Agnieszka Woynarowska
7 artykuły w 2 czasopismach
-
CZYSTY TEKST
Agnieszka Woynarowska, Od Redakcji, Niepełnosprawność, 2013 / Numer 9, s. 7 - 8
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Woynarowska", title = "Od Redakcji", journal = "Niepełnosprawność", issue = "2013 / Numer 9", pages = "7 - 8" }
-
Trójmiejskie praktyki wspomagania aktywnoœci zawodowej osób z niepełnosprawnością intelektualną Opublikowano w: Niepełnosprawność 2013 / Numer 9 / s. 113 - 1232013CZYSTY TEKST
Agnieszka Woynarowska, Trójmiejskie praktyki wspomagania aktywnoœci zawodowej osób z niepełnosprawnością intelektualną, Niepełnosprawność, 2013 / Numer 9, s. 113 - 123
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Woynarowska", title = "Trójmiejskie praktyki wspomagania aktywnoœci zawodowej osób z niepełnosprawnością intelektualną", journal = "Niepełnosprawność", issue = "2013 / Numer 9", pages = "113 - 123" }
-
Pedagogika specjalna i paradygmat myślenia krytycznego – o jednej z możliwych odsłon tożsamości tej dyscypliny Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2011 / Tom 2 / Numer 2(3) / s. 113 - 1252011CZYSTY TEKST
Agnieszka Woynarowska, Pedagogika specjalna i paradygmat myślenia krytycznego – o jednej z możliwych odsłon tożsamości tej dyscypliny, Studia z Teorii Wychowania, 2011 / Tom 2 / Numer 2(3), s. 113 - 125
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Woynarowska", title = "Pedagogika specjalna i paradygmat myślenia krytycznego – o jednej z możliwych odsłon tożsamości tej dyscypliny", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2011 / Tom 2 / Numer 2(3)", pages = "113 - 125" }
-
Pytania o sens – pedagoga specjalnego refleksji kilka Opublikowano w: Niepełnosprawność 2011 / Numer 5 / s. 116 - 1262011CZYSTY TEKST
Agnieszka Woynarowska, Pytania o sens – pedagoga specjalnego refleksji kilka, Niepełnosprawność, 2011 / Numer 5, s. 116 - 126
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Woynarowska", title = "Pytania o sens – pedagoga specjalnego refleksji kilka", journal = "Niepełnosprawność", issue = "2011 / Numer 5", pages = "116 - 126" }
-
Niepełnosprawność intelektualna w dyskursach terapeutów Opublikowano w: Niepełnosprawność 2009 / Numer 1 / s. 125 - 1362009CZYSTY TEKST
Agnieszka Woynarowska, Niepełnosprawność intelektualna w dyskursach terapeutów, Niepełnosprawność, 2009 / Numer 1, s. 125 - 136
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Woynarowska", title = "Niepełnosprawność intelektualna w dyskursach terapeutów", journal = "Niepełnosprawność", issue = "2009 / Numer 1", pages = "125 - 136" }
-
Zadania szkół przysposabiających do pracy jako miejsc wsparcia dorastania młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną do bycia dorosłym Opublikowano w: Niepełnosprawność 2014 / Numer 14 / s. 163 - 1832014CZYSTY TEKST
Agnieszka Woynarowska, Zadania szkół przysposabiających do pracy jako miejsc wsparcia dorastania młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną do bycia dorosłym, Niepełnosprawność, 2014 / Numer 14, s. 163 - 183
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Woynarowska", title = "Zadania szkół przysposabiających do pracy jako miejsc wsparcia dorastania młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną do bycia dorosłym", journal = "Niepełnosprawność", issue = "2014 / Numer 14", pages = "163 - 183" }
-
Znaczenia nadawane wsparciu w dorosłości i własnej w nim roli przez terapeutów dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną Opublikowano w: Niepełnosprawność 2014 / Numer 16 / s. 174 - 1852014CZYSTY TEKST
Jolanta Rzeźnicka-Krupa, Agnieszka Woynarowska, Znaczenia nadawane wsparciu w dorosłości i własnej w nim roli przez terapeutów dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną, Niepełnosprawność, 2014 / Numer 16, s. 174 - 185
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Rzeźnicka-Krupa, Agnieszka Woynarowska", title = "Znaczenia nadawane wsparciu w dorosłości i własnej w nim roli przez terapeutów dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną", journal = "Niepełnosprawność", issue = "2014 / Numer 16", pages = "174 - 185" }