Zuzanna Zbróg
20 artykuły w 6 czasopismach
-
Wprowadzenie Opublikowano w: Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne 2009 / Tom 18 / s. 9 - 112009CZYSTY TEKST
Zdzisław Ratajek, Zuzanna Zbróg, Wprowadzenie, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2009 / Tom 18, s. 9 - 11
BIBTEX@Article{ authors = " Zdzisław Ratajek, Zuzanna Zbróg", title = "Wprowadzenie", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2009 / Tom 18", pages = "9 - 11" }
-
Wprowadzenie Opublikowano w: Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne 2011 / Tom 20 / s. 9 - 112011CZYSTY TEKST
Zdzisław Ratajek, Zuzanna Zbróg, Wprowadzenie, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2011 / Tom 20, s. 9 - 11
BIBTEX@Article{ authors = " Zdzisław Ratajek, Zuzanna Zbróg", title = "Wprowadzenie", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2011 / Tom 20", pages = "9 - 11" }
-
Introduction Opublikowano w: Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne 2011 / Tom 20 / s. 13 - 152011CZYSTY TEKST
Zdzisław Ratajek, Zuzanna Zbróg, Introduction, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2011 / Tom 20, s. 13 - 15
BIBTEX@Article{ authors = " Zdzisław Ratajek, Zuzanna Zbróg", title = "Introduction", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2011 / Tom 20", pages = "13 - 15" }
-
Hierarchia subiektywnych potrzeb społecznych rodziców uczniów szkół podstawowych Opublikowano w: Forum Oświatowe 2008 / Tom 20 / Numer 1(38) / s. 69 - 822008CZYSTY TEKST
Zuzanna Zbróg, Hierarchia subiektywnych potrzeb społecznych rodziców uczniów szkół podstawowych , Forum Oświatowe, 2008 / Tom 20 / Numer 1(38), s. 69 - 82
BIBTEX@Article{ authors = " Zuzanna Zbróg", title = "Hierarchia subiektywnych potrzeb społecznych rodziców uczniów szkół podstawowych ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2008 / Tom 20 / Numer 1(38)", pages = "69 - 82" }
-
Istota procesu czytania z perspektywy psycholingwistycznej i pedagogicznej Opublikowano w: Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne 2009 / Tom 18 / s. 77 - 1072009CZYSTY TEKST
Zuzanna Zbróg, Istota procesu czytania z perspektywy psycholingwistycznej i pedagogicznej, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2009 / Tom 18, s. 77 - 107
BIBTEX@Article{ authors = " Zuzanna Zbróg", title = "Istota procesu czytania z perspektywy psycholingwistycznej i pedagogicznej", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2009 / Tom 18", pages = "77 - 107" }
-
Obniżenie wieku rozpoczęcia obowiązku szkolnego – reprezentacje społeczne problemu w debacie publicznej Opublikowano w: Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education 2016 / Tom 12 / Numer 4(35) / s. 85 - 932016CZYSTY TEKST
Zuzanna Zbróg, Obniżenie wieku rozpoczęcia obowiązku szkolnego – reprezentacje społeczne problemu w debacie publicznej, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016 / Tom 12 / Numer 4(35), s. 85 - 93
BIBTEX@Article{ authors = " Zuzanna Zbróg", title = "Obniżenie wieku rozpoczęcia obowiązku szkolnego – reprezentacje społeczne problemu w debacie publicznej", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2016 / Tom 12 / Numer 4(35)", pages = "85 - 93" }
-
Children's experience of distance learning - the everyday life of first graders Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2022 / Tom 13 / Numer 2 (39) / s. 103 - 1172022CZYSTY TEKST
Jolanta Bonar, Zuzanna Zbróg, Children's experience of distance learning - the everyday life of first graders , Studia z Teorii Wychowania, 2022 / Tom 13 / Numer 2 (39), s. 103 - 117
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Bonar, Zuzanna Zbróg", title = "Children's experience of distance learning - the everyday life of first graders ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2022 / Tom 13 / Numer 2 (39)", pages = "103 - 117" }
-
Wpływ liczebności klas na sytuację szkolną uczniów klas I-III szkoły podstawowej Opublikowano w: Forum Oświatowe 2006 / Tom 18 / Numer 1(34) / s. 105 - 1222006CZYSTY TEKST
Zuzanna Zbróg, Wpływ liczebności klas na sytuację szkolną uczniów klas I-III szkoły podstawowej , Forum Oświatowe, 2006 / Tom 18 / Numer 1(34), s. 105 - 122
BIBTEX@Article{ authors = " Zuzanna Zbróg", title = "Wpływ liczebności klas na sytuację szkolną uczniów klas I-III szkoły podstawowej ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2006 / Tom 18 / Numer 1(34)", pages = "105 - 122" }
-
Subiektywne potrzeby społeczne nauczycieli ze szkół podstawowych Opublikowano w: Forum Oświatowe 2008 / Tom 20 / Numer 2(39) / s. 109 - 1232008CZYSTY TEKST
Zuzanna Zbróg, Subiektywne potrzeby społeczne nauczycieli ze szkół podstawowych , Forum Oświatowe, 2008 / Tom 20 / Numer 2(39), s. 109 - 123
BIBTEX@Article{ authors = " Zuzanna Zbróg", title = "Subiektywne potrzeby społeczne nauczycieli ze szkół podstawowych ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2008 / Tom 20 / Numer 2(39)", pages = "109 - 123" }
-
W poszukiwaniu najlepszej strategii nauki czytania Opublikowano w: Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne 2009 / Tom 18 / s. 119 - 1432009CZYSTY TEKST
Zuzanna Zbróg, W poszukiwaniu najlepszej strategii nauki czytania, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2009 / Tom 18, s. 119 - 143
BIBTEX@Article{ authors = " Zuzanna Zbróg", title = "W poszukiwaniu najlepszej strategii nauki czytania", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2009 / Tom 18", pages = "119 - 143" }
-
Specyficzne potrzeby społeczne uczniów klas IV-VI szkoły podstawowej Opublikowano w: Forum Oświatowe 2007 / Tom 19 / Numer 2(37) / s. 123 - 1392007CZYSTY TEKST
Zuzanna Zbróg, Specyficzne potrzeby społeczne uczniów klas IV-VI szkoły podstawowej , Forum Oświatowe, 2007 / Tom 19 / Numer 2(37), s. 123 - 139
BIBTEX@Article{ authors = " Zuzanna Zbróg", title = "Specyficzne potrzeby społeczne uczniów klas IV-VI szkoły podstawowej ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2007 / Tom 19 / Numer 2(37)", pages = "123 - 139" }
-
Kierunki przemian teoretycznych i badawczych w polskiej pedagogice wczesnoszkolnej - od mono- do polidyskursywności Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2021 / Tom 12 / Numer 1 (34) / s. 127 - 1472021CZYSTY TEKST
Józefa Bałachowicz, Zuzanna Zbróg, Kierunki przemian teoretycznych i badawczych w polskiej pedagogice wczesnoszkolnej - od mono- do polidyskursywności , Studia z Teorii Wychowania, 2021 / Tom 12 / Numer 1 (34), s. 127 - 147
BIBTEX@Article{ authors = " Józefa Bałachowicz, Zuzanna Zbróg", title = "Kierunki przemian teoretycznych i badawczych w polskiej pedagogice wczesnoszkolnej - od mono- do polidyskursywności ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2021 / Tom 12 / Numer 1 (34)", pages = "127 - 147" }
-
Stymulowanie rozwoju umiejętności komunikacyjnych dzieci posługujących się ograniczonym kodem językowym Opublikowano w: Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne 2011 / Tom 20 / s. 137 - 1562011CZYSTY TEKST
Piotr Zbróg, Zuzanna Zbróg, Stymulowanie rozwoju umiejętności komunikacyjnych dzieci posługujących się ograniczonym kodem językowym, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2011 / Tom 20, s. 137 - 156
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Zbróg, Zuzanna Zbróg", title = "Stymulowanie rozwoju umiejętności komunikacyjnych dzieci posługujących się ograniczonym kodem językowym", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2011 / Tom 20", pages = "137 - 156" }
-
Dynamika rozwoju niepublicznych szkół podstawowych Opublikowano w: Forum Oświatowe 2010 / Tom 22 / Numer 2(43) / s. 143 - 1592010CZYSTY TEKST
Zuzanna Zbróg, Dynamika rozwoju niepublicznych szkół podstawowych , Forum Oświatowe, 2010 / Tom 22 / Numer 2(43), s. 143 - 159
BIBTEX@Article{ authors = " Zuzanna Zbróg", title = "Dynamika rozwoju niepublicznych szkół podstawowych ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2010 / Tom 22 / Numer 2(43)", pages = "143 - 159" }
-
Więzi emocjonalne w grupie nauczycieli z niepublicznych szkół podstawowych Opublikowano w: Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne 2010 / Tom 19 / s. 147 - 1592010CZYSTY TEKST
Zuzanna Zbróg, Więzi emocjonalne w grupie nauczycieli z niepublicznych szkół podstawowych, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2010 / Tom 19, s. 147 - 159
BIBTEX@Article{ authors = " Zuzanna Zbróg", title = "Więzi emocjonalne w grupie nauczycieli z niepublicznych szkół podstawowych", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2010 / Tom 19", pages = "147 - 159" }
-
"Edukacyjne problemy współczesności", Mirosław J. Szymański, Kraków - Warszawa 2014 : [recenzja] Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2015 / Numer 3 (71) / s. 169 - 1752015CZYSTY TEKST
Mirosław J. Szymański, Zuzanna Zbróg, "Edukacyjne problemy współczesności", Mirosław J. Szymański, Kraków - Warszawa 2014 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2015 / Numer 3 (71), s. 169 - 175
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław J. Szymański, Zuzanna Zbróg", title = ""Edukacyjne problemy współczesności", Mirosław J. Szymański, Kraków - Warszawa 2014 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2015 / Numer 3 (71)", pages = "169 - 175" }
-
Więcej sensu czy bezsensu w edukacji wczesnoszkolnej? Opublikowano w: Forum Oświatowe 2005 / Tom 17 / Numer 2(33) / s. 188 - 1932005CZYSTY TEKST
Dorota Klus-Stańska, Marzenna Nowicka, Zuzanna Zbróg, Więcej sensu czy bezsensu w edukacji wczesnoszkolnej? , Forum Oświatowe, 2005 / Tom 17 / Numer 2(33), s. 188 - 193
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Klus-Stańska, Marzenna Nowicka, Zuzanna Zbróg", title = "Więcej sensu czy bezsensu w edukacji wczesnoszkolnej? ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2005 / Tom 17 / Numer 2(33)", pages = "188 - 193" }
-
"Identyfikowanie i zaspokajanie potrzeb społecznych w niepublicznych szkołach podstawowych", Zuzanna Zbróg, Kraków 2011 : [recenzja] Opublikowano w: Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne 2012 / Tom 21 / s. 189 - 1922012CZYSTY TEKST
Justyna Miko-Giedyk, Zuzanna Zbróg, "Identyfikowanie i zaspokajanie potrzeb społecznych w niepublicznych szkołach podstawowych", Zuzanna Zbróg, Kraków 2011 : [recenzja], Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2012 / Tom 21, s. 189 - 192
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Miko-Giedyk, Zuzanna Zbróg", title = ""Identyfikowanie i zaspokajanie potrzeb społecznych w niepublicznych szkołach podstawowych", Zuzanna Zbróg, Kraków 2011 : [recenzja]", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2012 / Tom 21", pages = "189 - 192" }
-
Język pisany jako obszar inwersji w przedszkolnej i wczesnoszkolnej edukacji polonistycznej Opublikowano w: Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne 2011 / Tom 20 / s. 259 - 2762011CZYSTY TEKST
Zuzanna Zbróg, Język pisany jako obszar inwersji w przedszkolnej i wczesnoszkolnej edukacji polonistycznej, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2011 / Tom 20, s. 259 - 276
BIBTEX@Article{ authors = " Zuzanna Zbróg", title = "Język pisany jako obszar inwersji w przedszkolnej i wczesnoszkolnej edukacji polonistycznej", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2011 / Tom 20", pages = "259 - 276" }
-
"Identyfikowanie i zaspokajanie potrzeb społecznych w niepublicznych szkołach podstawowych", Zuzanna Zbróg, Kraków 2011 : [recenzja] Opublikowano w: Nauczyciel i Szkoła 2014 / Tom 2 (56) / s. 339 - 3402014CZYSTY TEKST
Piotr P. Barczyk, Zuzanna Zbróg, "Identyfikowanie i zaspokajanie potrzeb społecznych w niepublicznych szkołach podstawowych", Zuzanna Zbróg, Kraków 2011 : [recenzja], Nauczyciel i Szkoła, 2014 / Tom 2 (56), s. 339 - 340
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr P. Barczyk, Zuzanna Zbróg", title = ""Identyfikowanie i zaspokajanie potrzeb społecznych w niepublicznych szkołach podstawowych", Zuzanna Zbróg, Kraków 2011 : [recenzja]", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2014 / Tom 2 (56)", pages = "339 - 340" }