Piotr Zbróg
3 artykuły w 1 czasopismach
-
Stymulowanie rozwoju umiejętności komunikacyjnych dzieci posługujących się ograniczonym kodem językowym Opublikowano w: Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne 2011 / Tom 20 / s. 137 - 1562011CZYSTY TEKST
Piotr Zbróg, Zuzanna Zbróg, Stymulowanie rozwoju umiejętności komunikacyjnych dzieci posługujących się ograniczonym kodem językowym, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2011 / Tom 20, s. 137 - 156
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Zbróg, Zuzanna Zbróg", title = "Stymulowanie rozwoju umiejętności komunikacyjnych dzieci posługujących się ograniczonym kodem językowym", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2011 / Tom 20", pages = "137 - 156" }
-
Jak przygotowywać uczniów doczytania nowego tekstu Opublikowano w: Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne 2009 / Tom 18 / s. 159 - 1722009CZYSTY TEKST
Piotr Zbróg, Jak przygotowywać uczniów doczytania nowego tekstu, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2009 / Tom 18, s. 159 - 172
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Zbróg", title = "Jak przygotowywać uczniów doczytania nowego tekstu", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2009 / Tom 18", pages = "159 - 172" }
-
Ramy tekstowe w procesie formowania aktywnego czytelnika Opublikowano w: Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne 2009 / Tom 18 / s. 173 - 1862009CZYSTY TEKST
Piotr Zbróg, Ramy tekstowe w procesie formowania aktywnego czytelnika, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2009 / Tom 18, s. 173 - 186
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Zbróg", title = "Ramy tekstowe w procesie formowania aktywnego czytelnika", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2009 / Tom 18", pages = "173 - 186" }