Iwona Czaja-Chudyba
8 articles in 3 journals
-
Dylematy i kierunki rozwoju zdolności uczniów w przestrzeni współczesnych zmian cywilizacyjnych Published in: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna 2013 / Numer 2 / p. 7 - 202013Plain Text
Iwona Czaja-Chudyba, Dylematy i kierunki rozwoju zdolności uczniów w przestrzeni współczesnych zmian cywilizacyjnych, Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna, 2013 / Numer 2, s. 7 - 20
BIBTEX@Article{ authors = "Iwona Czaja-Chudyba", title = "Dylematy i kierunki rozwoju zdolności uczniów w przestrzeni współczesnych zmian cywilizacyjnych", journal = "Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna", issue = "2013 / Numer 2", pages = "7 - 20" }
-
Mężczyzna jako nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej Published in: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna 2017 / Numer 2 (10) [2] / p. 19 - 332017Plain Text
Iwona Czaja-Chudyba, Beata Drwal, Magdalena Włoch, Mężczyzna jako nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej , Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna, 2017 / Numer 2 (10) [2], s. 19 - 33
BIBTEX@Article{ authors = "Iwona Czaja-Chudyba, Beata Drwal, Magdalena Włoch", title = "Mężczyzna jako nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej ", journal = "Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna", issue = "2017 / Numer 2 (10) [2]", pages = "19 - 33" }
-
Odkrywanie i wspieranie wartości w procesie dziecięcej twórczości Published in: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna 2015 / Numer 2 (6) / p. 61 - 712015Plain Text
Iwona Czaja-Chudyba, Odkrywanie i wspieranie wartości w procesie dziecięcej twórczości, Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna, 2015 / Numer 2 (6), s. 61 - 71
BIBTEX@Article{ authors = "Iwona Czaja-Chudyba", title = "Odkrywanie i wspieranie wartości w procesie dziecięcej twórczości", journal = "Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna", issue = "2015 / Numer 2 (6)", pages = "61 - 71" }
-
Krytycznie o twórczości i twórczo o krytycyzmie – uwarunkowania oraz aplikacje postawy konstruktywnie krytycznej Published in: Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne 2018 / Numer 7 / p. 89 - 1052018Plain Text
Iwona Czaja-Chudyba, Krytycznie o twórczości i twórczo o krytycyzmie – uwarunkowania oraz aplikacje postawy konstruktywnie krytycznej, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2018 / Numer 7, s. 89 - 105
BIBTEX@Article{ authors = "Iwona Czaja-Chudyba", title = "Krytycznie o twórczości i twórczo o krytycyzmie – uwarunkowania oraz aplikacje postawy konstruktywnie krytycznej", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2018 / Numer 7", pages = "89 - 105" }
-
How to Study the Childhood of the Prominent? : The Conceptual Framework of the Project Published in: Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne 2023 / Numer 16 / p. 92 - 1072023Plain Text
Iwona Czaja-Chudyba, How to Study the Childhood of the Prominent? : The Conceptual Framework of the Project, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2023 / Numer 16, s. 92 - 107
BIBTEX@Article{ authors = "Iwona Czaja-Chudyba", title = "How to Study the Childhood of the Prominent? : The Conceptual Framework of the Project", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2023 / Numer 16", pages = "92 - 107" }
-
"Pedagogika zabawy w osobowym i profesjonalnym przygotowaniu do zawodu nauczyciela", Iwona Czaja-Chudyba, Kraków 2006 : [recenzja] Published in: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna 2014 / Numer 1 (3) / p. 185 - 1892014Plain Text
Iwona Czaja-Chudyba, Bernadeta Kosztyła, "Pedagogika zabawy w osobowym i profesjonalnym przygotowaniu do zawodu nauczyciela", Iwona Czaja-Chudyba, Kraków 2006 : [recenzja], Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna, 2014 / Numer 1 (3), s. 185 - 189
BIBTEX@Article{ authors = "Iwona Czaja-Chudyba, Bernadeta Kosztyła", title = ""Pedagogika zabawy w osobowym i profesjonalnym przygotowaniu do zawodu nauczyciela", Iwona Czaja-Chudyba, Kraków 2006 : [recenzja]", journal = "Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna", issue = "2014 / Numer 1 (3)", pages = "185 - 189" }
-
"Nauczyciele wczesnej edukacji", Iwona Czaja-Chudyba, Bożena Muchacka, Kraków 2016 : [recenzja] Published in: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna 2017 / Numer 1 (9) / p. 219 - 2222017Plain Text
Iwona Czaja-Chudyba, Monika Kowalska, Bożena Muchacka, "Nauczyciele wczesnej edukacji", Iwona Czaja-Chudyba, Bożena Muchacka, Kraków 2016 : [recenzja], Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna, 2017 / Numer 1 (9), s. 219 - 222
BIBTEX@Article{ authors = "Iwona Czaja-Chudyba, Monika Kowalska, Bożena Muchacka", title = ""Nauczyciele wczesnej edukacji", Iwona Czaja-Chudyba, Bożena Muchacka, Kraków 2016 : [recenzja]", journal = "Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna", issue = "2017 / Numer 1 (9)", pages = "219 - 222" }
-
Myślenie krytyczne w ujęciu psychopedagogicznym - w kierunku poznawczej samodzielności i odpowiedzialności jednostki Published in: Argument : biannual philosophical journal 2020 / Tom 10 / Numer 2 / p. 289 - 3142020Plain Text
Iwona Czaja-Chudyba, Myślenie krytyczne w ujęciu psychopedagogicznym - w kierunku poznawczej samodzielności i odpowiedzialności jednostki , Argument : biannual philosophical journal, 2020 / Tom 10 / Numer 2, s. 289 - 314
BIBTEX@Article{ authors = "Iwona Czaja-Chudyba", title = "Myślenie krytyczne w ujęciu psychopedagogicznym - w kierunku poznawczej samodzielności i odpowiedzialności jednostki ", journal = "Argument : biannual philosophical journal", issue = "2020 / Tom 10 / Numer 2", pages = "289 - 314" }