja] Michał Drożdż Marta Majorek (aut. dzieła rec.) s. 291-293
Wykorzystanie serwisu YouTube w kształtowaniu marki osobistej : wyniki badań Mateusz Grzesiak s. 333-341