Anita Gulczyńska
3 artykuły w 3 czasopismach
-
Dyskurs edukacyjny w badaniach: próba systematyzacji perspektyw badawczych Opublikowano w: Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education 2017 / Tom 13 / Numer 1(36) / s. 7 - 202017CZYSTY TEKST
Anita Gulczyńska, Monika Wiśniewska-Kin, Dyskurs edukacyjny w badaniach: próba systematyzacji perspektyw badawczych, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017 / Tom 13 / Numer 1(36), s. 7 - 20
BIBTEX@Article{ authors = "Anita Gulczyńska, Monika Wiśniewska-Kin", title = "Dyskurs edukacyjny w badaniach: próba systematyzacji perspektyw badawczych", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2017 / Tom 13 / Numer 1(36)", pages = "7 - 20" }
-
<<„Chłopaki z dzielnicy” : studium społeczno-pedagogiczne z perspektywy interakcyjnej>>, Anita Gulczyńska, Łódź 2013 : [recenzja] Opublikowano w: Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN 2015 / Numer 1 / s. 125 - 1282015CZYSTY TEKST
Anita Gulczyńska, Katarzyna Marszałek, <<„Chłopaki z dzielnicy” : studium społeczno-pedagogiczne z perspektywy interakcyjnej>>, Anita Gulczyńska, Łódź 2013 : [recenzja], Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2015 / Numer 1, s. 125 - 128
BIBTEX@Article{ authors = "Anita Gulczyńska, Katarzyna Marszałek", title = "<<„Chłopaki z dzielnicy” : studium społeczno-pedagogiczne z perspektywy interakcyjnej>>, Anita Gulczyńska, Łódź 2013 : [recenzja]", journal = "Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN", issue = "2015 / Numer 1", pages = "125 - 128" }
-
Discursive Determinants of Youth form Disadvantaged Neighborhoods Empowerment through Participatory Socio-Educational Work. An Example of an Extra-School Education Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2024 / Tom 15 / Numer 4 (49) / s. 273 - 2882024CZYSTY TEKST
Magdalena Dubicka, Mariusz Granosik, Anita Gulczyńska, Anna Jarkiewicz, Małgorzata Kostrzyńska, Małgorzata Kucharska, Discursive Determinants of Youth form Disadvantaged Neighborhoods Empowerment through Participatory Socio-Educational Work. An Example of an Extra-School Education, Studia z Teorii Wychowania, 2024 / Tom 15 / Numer 4 (49), s. 273 - 288
BIBTEX@Article{ authors = "Magdalena Dubicka, Mariusz Granosik, Anita Gulczyńska, Anna Jarkiewicz, Małgorzata Kostrzyńska, Małgorzata Kucharska", title = "Discursive Determinants of Youth form Disadvantaged Neighborhoods Empowerment through Participatory Socio-Educational Work. An Example of an Extra-School Education", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2024 / Tom 15 / Numer 4 (49)", pages = "273 - 288" }