Piotr Plichta
6 artykuły w 3 czasopismach
-
Przemoc rówieśnicza i uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – uwarunkowania i propozycje rozwiązań profilaktycznych Opublikowano w: Dziecko Krzywdzone : teoria, badania, praktyka 2016 / Tom 15 / Numer 1 / s. 27 - 522016CZYSTY TEKST
Piotr Plichta, Przemoc rówieśnicza i uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – uwarunkowania i propozycje rozwiązań profilaktycznych , Dziecko Krzywdzone : teoria, badania, praktyka, 2016 / Tom 15 / Numer 1, s. 27 - 52
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Plichta", title = "Przemoc rówieśnicza i uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – uwarunkowania i propozycje rozwiązań profilaktycznych ", journal = "Dziecko Krzywdzone : teoria, badania, praktyka", issue = "2016 / Tom 15 / Numer 1", pages = "27 - 52" }
-
Prevalence of cyberbullying and other forms of online aggression among Polish students with mild intellectual disability Opublikowano w: E-methodology 2015 / Tom 2 / s. 112 - 1272015CZYSTY TEKST
Piotr Plichta, Prevalence of cyberbullying and other forms of online aggression among Polish students with mild intellectual disability, E-methodology, 2015 / Tom 2, s. 112 - 127
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Plichta", title = "Prevalence of cyberbullying and other forms of online aggression among Polish students with mild intellectual disability", journal = "E-methodology", issue = "2015 / Tom 2", pages = "112 - 127" }
-
Stress and coping in teachers during COVID-19 school lockdown-content analysis of Polish teachers' discussions on Facebook Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2022 / Tom 13 / Numer 4 (41) / s. 125 - 1562022CZYSTY TEKST
Piotr Plichta, Jacek Pyżalski, Stress and coping in teachers during COVID-19 school lockdown-content analysis of Polish teachers' discussions on Facebook , Studia z Teorii Wychowania, 2022 / Tom 13 / Numer 4 (41), s. 125 - 156
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Plichta, Jacek Pyżalski", title = "Stress and coping in teachers during COVID-19 school lockdown-content analysis of Polish teachers' discussions on Facebook ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2022 / Tom 13 / Numer 4 (41)", pages = "125 - 156" }
-
Ocena zdalnych działań edukacyjnych i wspierających adresowanych do osób z niepełnosprawnością intelektualną w czasie pandemii COVID-19 Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2021 / Tom 12 / Numer 3 (36) / s. 133 - 1532021CZYSTY TEKST
Piotr Plichta, Ocena zdalnych działań edukacyjnych i wspierających adresowanych do osób z niepełnosprawnością intelektualną w czasie pandemii COVID-19, Studia z Teorii Wychowania, 2021 / Tom 12 / Numer 3 (36), s. 133 - 153
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Plichta", title = "Ocena zdalnych działań edukacyjnych i wspierających adresowanych do osób z niepełnosprawnością intelektualną w czasie pandemii COVID-19", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2021 / Tom 12 / Numer 3 (36)", pages = "133 - 153" }
-
Młodzi użytkownicy nowych mediów z niepełnosprawnością intelektualną : między korzyściami i zagrożeniami Opublikowano w: Dziecko Krzywdzone : teoria, badania, praktyka 2013 / Tom 12 / Numer 1 / s. 136 - 1382013CZYSTY TEKST
Piotr Plichta, Młodzi użytkownicy nowych mediów z niepełnosprawnością intelektualną : między korzyściami i zagrożeniami , Dziecko Krzywdzone : teoria, badania, praktyka, 2013 / Tom 12 / Numer 1, s. 136 - 138
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Plichta", title = "Młodzi użytkownicy nowych mediów z niepełnosprawnością intelektualną : między korzyściami i zagrożeniami ", journal = "Dziecko Krzywdzone : teoria, badania, praktyka", issue = "2013 / Tom 12 / Numer 1", pages = "136 - 138" }
-
Edukacja dzieci i młodzieży : wybrane wyzwania i obszary nierówności Opublikowano w: Dziecko Krzywdzone : teoria, badania, praktyka 2017 / Tom 16 / Numer 1 / s. 146 - 1712017CZYSTY TEKST
Piotr Plichta, Edukacja dzieci i młodzieży : wybrane wyzwania i obszary nierówności, Dziecko Krzywdzone : teoria, badania, praktyka, 2017 / Tom 16 / Numer 1, s. 146 - 171
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Plichta", title = "Edukacja dzieci i młodzieży : wybrane wyzwania i obszary nierówności", journal = "Dziecko Krzywdzone : teoria, badania, praktyka", issue = "2017 / Tom 16 / Numer 1", pages = "146 - 171" }