Urszula Chrąchol
13 artykuły w 2 czasopismach
-
Rentowność relacji czynnik budowania związków firmy z klientem Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2014 / Tom 33 / s. 9 - 192014CZYSTY TEKST
Urszula Chrąchol, Rentowność relacji czynnik budowania związków firmy z klientem, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 33, s. 9 - 19
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Chrąchol", title = "Rentowność relacji czynnik budowania związków firmy z klientem", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 33", pages = "9 - 19" }
-
Kryzys gospodarczy i jego wpływ na działania marketingowe na przykładzie branży farmaceutycznej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 46 / s. 27 - 342009CZYSTY TEKST
Urszula Chrąchol, Kryzys gospodarczy i jego wpływ na działania marketingowe na przykładzie branży farmaceutycznej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 46, s. 27 - 34
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Chrąchol", title = "Kryzys gospodarczy i jego wpływ na działania marketingowe na przykładzie branży farmaceutycznej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 46", pages = "27 - 34" }
-
Programy lojalnościowe jako narzędzie budowania relacji z klientem na podstawie programu lojalnościowego dla gastronomii Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 24 / s. 32 - 382008CZYSTY TEKST
Urszula Chrąchol, Programy lojalnościowe jako narzędzie budowania relacji z klientem na podstawie programu lojalnościowego dla gastronomii, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 24, s. 32 - 38
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Chrąchol", title = "Programy lojalnościowe jako narzędzie budowania relacji z klientem na podstawie programu lojalnościowego dla gastronomii", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 24", pages = "32 - 38" }
-
Jakość usług i metody jej pomiaru Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 37 / s. 33 - 432015CZYSTY TEKST
Urszula Chrąchol, Kamila Peszko, Jakość usług i metody jej pomiaru, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 37, s. 33 - 43
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Chrąchol, Kamila Peszko", title = "Jakość usług i metody jej pomiaru", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 37", pages = "33 - 43" }
-
Komunikacja marketingowa w programach lojalnościowych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2007 / Numer 12, cz. 1 / s. 74 - 792007CZYSTY TEKST
Urszula Chrąchol, Komunikacja marketingowa w programach lojalnościowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 1, s. 74 - 79
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Chrąchol", title = "Komunikacja marketingowa w programach lojalnościowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 1", pages = "74 - 79" }
-
Możliwości social media – znajomość pojęć a użytkowanie Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2011 / Tom 19 / s. 93 - 1022011CZYSTY TEKST
Urszula Chrąchol, Kamila Peszko, Możliwości social media – znajomość pojęć a użytkowanie, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 19, s. 93 - 102
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Chrąchol, Kamila Peszko", title = "Możliwości social media – znajomość pojęć a użytkowanie", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 19", pages = "93 - 102" }
-
Programy lojalnościowe jako element przewagi konkurencyjnej w relacjach z klientami Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 44, cz. 1 / s. 109 - 1142009CZYSTY TEKST
Urszula Chrąchol, Programy lojalnościowe jako element przewagi konkurencyjnej w relacjach z klientami, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 44, cz. 1, s. 109 - 114
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Chrąchol", title = "Programy lojalnościowe jako element przewagi konkurencyjnej w relacjach z klientami", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 44, cz. 1", pages = "109 - 114" }
-
Komunikacja indywidualna i zadowolenie klienta jako wybrane elementy budowania relacji Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2013 / Tom 32 / s. 147 - 1582013CZYSTY TEKST
Urszula Chrąchol, Komunikacja indywidualna i zadowolenie klienta jako wybrane elementy budowania relacji, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 32, s. 147 - 158
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Chrąchol", title = "Komunikacja indywidualna i zadowolenie klienta jako wybrane elementy budowania relacji", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 32", pages = "147 - 158" }
-
Programy multipartnerskie jako kolejny etap w budowie lojalności konsumentów Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 54 / s. 291 - 2972010CZYSTY TEKST
Urszula Chrąchol, Programy multipartnerskie jako kolejny etap w budowie lojalności konsumentów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 291 - 297
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Chrąchol", title = "Programy multipartnerskie jako kolejny etap w budowie lojalności konsumentów", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "291 - 297" }
-
Znaczenie nagradzania w programach lojalnościowych Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 25 / s. 357 - 3662012CZYSTY TEKST
Urszula Chrąchol, Znaczenie nagradzania w programach lojalnościowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 25, s. 357 - 366
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Chrąchol", title = "Znaczenie nagradzania w programach lojalnościowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 25", pages = "357 - 366" }
-
Wycieczka po cmentarzu jako forma promocji miasta Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 65 / s. 385 - 3932011CZYSTY TEKST
Urszula Chrąchol, Kamila Peszko, Wycieczka po cmentarzu jako forma promocji miasta, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 65, s. 385 - 393
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Chrąchol, Kamila Peszko", title = "Wycieczka po cmentarzu jako forma promocji miasta", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 65", pages = "385 - 393" }
-
Marketing szeptany jako efektywny sposób kreowania marki wśród konsumentów Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 42 / s. 417 - 4212009CZYSTY TEKST
Urszula Chrąchol, Marketing szeptany jako efektywny sposób kreowania marki wśród konsumentów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 417 - 421
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Chrąchol", title = "Marketing szeptany jako efektywny sposób kreowania marki wśród konsumentów", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "417 - 421" }
-
Programy lojalnościowe i multipartnerskie z perspektywy konsumenta i firmy Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 74 / s. 525 - 5322011CZYSTY TEKST
Urszula Chrąchol, Programy lojalnościowe i multipartnerskie z perspektywy konsumenta i firmy, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 525 - 532
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Chrąchol", title = "Programy lojalnościowe i multipartnerskie z perspektywy konsumenta i firmy", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "525 - 532" }