Jacek Pyżalski
6 artykuły w 4 czasopismach
-
W jaki sposób możliwe były główne edukacyjne relacje w edukacji zdalnej? Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2021 / Tom 12 / Numer 3 (36) / s. 71 - 822021CZYSTY TEKST
Jacek Pyżalski, W jaki sposób możliwe były główne edukacyjne relacje w edukacji zdalnej? , Studia z Teorii Wychowania, 2021 / Tom 12 / Numer 3 (36), s. 71 - 82
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Pyżalski", title = "W jaki sposób możliwe były główne edukacyjne relacje w edukacji zdalnej? ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2021 / Tom 12 / Numer 3 (36)", pages = "71 - 82" }
-
Ostrzeżenie przed cyberbullyingiem Opublikowano w: Kultura - Media - Teologia 2011 / Tom 7 / s. 74 - 752011CZYSTY TEKST
Małgorzata Laskowska, Jacek Pyżalski, Ostrzeżenie przed cyberbullyingiem , Kultura - Media - Teologia, 2011 / Tom 7, s. 74 - 75
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Laskowska, Jacek Pyżalski", title = "Ostrzeżenie przed cyberbullyingiem ", journal = "Kultura - Media - Teologia", issue = "2011 / Tom 7", pages = "74 - 75" }
-
Nowe areny przemocy - cyberprzemoc Opublikowano w: Kultura - Media - Teologia 2015 / Tom 23 / s. 76 - 812015CZYSTY TEKST
Jacek Pyżalski, Magdalena Szpunar, Nowe areny przemocy - cyberprzemoc, Kultura - Media - Teologia, 2015 / Tom 23, s. 76 - 81
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Pyżalski, Magdalena Szpunar", title = "Nowe areny przemocy - cyberprzemoc", journal = "Kultura - Media - Teologia", issue = "2015 / Tom 23", pages = "76 - 81" }
-
Rodzina i szkoła a przeciwdziałanie zaangażowaniu młodych ludzi w ryzykowne zachowania online Opublikowano w: Dziecko Krzywdzone : teoria, badania, praktyka 2013 / Tom 12 / Numer 1 / s. 99 - 1092013CZYSTY TEKST
Jacek Pyżalski, Rodzina i szkoła a przeciwdziałanie zaangażowaniu młodych ludzi w ryzykowne zachowania online , Dziecko Krzywdzone : teoria, badania, praktyka, 2013 / Tom 12 / Numer 1, s. 99 - 109
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Pyżalski", title = "Rodzina i szkoła a przeciwdziałanie zaangażowaniu młodych ludzi w ryzykowne zachowania online ", journal = "Dziecko Krzywdzone : teoria, badania, praktyka", issue = "2013 / Tom 12 / Numer 1", pages = "99 - 109" }
-
Stress and coping in teachers during COVID-19 school lockdown-content analysis of Polish teachers' discussions on Facebook Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2022 / Tom 13 / Numer 4 (41) / s. 125 - 1562022CZYSTY TEKST
Piotr Plichta, Jacek Pyżalski, Stress and coping in teachers during COVID-19 school lockdown-content analysis of Polish teachers' discussions on Facebook , Studia z Teorii Wychowania, 2022 / Tom 13 / Numer 4 (41), s. 125 - 156
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Plichta, Jacek Pyżalski", title = "Stress and coping in teachers during COVID-19 school lockdown-content analysis of Polish teachers' discussions on Facebook ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2022 / Tom 13 / Numer 4 (41)", pages = "125 - 156" }
-
"Agresja elektroniczna wśród dzieci i młodzieży", Jacek Pyżalski, Sopot 2011 : [recenzja] Opublikowano w: Kultura i Społeczeństwo 2011 / Tom 55 / Numer 1 / s. 232 - 2332011CZYSTY TEKST
Jacek Pyżalski, Autor Nieznany, "Agresja elektroniczna wśród dzieci i młodzieży", Jacek Pyżalski, Sopot 2011 : [recenzja] , Kultura i Społeczeństwo, 2011 / Tom 55 / Numer 1, s. 232 - 233
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Pyżalski, Autor Nieznany", title = ""Agresja elektroniczna wśród dzieci i młodzieży", Jacek Pyżalski, Sopot 2011 : [recenzja] ", journal = "Kultura i Społeczeństwo", issue = "2011 / Tom 55 / Numer 1", pages = "232 - 233" }