Jacek Błeszyński
3 artykuły w 3 czasopismach
-
Usprawnianie czy asymilacja? Kierunki działań podejmowanych w pedagogice specjalnej na przykładzie zaburzeń autystycznych Opublikowano w: Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych 2008 / Tom 4 / s. 35 - 462008CZYSTY TEKST
Jacek Błeszyński, Usprawnianie czy asymilacja? Kierunki działań podejmowanych w pedagogice specjalnej na przykładzie zaburzeń autystycznych, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2008 / Tom 4, s. 35 - 46
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Błeszyński", title = "Usprawnianie czy asymilacja? Kierunki działań podejmowanych w pedagogice specjalnej na przykładzie zaburzeń autystycznych", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2008 / Tom 4", pages = "35 - 46" }
-
Wychowanie jako współdziałanie - jak osoby z autyzmem odbierają moziwości tkwiące w pedagogice szkolnej Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2022 / Tom 13 / Numer 3 (40) / s. 79 - 892022CZYSTY TEKST
Jacek Błeszyński, Wychowanie jako współdziałanie - jak osoby z autyzmem odbierają moziwości tkwiące w pedagogice szkolnej , Studia z Teorii Wychowania, 2022 / Tom 13 / Numer 3 (40), s. 79 - 89
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Błeszyński", title = "Wychowanie jako współdziałanie - jak osoby z autyzmem odbierają moziwości tkwiące w pedagogice szkolnej ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2022 / Tom 13 / Numer 3 (40)", pages = "79 - 89" }
-
Sprawozdanie z Forum Pedagogów Specjalnych XXI wieku odbywającego się w Łodzi 14 listopada 2001 r. Opublikowano w: Forum Oświatowe 2002 / Tom 14 / Numer 1(26) / s. 197 - 2002002CZYSTY TEKST
Jacek Błeszyński, Sprawozdanie z Forum Pedagogów Specjalnych XXI wieku odbywającego się w Łodzi 14 listopada 2001 r. , Forum Oświatowe, 2002 / Tom 14 / Numer 1(26), s. 197 - 200
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Błeszyński", title = "Sprawozdanie z Forum Pedagogów Specjalnych XXI wieku odbywającego się w Łodzi 14 listopada 2001 r. ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2002 / Tom 14 / Numer 1(26)", pages = "197 - 200" }