Piotr Krzywdziński
8 artykuły w 1 czasopismach
-
CZYSTY TEKST
Piotr Krzywdziński, Piotr Prósinowski, Wprowadzenie, Ars Educandi, 2016 / Tom 13, s. 5 - 7
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Krzywdziński, Piotr Prósinowski", title = "Wprowadzenie", journal = "Ars Educandi", issue = "2016 / Tom 13", pages = "5 - 7" }
-
CZYSTY TEKST
Piotr Krzywdziński, Piotr Prósinowski, Wprowadzenie, Ars Educandi, 2015 / Tom 12, s. 5 - 8
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Krzywdziński, Piotr Prósinowski", title = "Wprowadzenie", journal = "Ars Educandi", issue = "2015 / Tom 12", pages = "5 - 8" }
-
Gry wideo a postawa twórcza : potencjał i narracja zagrożeń Opublikowano w: Ars Educandi 2016 / Tom 13 / s. 45 - 562016CZYSTY TEKST
Piotr Krzywdziński, Piotr Prósinowski, Gry wideo a postawa twórcza : potencjał i narracja zagrożeń, Ars Educandi, 2016 / Tom 13, s. 45 - 56
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Krzywdziński, Piotr Prósinowski", title = "Gry wideo a postawa twórcza : potencjał i narracja zagrożeń", journal = "Ars Educandi", issue = "2016 / Tom 13", pages = "45 - 56" }
-
Oniryczne inkarnacje : konstrukcje snów w wybranych grach wideo Opublikowano w: Ars Educandi 2015 / Tom 12 / s. 71 - 812015CZYSTY TEKST
Piotr Krzywdziński, Piotr Prósinowski, Oniryczne inkarnacje : konstrukcje snów w wybranych grach wideo, Ars Educandi, 2015 / Tom 12, s. 71 - 81
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Krzywdziński, Piotr Prósinowski", title = "Oniryczne inkarnacje : konstrukcje snów w wybranych grach wideo", journal = "Ars Educandi", issue = "2015 / Tom 12", pages = "71 - 81" }
-
Potencjał gier wideo : o nadawaniu znaczeń, inkulturacji i rozwoju literackim młodych graczy Opublikowano w: Ars Educandi 2017 / Tom 14 / s. 91 - 1012017CZYSTY TEKST
Piotr Krzywdziński, Piotr Prósinowski, Potencjał gier wideo : o nadawaniu znaczeń, inkulturacji i rozwoju literackim młodych graczy , Ars Educandi, 2017 / Tom 14, s. 91 - 101
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Krzywdziński, Piotr Prósinowski", title = "Potencjał gier wideo : o nadawaniu znaczeń, inkulturacji i rozwoju literackim młodych graczy ", journal = "Ars Educandi", issue = "2017 / Tom 14", pages = "91 - 101" }
-
Cyfrowe obrazy miłości : o grach wideo w kontekście miłości i bliskości Opublikowano w: Ars Educandi 2018 / Tom 15 / s. 127 - 1392018CZYSTY TEKST
Piotr Krzywdziński, Piotr Prósinowski, Cyfrowe obrazy miłości : o grach wideo w kontekście miłości i bliskości , Ars Educandi, 2018 / Tom 15, s. 127 - 139
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Krzywdziński, Piotr Prósinowski", title = "Cyfrowe obrazy miłości : o grach wideo w kontekście miłości i bliskości ", journal = "Ars Educandi", issue = "2018 / Tom 15", pages = "127 - 139" }
-
Uwagi o pedagogicznej roli aktorów nie-ludzkich Opublikowano w: Ars Educandi 2013 / Tom 10 / s. 137 - 1472013CZYSTY TEKST
Piotr Krzywdziński, Uwagi o pedagogicznej roli aktorów nie-ludzkich, Ars Educandi, 2013 / Tom 10, s. 137 - 147
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Krzywdziński", title = "Uwagi o pedagogicznej roli aktorów nie-ludzkich", journal = "Ars Educandi", issue = "2013 / Tom 10", pages = "137 - 147" }
-
Odmienność, awangarda i gry wideo : recenzja książek "Video Games Have Alway Been Queer" oraz "The Queer Games Avant-Garde: How LGBTQ Game Makers Are Reimagining the Medium of Video Games" autorstwa Bonnie Ruberg Opublikowano w: Ars Educandi 2020 / Tom 17 / s. 161 - 1662020CZYSTY TEKST
Piotr Krzywdziński, Bonnie Ruberg, Odmienność, awangarda i gry wideo : recenzja książek "Video Games Have Alway Been Queer" oraz "The Queer Games Avant-Garde: How LGBTQ Game Makers Are Reimagining the Medium of Video Games" autorstwa Bonnie Ruberg , Ars Educandi, 2020 / Tom 17, s. 161 - 166
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Krzywdziński, Bonnie Ruberg", title = "Odmienność, awangarda i gry wideo : recenzja książek "Video Games Have Alway Been Queer" oraz "The Queer Games Avant-Garde: How LGBTQ Game Makers Are Reimagining the Medium of Video Games" autorstwa Bonnie Ruberg ", journal = "Ars Educandi", issue = "2020 / Tom 17", pages = "161 - 166" }