Iwona Paszenda
6 articles in 4 journals
-
Rytuał współpracy jako narzędzie kształtowania kompetencji społecznych i obywatelskich - na podstawie myśli Richarda Sennetta Published in: Studia z Teorii Wychowania 2019 / Tom 10 / Numer 4 (29) / p. 9 - 272019Plain Text
Iwona Paszenda, Rytuał współpracy jako narzędzie kształtowania kompetencji społecznych i obywatelskich - na podstawie myśli Richarda Sennetta, Studia z Teorii Wychowania, 2019 / Tom 10 / Numer 4 (29), s. 9 - 27
BIBTEX@Article{ authors = "Iwona Paszenda", title = "Rytuał współpracy jako narzędzie kształtowania kompetencji społecznych i obywatelskich - na podstawie myśli Richarda Sennetta", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2019 / Tom 10 / Numer 4 (29)", pages = "9 - 27" }
-
Kompetencje zawodowe studentów pedagogiki w dobie przemian edukacyjnych i społecznych Published in: Zeszyty Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Witelona w Legnicy 2007 / Tom 2 / p. 41 - 492007Plain Text
Iwona Paszenda, Kompetencje zawodowe studentów pedagogiki w dobie przemian edukacyjnych i społecznych, Zeszyty Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Witelona w Legnicy, 2007 / Tom 2, s. 41 - 49
BIBTEX@Article{ authors = "Iwona Paszenda", title = "Kompetencje zawodowe studentów pedagogiki w dobie przemian edukacyjnych i społecznych", journal = "Zeszyty Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Witelona w Legnicy", issue = "2007 / Tom 2", pages = "41 - 49" }
-
Praca - życie rodzinne - społeczeństwo - edukacja : o codzienności w optyce koncepcji Ericha Fromma i Theodore'a Bramelda Published in: Wychowanie w Rodzinie 2016 / Tom 14 / p. 71 - 842016Plain Text
Iwona Paszenda, Praca - życie rodzinne - społeczeństwo - edukacja : o codzienności w optyce koncepcji Ericha Fromma i Theodore'a Bramelda , Wychowanie w Rodzinie, 2016 / Tom 14, s. 71 - 84
BIBTEX@Article{ authors = "Iwona Paszenda", title = "Praca - życie rodzinne - społeczeństwo - edukacja : o codzienności w optyce koncepcji Ericha Fromma i Theodore'a Bramelda ", journal = "Wychowanie w Rodzinie", issue = "2016 / Tom 14", pages = "71 - 84" }
-
Sprawozdanie z międzynarodowej konferencji naukowej - XXVII Forum Pedagogów "Sukces jako zjawisko edukacyjne" Published in: Studia z Teorii Wychowania 2015 / Tom 6 / Numer 1 (10) / p. 201 - 2062015Plain Text
Monika Humeniuk-Walczak, Iwona Paszenda, Sprawozdanie z międzynarodowej konferencji naukowej - XXVII Forum Pedagogów "Sukces jako zjawisko edukacyjne", Studia z Teorii Wychowania, 2015 / Tom 6 / Numer 1 (10), s. 201 - 206
BIBTEX@Article{ authors = "Monika Humeniuk-Walczak, Iwona Paszenda", title = "Sprawozdanie z międzynarodowej konferencji naukowej - XXVII Forum Pedagogów "Sukces jako zjawisko edukacyjne"", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2015 / Tom 6 / Numer 1 (10)", pages = "201 - 206" }
-
"Treningi twórczości a umiejętności zawodowe", Marzenna Magda-Adamowicz, Iwona Paszenda, Toruń 2011 : [recenzja] Published in: Nauczyciel i Szkoła 2012 / Tom 2 (52) / p. 223 - 2282012Plain Text
Marzenna Magda-Adamowicz, Katarzyna Miłek, Iwona Paszenda, "Treningi twórczości a umiejętności zawodowe", Marzenna Magda-Adamowicz, Iwona Paszenda, Toruń 2011 : [recenzja] , Nauczyciel i Szkoła, 2012 / Tom 2 (52), s. 223 - 228
BIBTEX@Article{ authors = "Marzenna Magda-Adamowicz, Katarzyna Miłek, Iwona Paszenda", title = ""Treningi twórczości a umiejętności zawodowe", Marzenna Magda-Adamowicz, Iwona Paszenda, Toruń 2011 : [recenzja] ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2012 / Tom 2 (52)", pages = "223 - 228" }
-
Rutyna jako nie-codzienne doświadczenie edukacyjne w perspektywie pragmatyzmu Published in: Studia z Teorii Wychowania 2017 / Tom 8 / Numer 4 (21) / p. 223 - 2332017Plain Text
Iwona Paszenda, Rutyna jako nie-codzienne doświadczenie edukacyjne w perspektywie pragmatyzmu, Studia z Teorii Wychowania, 2017 / Tom 8 / Numer 4 (21), s. 223 - 233
BIBTEX@Article{ authors = "Iwona Paszenda", title = "Rutyna jako nie-codzienne doświadczenie edukacyjne w perspektywie pragmatyzmu", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2017 / Tom 8 / Numer 4 (21)", pages = "223 - 233" }