Danuta Borecka-Biernat
15 artykuły w 10 czasopismach
-
Aggressive strategy for coping with a social conflict situation by adolescents : Psychosocial conditions Opublikowano w: Forum Oświatowe 2019 / Tom 31 / Numer 1(61) / s. 41 - 592019CZYSTY TEKST
Danuta Borecka-Biernat, Aggressive strategy for coping with a social conflict situation by adolescents : Psychosocial conditions , Forum Oświatowe, 2019 / Tom 31 / Numer 1(61), s. 41 - 59
BIBTEX@Article{ authors = " Danuta Borecka-Biernat", title = "Aggressive strategy for coping with a social conflict situation by adolescents : Psychosocial conditions ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2019 / Tom 31 / Numer 1(61)", pages = "41 - 59" }
-
Agresywna strategia radzenia sobie modzieży w społecznych sytuacjach trudnych w aspekcie lęku i modelującego wpływu rodziców Opublikowano w: Forum Oświatowe 2008 / Tom 20 / Numer 2(39) / s. 45 - 622008CZYSTY TEKST
Danuta Borecka-Biernat, Agresywna strategia radzenia sobie modzieży w społecznych sytuacjach trudnych w aspekcie lęku i modelującego wpływu rodziców , Forum Oświatowe, 2008 / Tom 20 / Numer 2(39), s. 45 - 62
BIBTEX@Article{ authors = " Danuta Borecka-Biernat", title = "Agresywna strategia radzenia sobie modzieży w społecznych sytuacjach trudnych w aspekcie lęku i modelującego wpływu rodziców ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2008 / Tom 20 / Numer 2(39)", pages = "45 - 62" }
-
Parental modelling impact on young people's aggressive coping strategy in social conflit situation Opublikowano w: Wychowanie w Rodzinie 2022 / Tom 28 / s. 45 - 682022CZYSTY TEKST
Danuta Borecka-Biernat, Parental modelling impact on young people's aggressive coping strategy in social conflit situation , Wychowanie w Rodzinie, 2022 / Tom 28, s. 45 - 68
BIBTEX@Article{ authors = " Danuta Borecka-Biernat", title = "Parental modelling impact on young people's aggressive coping strategy in social conflit situation ", journal = "Wychowanie w Rodzinie", issue = "2022 / Tom 28", pages = "45 - 68" }
-
Strategie radzenia sobie gimnazjalistów w sytuacji konfliktu społecznego w kontekście modelującego wpływu rodziców Opublikowano w: Chowanna 2014 / Tom 1 / s. 45 - 702014CZYSTY TEKST
Danuta Borecka-Biernat, Strategie radzenia sobie gimnazjalistów w sytuacji konfliktu społecznego w kontekście modelującego wpływu rodziców, Chowanna, 2014 / Tom 1, s. 45 - 70
BIBTEX@Article{ authors = " Danuta Borecka-Biernat", title = "Strategie radzenia sobie gimnazjalistów w sytuacji konfliktu społecznego w kontekście modelującego wpływu rodziców", journal = "Chowanna", issue = "2014 / Tom 1", pages = "45 - 70" }
-
Avoidance Coping Strategy in Adolescents in a Social Conflict Situation with Respect to Cognitive Correlates Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2022 / Numer 2 (92) / s. 85 - 1012022CZYSTY TEKST
Danuta Borecka-Biernat, Avoidance Coping Strategy in Adolescents in a Social Conflict Situation with Respect to Cognitive Correlates , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2022 / Numer 2 (92), s. 85 - 101
BIBTEX@Article{ authors = " Danuta Borecka-Biernat", title = "Avoidance Coping Strategy in Adolescents in a Social Conflict Situation with Respect to Cognitive Correlates ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2022 / Numer 2 (92)", pages = "85 - 101" }
-
Strategia agresywnego radzenia sobie młodzieży gimnazjalnej w sytuaji konfliktu społecznego w kontekście poczucia kontroli nad sytuacją, oceny poznawczej konfliktu i reakcji emocjonalnej Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2019 / Numer 1 (85) / s. 91 - 1102019CZYSTY TEKST
Danuta Borecka-Biernat, Strategia agresywnego radzenia sobie młodzieży gimnazjalnej w sytuaji konfliktu społecznego w kontekście poczucia kontroli nad sytuacją, oceny poznawczej konfliktu i reakcji emocjonalnej , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2019 / Numer 1 (85), s. 91 - 110
BIBTEX@Article{ authors = " Danuta Borecka-Biernat", title = "Strategia agresywnego radzenia sobie młodzieży gimnazjalnej w sytuaji konfliktu społecznego w kontekście poczucia kontroli nad sytuacją, oceny poznawczej konfliktu i reakcji emocjonalnej ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2019 / Numer 1 (85)", pages = "91 - 110" }
-
Rola poznawczej oceny sytuacji konfliktu społecznego i reakcji emocjonalnych w generowaniu agresywnej strategii radzenia sobie z konfliktem przez młodzież gimnazjalną Opublikowano w: Social Studies: Theory and Practice 2016 / Tom 1 / Numer 1 / s. 107 - 1262016CZYSTY TEKST
Danuta Borecka-Biernat, Rola poznawczej oceny sytuacji konfliktu społecznego i reakcji emocjonalnych w generowaniu agresywnej strategii radzenia sobie z konfliktem przez młodzież gimnazjalną, Social Studies: Theory and Practice, 2016 / Tom 1 / Numer 1, s. 107 - 126
BIBTEX@Article{ authors = " Danuta Borecka-Biernat", title = "Rola poznawczej oceny sytuacji konfliktu społecznego i reakcji emocjonalnych w generowaniu agresywnej strategii radzenia sobie z konfliktem przez młodzież gimnazjalną", journal = "Social Studies: Theory and Practice", issue = "2016 / Tom 1 / Numer 1", pages = "107 - 126" }
-
Agresywna strategia radzenia sobie młodzieży w społecznych sytuacjach trudnych a poczucie umiejscowienia kontroli oraz jej uzależnienie od postaw rodzicielskich Opublikowano w: Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pedagogika 2007 / Tom 16 / s. 117 - 1322007CZYSTY TEKST
Danuta Borecka-Biernat, Agresywna strategia radzenia sobie młodzieży w społecznych sytuacjach trudnych a poczucie umiejscowienia kontroli oraz jej uzależnienie od postaw rodzicielskich , Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pedagogika, 2007 / Tom 16, s. 117 - 132
BIBTEX@Article{ authors = " Danuta Borecka-Biernat", title = "Agresywna strategia radzenia sobie młodzieży w społecznych sytuacjach trudnych a poczucie umiejscowienia kontroli oraz jej uzależnienie od postaw rodzicielskich ", journal = "Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pedagogika", issue = "2007 / Tom 16", pages = "117 - 132" }
-
Ocena poznawcza jako czynnik determinujący strategie agresji w radzeniu sobie gimnazjalistów w sytuacji konfliktu społecznego Opublikowano w: Chowanna 2019 / Tom 2 / s. 135 - 1592019CZYSTY TEKST
Danuta Borecka-Biernat, Ocena poznawcza jako czynnik determinujący strategie agresji w radzeniu sobie gimnazjalistów w sytuacji konfliktu społecznego , Chowanna, 2019 / Tom 2, s. 135 - 159
BIBTEX@Article{ authors = " Danuta Borecka-Biernat", title = "Ocena poznawcza jako czynnik determinujący strategie agresji w radzeniu sobie gimnazjalistów w sytuacji konfliktu społecznego ", journal = "Chowanna", issue = "2019 / Tom 2", pages = "135 - 159" }
-
Rola emocji i modelującego wpływu rodziców na kształtowanie agresywnej strategii radzenia sobie gimnazjalistów w sytuacji konfliktu społecznego Opublikowano w: Pedagogika Rodziny 2015 / Tom 5 / Numer 4 / s. 137 - 1552015CZYSTY TEKST
Danuta Borecka-Biernat, Rola emocji i modelującego wpływu rodziców na kształtowanie agresywnej strategii radzenia sobie gimnazjalistów w sytuacji konfliktu społecznego, Pedagogika Rodziny, 2015 / Tom 5 / Numer 4, s. 137 - 155
BIBTEX@Article{ authors = " Danuta Borecka-Biernat", title = "Rola emocji i modelującego wpływu rodziców na kształtowanie agresywnej strategii radzenia sobie gimnazjalistów w sytuacji konfliktu społecznego", journal = "Pedagogika Rodziny", issue = "2015 / Tom 5 / Numer 4", pages = "137 - 155" }
-
Uwarunkowania emocjonalno-obronnej strategii radzenia sobie młodzieży w trudnej sytuacji społecznej w aspekcie czynników społeczno-rodzinnych Opublikowano w: Chowanna 2004 / Tom 2 / s. 144 - 1632004CZYSTY TEKST
Danuta Borecka-Biernat, Uwarunkowania emocjonalno-obronnej strategii radzenia sobie młodzieży w trudnej sytuacji społecznej w aspekcie czynników społeczno-rodzinnych, Chowanna, 2004 / Tom 2, s. 144 - 163
BIBTEX@Article{ authors = " Danuta Borecka-Biernat", title = "Uwarunkowania emocjonalno-obronnej strategii radzenia sobie młodzieży w trudnej sytuacji społecznej w aspekcie czynników społeczno-rodzinnych", journal = "Chowanna", issue = "2004 / Tom 2", pages = "144 - 163" }
-
Self-esteem and locus of control as determinants of aggressive coping strategy of young people in a social conflict situation Opublikowano w: Kultura i Edukacja 2014 / Numer 5 / s. 211 - 2312014CZYSTY TEKST
Danuta Borecka-Biernat, Self-esteem and locus of control as determinants of aggressive coping strategy of young people in a social conflict situation, Kultura i Edukacja, 2014 / Numer 5, s. 211 - 231
BIBTEX@Article{ authors = " Danuta Borecka-Biernat", title = "Self-esteem and locus of control as determinants of aggressive coping strategy of young people in a social conflict situation", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2014 / Numer 5", pages = "211 - 231" }
-
"Zachowanie młodzieży w sytuacji kontaktu społecznego", Danuta Borecka-Biernat, Krystyna Węgłowska-Rzepa, Wrocław 2000 : [recenzja] Opublikowano w: Kultura i Społeczeństwo 2001 / Tom 45 / Numer 2 / s. 224 - 2252001CZYSTY TEKST
Danuta Borecka-Biernat, Bronisław Gołębiowski, Krystyna Węgłowska-Rzepa, "Zachowanie młodzieży w sytuacji kontaktu społecznego", Danuta Borecka-Biernat, Krystyna Węgłowska-Rzepa, Wrocław 2000 : [recenzja] , Kultura i Społeczeństwo, 2001 / Tom 45 / Numer 2, s. 224 - 225
BIBTEX@Article{ authors = " Danuta Borecka-Biernat, Bronisław Gołębiowski, Krystyna Węgłowska-Rzepa", title = ""Zachowanie młodzieży w sytuacji kontaktu społecznego", Danuta Borecka-Biernat, Krystyna Węgłowska-Rzepa, Wrocław 2000 : [recenzja] ", journal = "Kultura i Społeczeństwo", issue = "2001 / Tom 45 / Numer 2", pages = "224 - 225" }
-
Agresja : dlaczego dzieci ranią i jak możemy temu przeciwdziałać? Opublikowano w: Przegląd Naukowo-Metodyczny. Edukacja dla Bezpieczeństwa 2014 / Numer 1 / s. 283 - 3052014CZYSTY TEKST
Danuta Borecka-Biernat, Agresja : dlaczego dzieci ranią i jak możemy temu przeciwdziałać?, Przegląd Naukowo-Metodyczny. Edukacja dla Bezpieczeństwa, 2014 / Numer 1, s. 283 - 305
BIBTEX@Article{ authors = " Danuta Borecka-Biernat", title = "Agresja : dlaczego dzieci ranią i jak możemy temu przeciwdziałać?", journal = "Przegląd Naukowo-Metodyczny. Edukacja dla Bezpieczeństwa", issue = "2014 / Numer 1", pages = "283 - 305" }
-
Temperamentalne i rodzinne dyskryminanty unikowego sposobu radzenia sobie młodzieży w trudnych sytuacjach społecznych Opublikowano w: Chowanna 2011 / Tom 2 / s. 301 - 3192011CZYSTY TEKST
Danuta Borecka-Biernat, Temperamentalne i rodzinne dyskryminanty unikowego sposobu radzenia sobie młodzieży w trudnych sytuacjach społecznych, Chowanna, 2011 / Tom 2, s. 301 - 319
BIBTEX@Article{ authors = " Danuta Borecka-Biernat", title = "Temperamentalne i rodzinne dyskryminanty unikowego sposobu radzenia sobie młodzieży w trudnych sytuacjach społecznych", journal = "Chowanna", issue = "2011 / Tom 2", pages = "301 - 319" }