Jolanta Rzeźnicka-Krupa
10 artykuły w 3 czasopismach
-
CZYSTY TEKST
Jolanta Rzeźnicka-Krupa, Od Redakcji, Niepełnosprawność, 2015 / Numer 19, s. 7 - 9
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Rzeźnicka-Krupa", title = "Od Redakcji", journal = "Niepełnosprawność", issue = "2015 / Numer 19", pages = "7 - 9" }
-
CZYSTY TEKST
Jolanta Rzeźnicka-Krupa, Od Redakcji, Niepełnosprawność, 2013 / Numer 10, s. 7 - 12
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Rzeźnicka-Krupa", title = "Od Redakcji", journal = "Niepełnosprawność", issue = "2013 / Numer 10", pages = "7 - 12" }
-
Social Ontologies of Disability - Towards the Discursive Interpretations of Embodied Difference Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2022 / Tom 13 / Numer 4 (41) / s. 9 - 242022CZYSTY TEKST
Jolanta Rzeźnicka-Krupa, Social Ontologies of Disability - Towards the Discursive Interpretations of Embodied Difference , Studia z Teorii Wychowania, 2022 / Tom 13 / Numer 4 (41), s. 9 - 24
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Rzeźnicka-Krupa", title = "Social Ontologies of Disability - Towards the Discursive Interpretations of Embodied Difference ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2022 / Tom 13 / Numer 4 (41)", pages = "9 - 24" }
-
Kapitał kulturowy niepełnosprawnych uczniów w specjalnych i integracyjnych formach kształcenia a kwestia znaczeń konstruujących społeczny dyskurs nierówności Opublikowano w: Niepełnosprawność 2010 / Numer 3 / s. 52 - 652010CZYSTY TEKST
Jolanta Rzeźnicka-Krupa, Kapitał kulturowy niepełnosprawnych uczniów w specjalnych i integracyjnych formach kształcenia a kwestia znaczeń konstruujących społeczny dyskurs nierówności, Niepełnosprawność, 2010 / Numer 3, s. 52 - 65
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Rzeźnicka-Krupa", title = "Kapitał kulturowy niepełnosprawnych uczniów w specjalnych i integracyjnych formach kształcenia a kwestia znaczeń konstruujących społeczny dyskurs nierówności", journal = "Niepełnosprawność", issue = "2010 / Numer 3", pages = "52 - 65" }
-
Obszary zainteresowań i nurty badawcze we współczesnych europejskich studiach nad niepełnosprawnością – refleksje z analizy dyskursu akademickiego Opublikowano w: Niepełnosprawność 2011 / Numer 5 / s. 69 - 842011CZYSTY TEKST
Jolanta Rzeźnicka-Krupa, Obszary zainteresowań i nurty badawcze we współczesnych europejskich studiach nad niepełnosprawnością – refleksje z analizy dyskursu akademickiego, Niepełnosprawność, 2011 / Numer 5, s. 69 - 84
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Rzeźnicka-Krupa", title = "Obszary zainteresowań i nurty badawcze we współczesnych europejskich studiach nad niepełnosprawnością – refleksje z analizy dyskursu akademickiego", journal = "Niepełnosprawność", issue = "2011 / Numer 5", pages = "69 - 84" }
-
Niepełnosprawność intelektualna : narracje, reprezentacje, konteksty Opublikowano w: Niepełnosprawność 2013 / Numer 10 / s. 85 - 1112013CZYSTY TEKST
Jolanta Rzeźnicka-Krupa, Niepełnosprawność intelektualna : narracje, reprezentacje, konteksty, Niepełnosprawność, 2013 / Numer 10, s. 85 - 111
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Rzeźnicka-Krupa", title = "Niepełnosprawność intelektualna : narracje, reprezentacje, konteksty", journal = "Niepełnosprawność", issue = "2013 / Numer 10", pages = "85 - 111" }
-
CZYSTY TEKST
Jolanta Rzeźnicka-Krupa, [Errata], Niepełnosprawność, 2013 / Numer 11, s. 141
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Rzeźnicka-Krupa", title = "[Errata]", journal = "Niepełnosprawność", issue = "2013 / Numer 11", pages = "141" }
-
Znaczenia nadawane wsparciu w dorosłości i własnej w nim roli przez terapeutów dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną Opublikowano w: Niepełnosprawność 2014 / Numer 16 / s. 174 - 1852014CZYSTY TEKST
Jolanta Rzeźnicka-Krupa, Agnieszka Woynarowska, Znaczenia nadawane wsparciu w dorosłości i własnej w nim roli przez terapeutów dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną, Niepełnosprawność, 2014 / Numer 16, s. 174 - 185
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Rzeźnicka-Krupa, Agnieszka Woynarowska", title = "Znaczenia nadawane wsparciu w dorosłości i własnej w nim roli przez terapeutów dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną", journal = "Niepełnosprawność", issue = "2014 / Numer 16", pages = "174 - 185" }
-
Krytyczne konteksty tworzenia wiedzy na pograniczu pedagogiki radykalnej i współczesnej sztuki zaangażowanej : czyli, co może łączyć analizę dyskursu współczesnej sztuki z badaniami nad kategorią niepełnosprawności Opublikowano w: Ars Educandi 2012 / Tom 9 / s. 191 - 2052012CZYSTY TEKST
Jolanta Rzeźnicka-Krupa, Krytyczne konteksty tworzenia wiedzy na pograniczu pedagogiki radykalnej i współczesnej sztuki zaangażowanej : czyli, co może łączyć analizę dyskursu współczesnej sztuki z badaniami nad kategorią niepełnosprawności, Ars Educandi, 2012 / Tom 9, s. 191 - 205
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Rzeźnicka-Krupa", title = "Krytyczne konteksty tworzenia wiedzy na pograniczu pedagogiki radykalnej i współczesnej sztuki zaangażowanej : czyli, co może łączyć analizę dyskursu współczesnej sztuki z badaniami nad kategorią niepełnosprawności", journal = "Ars Educandi", issue = "2012 / Tom 9", pages = "191 - 205" }
-
Niepełnosprawność i pedagogika : pytanie o podmiot a kwestia tożsamości i zmiany paradygmatycznej dyscypliny Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2011 / Tom 2 / Numer 2(3) / s. 267 - 2832011CZYSTY TEKST
Jolanta Rzeźnicka-Krupa, Niepełnosprawność i pedagogika : pytanie o podmiot a kwestia tożsamości i zmiany paradygmatycznej dyscypliny, Studia z Teorii Wychowania, 2011 / Tom 2 / Numer 2(3), s. 267 - 283
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Rzeźnicka-Krupa", title = "Niepełnosprawność i pedagogika : pytanie o podmiot a kwestia tożsamości i zmiany paradygmatycznej dyscypliny", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2011 / Tom 2 / Numer 2(3)", pages = "267 - 283" }