Astrid Męczkowska-Christiansen
12 artykuły w 6 czasopismach
-
Nauczyciel we współczesnej rzeczywistości edukacyjnej : menadżer, urzędnik czy obywatel? Opublikowano w: Forum Oświatowe 2015 / Tom 27 / Numer 2(54) / s. 15 - 242015CZYSTY TEKST
Astrid Męczkowska-Christiansen, Nauczyciel we współczesnej rzeczywistości edukacyjnej : menadżer, urzędnik czy obywatel?, Forum Oświatowe, 2015 / Tom 27 / Numer 2(54), s. 15 - 24
BIBTEX@Article{ authors = " Astrid Męczkowska-Christiansen", title = "Nauczyciel we współczesnej rzeczywistości edukacyjnej : menadżer, urzędnik czy obywatel?", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2015 / Tom 27 / Numer 2(54)", pages = "15 - 24" }
-
Socjalizacja poznawcza jako (d)efekt kształcenia szkolnego : na tle rozważań nad kulturowym kontekstem konstruowania struktur poznawczych człowieka Opublikowano w: Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education 2015 / Tom 11 / Numer 1(28) / s. 21 - 322015CZYSTY TEKST
Astrid Męczkowska-Christiansen, Socjalizacja poznawcza jako (d)efekt kształcenia szkolnego : na tle rozważań nad kulturowym kontekstem konstruowania struktur poznawczych człowieka, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015 / Tom 11 / Numer 1(28), s. 21 - 32
BIBTEX@Article{ authors = " Astrid Męczkowska-Christiansen", title = "Socjalizacja poznawcza jako (d)efekt kształcenia szkolnego : na tle rozważań nad kulturowym kontekstem konstruowania struktur poznawczych człowieka", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2015 / Tom 11 / Numer 1(28)", pages = "21 - 32" }
-
„Epistemologia” społeczeństwa wiedzy w kontekście rozważań nad problematyką edukacji Opublikowano w: Podstawy Edukacji 2014 / Tom 7 / s. 21 - 382014CZYSTY TEKST
Astrid Męczkowska-Christiansen, „Epistemologia” społeczeństwa wiedzy w kontekście rozważań nad problematyką edukacji, Podstawy Edukacji, 2014 / Tom 7, s. 21 - 38
BIBTEX@Article{ authors = " Astrid Męczkowska-Christiansen", title = "„Epistemologia” społeczeństwa wiedzy w kontekście rozważań nad problematyką edukacji", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2014 / Tom 7", pages = "21 - 38" }
-
O masie i wychowaniu, które nie łączy i nie rozdziela Opublikowano w: Ars Educandi 2009 / Tom 6 / s. 27 - 422009CZYSTY TEKST
Astrid Męczkowska-Christiansen, O masie i wychowaniu, które nie łączy i nie rozdziela, Ars Educandi, 2009 / Tom 6, s. 27 - 42
BIBTEX@Article{ authors = " Astrid Męczkowska-Christiansen", title = "O masie i wychowaniu, które nie łączy i nie rozdziela", journal = "Ars Educandi", issue = "2009 / Tom 6", pages = "27 - 42" }
-
Oswajanie Foucaulta w analizach społeczno-pedagogicznych : zapis dyskusji panelowej 2016 / Tom 12 / Numer 1 / s. 32 - 612016CZYSTY TEKST
Marek Czyżewski, Ewa Marynowicz-Hetka, Astrid Męczkowska-Christiansen, Maria Mendel, Helena Ostrowicka, Tomasz Szkudlarek, Oswajanie Foucaulta w analizach społeczno-pedagogicznych : zapis dyskusji panelowej, None, 2016 / Tom 12 / Numer 1, s. 32 - 61
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Czyżewski, Ewa Marynowicz-Hetka, Astrid Męczkowska-Christiansen, Maria Mendel, Helena Ostrowicka, Tomasz Szkudlarek", title = "Oswajanie Foucaulta w analizach społeczno-pedagogicznych : zapis dyskusji panelowej", journal = "None", issue = "2016 / Tom 12 / Numer 1", pages = "32 - 61" }
-
Representation of Care Leaving and Care Leavers in Media Discourse : A Polish Study Opublikowano w: Colloquium 2020 / Numer 3 / s. 59 - 752020CZYSTY TEKST
Astrid Męczkowska-Christiansen, Representation of Care Leaving and Care Leavers in Media Discourse : A Polish Study , Colloquium, 2020 / Numer 3, s. 59 - 75
BIBTEX@Article{ authors = " Astrid Męczkowska-Christiansen", title = "Representation of Care Leaving and Care Leavers in Media Discourse : A Polish Study ", journal = "Colloquium", issue = "2020 / Numer 3", pages = "59 - 75" }
-
Myślenie komputacyjne na tle teorii umysłu a dydaktyczne strategie jego rozwijania Opublikowano w: Colloquium 2021 / Numer 4 / s. 71 - 832021CZYSTY TEKST
Janetta Charuta-Kojkoł, Astrid Męczkowska-Christiansen, Joanna Zacniewska, Myślenie komputacyjne na tle teorii umysłu a dydaktyczne strategie jego rozwijania , Colloquium, 2021 / Numer 4, s. 71 - 83
BIBTEX@Article{ authors = " Janetta Charuta-Kojkoł, Astrid Męczkowska-Christiansen, Joanna Zacniewska", title = "Myślenie komputacyjne na tle teorii umysłu a dydaktyczne strategie jego rozwijania ", journal = "Colloquium", issue = "2021 / Numer 4", pages = "71 - 83" }
-
Edukacyjne doświadczenia kobiet-marynarzy w kontekście praktyk morskich Opublikowano w: Colloquium 2018 / Numer 4 / s. 71 - 882018CZYSTY TEKST
Iwona Królikowska, Astrid Męczkowska-Christiansen, Edukacyjne doświadczenia kobiet-marynarzy w kontekście praktyk morskich, Colloquium, 2018 / Numer 4, s. 71 - 88
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Królikowska, Astrid Męczkowska-Christiansen", title = "Edukacyjne doświadczenia kobiet-marynarzy w kontekście praktyk morskich", journal = "Colloquium", issue = "2018 / Numer 4", pages = "71 - 88" }
-
Wychowanie jako kształtowanie podmiotu polityczności Opublikowano w: Podstawy Edukacji 2010 / Tom 3 / s. 79 - 902010CZYSTY TEKST
Astrid Męczkowska-Christiansen, Wychowanie jako kształtowanie podmiotu polityczności, Podstawy Edukacji, 2010 / Tom 3, s. 79 - 90
BIBTEX@Article{ authors = " Astrid Męczkowska-Christiansen", title = "Wychowanie jako kształtowanie podmiotu polityczności", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2010 / Tom 3", pages = "79 - 90" }
-
Perspectives on Women of Sea in the Light of Female Seafarers' Experience : Challenges for Maritime Education Opublikowano w: Colloquium 2019 / Numer 4 / s. 113 - 1282019CZYSTY TEKST
Astrid Męczkowska-Christiansen, Perspectives on Women of Sea in the Light of Female Seafarers' Experience : Challenges for Maritime Education , Colloquium, 2019 / Numer 4, s. 113 - 128
BIBTEX@Article{ authors = " Astrid Męczkowska-Christiansen", title = "Perspectives on Women of Sea in the Light of Female Seafarers' Experience : Challenges for Maritime Education ", journal = "Colloquium", issue = "2019 / Numer 4", pages = "113 - 128" }
-
Recenzja monografii "Społeczeństwo, kultura, wychowanie: publikacja dedykowana profesorowi Janowi Żebrowskiemu z okazji sześćdziesięciolecia pracy twórczej" pod redakcją Jana Papieża Opublikowano w: Ars Educandi 2018 / Tom 15 / s. 143 - 1482018CZYSTY TEKST
Małgorzata Lewartowska-Zychowicz, Astrid Męczkowska-Christiansen, Jan Papież, Recenzja monografii "Społeczeństwo, kultura, wychowanie: publikacja dedykowana profesorowi Janowi Żebrowskiemu z okazji sześćdziesięciolecia pracy twórczej" pod redakcją Jana Papieża , Ars Educandi, 2018 / Tom 15, s. 143 - 148
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Lewartowska-Zychowicz, Astrid Męczkowska-Christiansen, Jan Papież", title = "Recenzja monografii "Społeczeństwo, kultura, wychowanie: publikacja dedykowana profesorowi Janowi Żebrowskiemu z okazji sześćdziesięciolecia pracy twórczej" pod redakcją Jana Papieża ", journal = "Ars Educandi", issue = "2018 / Tom 15", pages = "143 - 148" }
-
2009CZYSTY TEKST
Astrid Męczkowska-Christiansen, Neoliberalne bezdroża wychowania , Studia Elbląskie, 2009 / Tom 10, s. 287 - 297
BIBTEX@Article{ authors = " Astrid Męczkowska-Christiansen", title = "Neoliberalne bezdroża wychowania ", journal = "Studia Elbląskie", issue = "2009 / Tom 10", pages = "287 - 297" }