Monika Wiśniewska-Kin
10 artykuły w 4 czasopismach
-
Dyskurs edukacyjny w badaniach: próba systematyzacji perspektyw badawczych Opublikowano w: Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education 2017 / Tom 13 / Numer 1(36) / s. 7 - 202017CZYSTY TEKST
Anita Gulczyńska, Monika Wiśniewska-Kin, Dyskurs edukacyjny w badaniach: próba systematyzacji perspektyw badawczych, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017 / Tom 13 / Numer 1(36), s. 7 - 20
BIBTEX@Article{ authors = " Anita Gulczyńska, Monika Wiśniewska-Kin", title = "Dyskurs edukacyjny w badaniach: próba systematyzacji perspektyw badawczych", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2017 / Tom 13 / Numer 1(36)", pages = "7 - 20" }
-
Dziecięce zmagania z czasem : wyzwalanie rozumienia pojęcia czas przez dzieci 9–10-letnie w kulturze szkoły polskiej Opublikowano w: Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education 2017 / Tom 13 / Numer 2(37) / s. 28 - 402017CZYSTY TEKST
Monika Wiśniewska-Kin, Dziecięce zmagania z czasem : wyzwalanie rozumienia pojęcia czas przez dzieci 9–10-letnie w kulturze szkoły polskiej, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017 / Tom 13 / Numer 2(37), s. 28 - 40
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Wiśniewska-Kin", title = "Dziecięce zmagania z czasem : wyzwalanie rozumienia pojęcia czas przez dzieci 9–10-letnie w kulturze szkoły polskiej", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2017 / Tom 13 / Numer 2(37)", pages = "28 - 40" }
-
Gra pozorów i złudzeń we wczesnoszkolnej edukacji polonistycznej Opublikowano w: Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education 2014 / Tom 10 / Numer 4(27) / s. 45 - 532014CZYSTY TEKST
Monika Wiśniewska-Kin, Gra pozorów i złudzeń we wczesnoszkolnej edukacji polonistycznej, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014 / Tom 10 / Numer 4(27), s. 45 - 53
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Wiśniewska-Kin", title = "Gra pozorów i złudzeń we wczesnoszkolnej edukacji polonistycznej", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2014 / Tom 10 / Numer 4(27)", pages = "45 - 53" }
-
Dziecięce rozumienie świata – w poszukiwaniu uzasadnień postępowania badawczego Opublikowano w: Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education 2016 / Tom 12 / Numer 1(32) / s. 59 - 702016CZYSTY TEKST
Monika Wiśniewska-Kin, Dziecięce rozumienie świata – w poszukiwaniu uzasadnień postępowania badawczego, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016 / Tom 12 / Numer 1(32), s. 59 - 70
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Wiśniewska-Kin", title = "Dziecięce rozumienie świata – w poszukiwaniu uzasadnień postępowania badawczego", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2016 / Tom 12 / Numer 1(32)", pages = "59 - 70" }
-
"Stan hibernacji" dziecięcych możliwości a ożywczy potencjał metody przekładu intersemiotycznego Opublikowano w: Forum Oświatowe 2010 / Tom 22 / Numer 2(43) / s. 67 - 782010CZYSTY TEKST
Monika Wiśniewska-Kin, "Stan hibernacji" dziecięcych możliwości a ożywczy potencjał metody przekładu intersemiotycznego , Forum Oświatowe, 2010 / Tom 22 / Numer 2(43), s. 67 - 78
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Wiśniewska-Kin", title = ""Stan hibernacji" dziecięcych możliwości a ożywczy potencjał metody przekładu intersemiotycznego ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2010 / Tom 22 / Numer 2(43)", pages = "67 - 78" }
-
Rozwijanie dziecięcych sposobów rozumienia pojęć Opublikowano w: Językoznawstwo : współczesne badania, problemy i analizy językoznawcze 2008 / Tom 2 / s. 79 - 902008CZYSTY TEKST
Monika Wiśniewska-Kin, Rozwijanie dziecięcych sposobów rozumienia pojęć , Językoznawstwo : współczesne badania, problemy i analizy językoznawcze, 2008 / Tom 2, s. 79 - 90
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Wiśniewska-Kin", title = "Rozwijanie dziecięcych sposobów rozumienia pojęć ", journal = "Językoznawstwo : współczesne badania, problemy i analizy językoznawcze", issue = "2008 / Tom 2", pages = "79 - 90" }
-
Dyskurs podręcznikowy i dziecięcy z perspektywy krytyczno-emancypacyjnej Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2016 / Numer 1 (73) / s. 87 - 982016CZYSTY TEKST
Monika Wiśniewska-Kin, Dyskurs podręcznikowy i dziecięcy z perspektywy krytyczno-emancypacyjnej , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2016 / Numer 1 (73), s. 87 - 98
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Wiśniewska-Kin", title = "Dyskurs podręcznikowy i dziecięcy z perspektywy krytyczno-emancypacyjnej ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2016 / Numer 1 (73)", pages = "87 - 98" }
-
Obszary rozbieżności między dyskursem podręcznikowym a dziecięcym : (na przykładzie mikrosystemu "dom") Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2014 / Numer 3 (67) / s. 89 - 1002014CZYSTY TEKST
Monika Wiśniewska-Kin, Obszary rozbieżności między dyskursem podręcznikowym a dziecięcym : (na przykładzie mikrosystemu "dom") , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2014 / Numer 3 (67), s. 89 - 100
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Wiśniewska-Kin", title = "Obszary rozbieżności między dyskursem podręcznikowym a dziecięcym : (na przykładzie mikrosystemu "dom") ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2014 / Numer 3 (67)", pages = "89 - 100" }
-
Doświadczanie kultury innowacji w edukacji językowej - przeciw rutynie w uprawianiu dydaktyki Opublikowano w: Forum Oświatowe 2020 / Tom 32 / Numer 1(63) / s. 97 - 1112020CZYSTY TEKST
Monika Wiśniewska-Kin, Doświadczanie kultury innowacji w edukacji językowej - przeciw rutynie w uprawianiu dydaktyki , Forum Oświatowe, 2020 / Tom 32 / Numer 1(63), s. 97 - 111
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Wiśniewska-Kin", title = "Doświadczanie kultury innowacji w edukacji językowej - przeciw rutynie w uprawianiu dydaktyki ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2020 / Tom 32 / Numer 1(63)", pages = "97 - 111" }
-
Tworzenie środowiska edukacyjnego dla dziecięcych sposobów konceptualizowania świata Opublikowano w: Forum Oświatowe 2018 / Tom 30 / Numer 1(59) / s. 217 - 2312018CZYSTY TEKST
Jolanta Bonar, Monika Wiśniewska-Kin, Tworzenie środowiska edukacyjnego dla dziecięcych sposobów konceptualizowania świata, Forum Oświatowe, 2018 / Tom 30 / Numer 1(59), s. 217 - 231
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Bonar, Monika Wiśniewska-Kin", title = "Tworzenie środowiska edukacyjnego dla dziecięcych sposobów konceptualizowania świata", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2018 / Tom 30 / Numer 1(59)", pages = "217 - 231" }