Jolanta Bonar
5 artykuły w 5 czasopismach
-
Przedszkola Reggio Emilia we Włoszech miejscem rozkwitu dziecięcego potencjału Opublikowano w: Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education 2015 / Tom 11 / Numer 4(31) / s. 42 - 572015CZYSTY TEKST
Jolanta Bonar, Aleksandra Maj, Przedszkola Reggio Emilia we Włoszech miejscem rozkwitu dziecięcego potencjału, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015 / Tom 11 / Numer 4(31), s. 42 - 57
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Bonar, Aleksandra Maj", title = "Przedszkola Reggio Emilia we Włoszech miejscem rozkwitu dziecięcego potencjału", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2015 / Tom 11 / Numer 4(31)", pages = "42 - 57" }
-
Obserwacja etnograficzna w kształceniu nauczycieli wczesnej edukacji = Ethnographic Observation in Early-Age Teacher Education Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika 2020 / Tom 21 / s. 67 - 772020CZYSTY TEKST
Jolanta Bonar, Obserwacja etnograficzna w kształceniu nauczycieli wczesnej edukacji = Ethnographic Observation in Early-Age Teacher Education , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2020 / Tom 21, s. 67 - 77
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Bonar", title = "Obserwacja etnograficzna w kształceniu nauczycieli wczesnej edukacji = Ethnographic Observation in Early-Age Teacher Education ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2020 / Tom 21", pages = "67 - 77" }
-
Children's experience of distance learning - the everyday life of first graders Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2022 / Tom 13 / Numer 2 (39) / s. 103 - 1172022CZYSTY TEKST
Jolanta Bonar, Zuzanna Zbróg, Children's experience of distance learning - the everyday life of first graders , Studia z Teorii Wychowania, 2022 / Tom 13 / Numer 2 (39), s. 103 - 117
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Bonar, Zuzanna Zbróg", title = "Children's experience of distance learning - the everyday life of first graders ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2022 / Tom 13 / Numer 2 (39)", pages = "103 - 117" }
-
Tworzenie środowiska edukacyjnego dla dziecięcych sposobów konceptualizowania świata Opublikowano w: Forum Oświatowe 2018 / Tom 30 / Numer 1(59) / s. 217 - 2312018CZYSTY TEKST
Jolanta Bonar, Monika Wiśniewska-Kin, Tworzenie środowiska edukacyjnego dla dziecięcych sposobów konceptualizowania świata, Forum Oświatowe, 2018 / Tom 30 / Numer 1(59), s. 217 - 231
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Bonar, Monika Wiśniewska-Kin", title = "Tworzenie środowiska edukacyjnego dla dziecięcych sposobów konceptualizowania świata", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2018 / Tom 30 / Numer 1(59)", pages = "217 - 231" }
-
"ABC kreatywności", Krzysztof J. Szmidt, Warszawa 2010 : [recenzja] Opublikowano w: Kultura i Wychowanie 2011 / Tom 1 / s. 262 - 2642011CZYSTY TEKST
Jolanta Bonar, Krzysztof J. Szmidt, "ABC kreatywności", Krzysztof J. Szmidt, Warszawa 2010 : [recenzja] , Kultura i Wychowanie, 2011 / Tom 1, s. 262 - 264
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Bonar, Krzysztof J. Szmidt", title = ""ABC kreatywności", Krzysztof J. Szmidt, Warszawa 2010 : [recenzja] ", journal = "Kultura i Wychowanie", issue = "2011 / Tom 1", pages = "262 - 264" }