Piotr Prósinowski
11 artykuły w 2 czasopismach
-
CZYSTY TEKST
Piotr Krzywdziński, Piotr Prósinowski, Wprowadzenie, Ars Educandi, 2016 / Tom 13, s. 5 - 7
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Krzywdziński, Piotr Prósinowski", title = "Wprowadzenie", journal = "Ars Educandi", issue = "2016 / Tom 13", pages = "5 - 7" }
-
CZYSTY TEKST
Krzysztof Jakubiak, Piotr Prósinowski, Wprowadzenie , Ars Educandi, 2020 / Tom 17, s. 5 - 7
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Jakubiak, Piotr Prósinowski", title = "Wprowadzenie ", journal = "Ars Educandi", issue = "2020 / Tom 17", pages = "5 - 7" }
-
CZYSTY TEKST
Piotr Krzywdziński, Piotr Prósinowski, Wprowadzenie, Ars Educandi, 2015 / Tom 12, s. 5 - 8
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Krzywdziński, Piotr Prósinowski", title = "Wprowadzenie", journal = "Ars Educandi", issue = "2015 / Tom 12", pages = "5 - 8" }
-
Gry wideo a postawa twórcza : potencjał i narracja zagrożeń Opublikowano w: Ars Educandi 2016 / Tom 13 / s. 45 - 562016CZYSTY TEKST
Piotr Krzywdziński, Piotr Prósinowski, Gry wideo a postawa twórcza : potencjał i narracja zagrożeń, Ars Educandi, 2016 / Tom 13, s. 45 - 56
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Krzywdziński, Piotr Prósinowski", title = "Gry wideo a postawa twórcza : potencjał i narracja zagrożeń", journal = "Ars Educandi", issue = "2016 / Tom 13", pages = "45 - 56" }
-
Oniryczne inkarnacje : konstrukcje snów w wybranych grach wideo Opublikowano w: Ars Educandi 2015 / Tom 12 / s. 71 - 812015CZYSTY TEKST
Piotr Krzywdziński, Piotr Prósinowski, Oniryczne inkarnacje : konstrukcje snów w wybranych grach wideo, Ars Educandi, 2015 / Tom 12, s. 71 - 81
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Krzywdziński, Piotr Prósinowski", title = "Oniryczne inkarnacje : konstrukcje snów w wybranych grach wideo", journal = "Ars Educandi", issue = "2015 / Tom 12", pages = "71 - 81" }
-
Sumienie graczy : podejmowanie decyzji w fabularnych grach komputerowych w kontekście socjalizacji i wrażliwości społecznej Opublikowano w: Ars Educandi 2013 / Tom 10 / s. 83 - 1002013CZYSTY TEKST
Piotr Prósinowski, Sumienie graczy : podejmowanie decyzji w fabularnych grach komputerowych w kontekście socjalizacji i wrażliwości społecznej, Ars Educandi, 2013 / Tom 10, s. 83 - 100
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Prósinowski", title = "Sumienie graczy : podejmowanie decyzji w fabularnych grach komputerowych w kontekście socjalizacji i wrażliwości społecznej", journal = "Ars Educandi", issue = "2013 / Tom 10", pages = "83 - 100" }
-
Potencjał gier wideo : o nadawaniu znaczeń, inkulturacji i rozwoju literackim młodych graczy Opublikowano w: Ars Educandi 2017 / Tom 14 / s. 91 - 1012017CZYSTY TEKST
Piotr Krzywdziński, Piotr Prósinowski, Potencjał gier wideo : o nadawaniu znaczeń, inkulturacji i rozwoju literackim młodych graczy , Ars Educandi, 2017 / Tom 14, s. 91 - 101
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Krzywdziński, Piotr Prósinowski", title = "Potencjał gier wideo : o nadawaniu znaczeń, inkulturacji i rozwoju literackim młodych graczy ", journal = "Ars Educandi", issue = "2017 / Tom 14", pages = "91 - 101" }
-
Cyfrowe obrazy miłości : o grach wideo w kontekście miłości i bliskości Opublikowano w: Ars Educandi 2018 / Tom 15 / s. 127 - 1392018CZYSTY TEKST
Piotr Krzywdziński, Piotr Prósinowski, Cyfrowe obrazy miłości : o grach wideo w kontekście miłości i bliskości , Ars Educandi, 2018 / Tom 15, s. 127 - 139
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Krzywdziński, Piotr Prósinowski", title = "Cyfrowe obrazy miłości : o grach wideo w kontekście miłości i bliskości ", journal = "Ars Educandi", issue = "2018 / Tom 15", pages = "127 - 139" }
-
(Nie)winność literatury, a budowanie tożsamości dziecka Opublikowano w: Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education 2014 / Tom 10 / Numer 4(27) / s. 139 - 1422014CZYSTY TEKST
Piotr Prósinowski, Tison Pugh, (Nie)winność literatury, a budowanie tożsamości dziecka, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014 / Tom 10 / Numer 4(27), s. 139 - 142
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Prósinowski, Tison Pugh", title = "(Nie)winność literatury, a budowanie tożsamości dziecka", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2014 / Tom 10 / Numer 4(27)", pages = "139 - 142" }
-
Picturebook, Democracy and Social Change – a report among books and science Opublikowano w: Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education 2016 / Tom 12 / Numer 3(34) / s. 145 - 1472016CZYSTY TEKST
Klaudia Mikulewicz, Piotr Prósinowski, Picturebook, Democracy and Social Change – a report among books and science, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016 / Tom 12 / Numer 3(34), s. 145 - 147
BIBTEX@Article{ authors = " Klaudia Mikulewicz, Piotr Prósinowski", title = "Picturebook, Democracy and Social Change – a report among books and science", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2016 / Tom 12 / Numer 3(34)", pages = "145 - 147" }
-
Męskość na waszych ekranach : konstrukty mężczyzn i ich seksualności w komputerowych grach fabularnych, filmach i reklamach Opublikowano w: Ars Educandi 2014 / Tom 11 / s. 197 - 2092014CZYSTY TEKST
Piotr Prósinowski, Joanna Ranachowska, Męskość na waszych ekranach : konstrukty mężczyzn i ich seksualności w komputerowych grach fabularnych, filmach i reklamach, Ars Educandi, 2014 / Tom 11, s. 197 - 209
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Prósinowski, Joanna Ranachowska", title = "Męskość na waszych ekranach : konstrukty mężczyzn i ich seksualności w komputerowych grach fabularnych, filmach i reklamach", journal = "Ars Educandi", issue = "2014 / Tom 11", pages = "197 - 209" }