Kamila Peszko
13 artykuły w 4 czasopismach
-
Jakość usług i metody jej pomiaru Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 37 / s. 33 - 432015CZYSTY TEKST
Urszula Chrąchol, Kamila Peszko, Jakość usług i metody jej pomiaru, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 37, s. 33 - 43
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Chrąchol, Kamila Peszko", title = "Jakość usług i metody jej pomiaru", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 37", pages = "33 - 43" }
-
Kooperacja uczelni wyższych sposobem budowania silnych jednostek biznesowych i naukowych Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2017 / Numer 1(23) / s. 37 - 522017CZYSTY TEKST
Kamila Peszko, Kooperacja uczelni wyższych sposobem budowania silnych jednostek biznesowych i naukowych , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2017 / Numer 1(23), s. 37 - 52
BIBTEX@Article{ authors = " Kamila Peszko", title = "Kooperacja uczelni wyższych sposobem budowania silnych jednostek biznesowych i naukowych ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2017 / Numer 1(23)", pages = "37 - 52" }
-
Social media as a relationship marketing tool of modern university Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 5 (46) / s. 41 - 562016CZYSTY TEKST
Hanna Hall, Kamila Peszko, Social media as a relationship marketing tool of modern university, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 5 (46), s. 41 - 56
BIBTEX@Article{ authors = " Hanna Hall, Kamila Peszko", title = "Social media as a relationship marketing tool of modern university", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 5 (46)", pages = "41 - 56" }
-
Możliwości social media – znajomość pojęć a użytkowanie Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2011 / Tom 19 / s. 93 - 1022011CZYSTY TEKST
Urszula Chrąchol, Kamila Peszko, Możliwości social media – znajomość pojęć a użytkowanie, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 19, s. 93 - 102
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Chrąchol, Kamila Peszko", title = "Możliwości social media – znajomość pojęć a użytkowanie", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 19", pages = "93 - 102" }
-
Wpływ komunikacji z pracownikami i promocji dodatkowej na funkcjonowanie nowoczesnego przedsiębiorstwa Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 44, cz. 2 / s. 105 - 1122009CZYSTY TEKST
Kamila Peszko, Wpływ komunikacji z pracownikami i promocji dodatkowej na funkcjonowanie nowoczesnego przedsiębiorstwa, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 44, cz. 2, s. 105 - 112
BIBTEX@Article{ authors = " Kamila Peszko", title = "Wpływ komunikacji z pracownikami i promocji dodatkowej na funkcjonowanie nowoczesnego przedsiębiorstwa", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 44, cz. 2", pages = "105 - 112" }
-
Znaczenie systemu identyfikacji wizualnej w odniesieniu do organizacji konferencji naukowych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 42 / s. 266 - 2702009CZYSTY TEKST
Kamila Peszko, Znaczenie systemu identyfikacji wizualnej w odniesieniu do organizacji konferencji naukowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 266 - 270
BIBTEX@Article{ authors = " Kamila Peszko", title = "Znaczenie systemu identyfikacji wizualnej w odniesieniu do organizacji konferencji naukowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "266 - 270" }
-
Determinanty wyboru usług edukacyjnych na przykładzie szczecińskich szkół policealnych Cosinus Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2011 / Tom 22 / s. 277 - 2852011CZYSTY TEKST
Marika Klimkiewicz, Kamila Peszko, Determinanty wyboru usług edukacyjnych na przykładzie szczecińskich szkół policealnych Cosinus, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 22, s. 277 - 285
BIBTEX@Article{ authors = " Marika Klimkiewicz, Kamila Peszko", title = "Determinanty wyboru usług edukacyjnych na przykładzie szczecińskich szkół policealnych Cosinus", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 22", pages = "277 - 285" }
-
Ocena komunikacji marketingowej szkół wyższych przez studentów III stopnia w świetle badań Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 55 / s. 317 - 3242010CZYSTY TEKST
Kamila Peszko, Ocena komunikacji marketingowej szkół wyższych przez studentów III stopnia w świetle badań, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 317 - 324
BIBTEX@Article{ authors = " Kamila Peszko", title = "Ocena komunikacji marketingowej szkół wyższych przez studentów III stopnia w świetle badań", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "317 - 324" }
-
Wybory reklamodawców w świetle badań – wiodące i tracące na popularności nośniki reklamowe Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2014 / Tom 36 / s. 331 - 3412014CZYSTY TEKST
Kamila Peszko, Wybory reklamodawców w świetle badań – wiodące i tracące na popularności nośniki reklamowe, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 36, s. 331 - 341
BIBTEX@Article{ authors = " Kamila Peszko", title = "Wybory reklamodawców w świetle badań – wiodące i tracące na popularności nośniki reklamowe", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 36", pages = "331 - 341" }
-
Popularność mediów społecznościowych wśród różnych generacji Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 4 (45) / s. 361 - 3702016CZYSTY TEKST
Kamila Peszko, Popularność mediów społecznościowych wśród różnych generacji, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 361 - 370
BIBTEX@Article{ authors = " Kamila Peszko", title = "Popularność mediów społecznościowych wśród różnych generacji", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "361 - 370" }
-
Wycieczka po cmentarzu jako forma promocji miasta Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 65 / s. 385 - 3932011CZYSTY TEKST
Urszula Chrąchol, Kamila Peszko, Wycieczka po cmentarzu jako forma promocji miasta, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 65, s. 385 - 393
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Chrąchol, Kamila Peszko", title = "Wycieczka po cmentarzu jako forma promocji miasta", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 65", pages = "385 - 393" }
-
Sposoby kształtowania wizerunku uczelni na tle zmian komunikacyjnych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 74 / s. 401 - 4092011CZYSTY TEKST
Kamila Peszko, Sposoby kształtowania wizerunku uczelni na tle zmian komunikacyjnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 401 - 409
BIBTEX@Article{ authors = " Kamila Peszko", title = "Sposoby kształtowania wizerunku uczelni na tle zmian komunikacyjnych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "401 - 409" }
-
Kształtowanie wizerunku i tożsamości szkół wyższych jako działanie budujące przewagę konkurencyjną Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 24 / s. 409 - 4192012CZYSTY TEKST
Kamila Peszko, Kształtowanie wizerunku i tożsamości szkół wyższych jako działanie budujące przewagę konkurencyjną, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 24, s. 409 - 419
BIBTEX@Article{ authors = " Kamila Peszko", title = "Kształtowanie wizerunku i tożsamości szkół wyższych jako działanie budujące przewagę konkurencyjną", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 24", pages = "409 - 419" }