Magdalena Bełza
17 artykuły w 4 czasopismach
-
Wprowadzenie Opublikowano w: Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych 2016 / Tom 22 / Numer 1 / s. 9 - 102016CZYSTY TEKST
Magdalena Bełza, Zenon Gajdzica, Wprowadzenie, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2016 / Tom 22 / Numer 1, s. 9 - 10
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Bełza, Zenon Gajdzica", title = "Wprowadzenie", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2016 / Tom 22 / Numer 1", pages = "9 - 10" }
-
Wprowadzenie Opublikowano w: Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych 2016 / Tom 23 / Numer 2 / s. 9 - 112016CZYSTY TEKST
Magdalena Bełza, Zenon Gajdzica, Dorota Prysak, Wprowadzenie, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2016 / Tom 23 / Numer 2, s. 9 - 11
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Bełza, Zenon Gajdzica, Dorota Prysak", title = "Wprowadzenie", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2016 / Tom 23 / Numer 2", pages = "9 - 11" }
-
Introduction Opublikowano w: Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych 2016 / Tom 22 / Numer 1 / s. 11 - 122016CZYSTY TEKST
Magdalena Bełza, Zenon Gajdzica, Introduction, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2016 / Tom 22 / Numer 1, s. 11 - 12
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Bełza, Zenon Gajdzica", title = "Introduction", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2016 / Tom 22 / Numer 1", pages = "11 - 12" }
-
Wprowadzenie = foreword Opublikowano w: Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych 2014 / Tom 19 / Numer 2 / s. 11 - 172014CZYSTY TEKST
Magdalena Bełza, Dorota Prysak, Wprowadzenie = foreword, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2014 / Tom 19 / Numer 2, s. 11 - 17
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Bełza, Dorota Prysak", title = "Wprowadzenie = foreword", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2014 / Tom 19 / Numer 2", pages = "11 - 17" }
-
Introduction Opublikowano w: Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych 2016 / Tom 23 / Numer 2 / s. 12 - 142016CZYSTY TEKST
Magdalena Bełza, Zenon Gajdzica, Dorota Prysak, Introduction, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2016 / Tom 23 / Numer 2, s. 12 - 14
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Bełza, Zenon Gajdzica, Dorota Prysak", title = "Introduction", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2016 / Tom 23 / Numer 2", pages = "12 - 14" }
-
System edukacji dzieci niepełnosprawnych intelektualnie w Republice Czeskiej i Polsce Opublikowano w: Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych 2012 / Tom 14 / s. 23 - 502012CZYSTY TEKST
Magdalena Bełza, System edukacji dzieci niepełnosprawnych intelektualnie w Republice Czeskiej i Polsce, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2012 / Tom 14, s. 23 - 50
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Bełza", title = "System edukacji dzieci niepełnosprawnych intelektualnie w Republice Czeskiej i Polsce", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2012 / Tom 14", pages = "23 - 50" }
-
„Upokorzona” codzienność osób niepełnosprawnych Opublikowano w: Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN 2014 / Numer 2 / s. 25 - 372014CZYSTY TEKST
Magdalena Bełza, Dorota Prysak, „Upokorzona” codzienność osób niepełnosprawnych, Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2014 / Numer 2, s. 25 - 37
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Bełza, Dorota Prysak", title = "„Upokorzona” codzienność osób niepełnosprawnych", journal = "Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN", issue = "2014 / Numer 2", pages = "25 - 37" }
-
The intellectually disabled person as a patient Opublikowano w: Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych 2015 / Tom 20 / Numer 1 / s. 53 - 612015CZYSTY TEKST
Magdalena Bełza, Agnieszka Żabińska, The intellectually disabled person as a patient, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2015 / Tom 20 / Numer 1, s. 53 - 61
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Bełza, Agnieszka Żabińska", title = "The intellectually disabled person as a patient", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2015 / Tom 20 / Numer 1", pages = "53 - 61" }
-
Oddziaływanie terapią plastyczną na rozwój fizyczny i psychospołeczny osób upośledzonych umysłowo na przykładzie Domu Pomocy Społecznej w Pielgrzymowicach Opublikowano w: Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych 2009 / Tom 10 / s. 67 - 722009CZYSTY TEKST
Magdalena Bełza, Oddziaływanie terapią plastyczną na rozwój fizyczny i psychospołeczny osób upośledzonych umysłowo na przykładzie Domu Pomocy Społecznej w Pielgrzymowicach, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2009 / Tom 10, s. 67 - 72
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Bełza", title = "Oddziaływanie terapią plastyczną na rozwój fizyczny i psychospołeczny osób upośledzonych umysłowo na przykładzie Domu Pomocy Społecznej w Pielgrzymowicach", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2009 / Tom 10", pages = "67 - 72" }
-
Ableism a zjawisko infrahumanizacji "obcych" Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2016 / Numer 2 (74) / s. 77 - 872016CZYSTY TEKST
Magdalena Bełza, Ableism a zjawisko infrahumanizacji "obcych" , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2016 / Numer 2 (74), s. 77 - 87
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Bełza", title = "Ableism a zjawisko infrahumanizacji "obcych" ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2016 / Numer 2 (74)", pages = "77 - 87" }
-
Support of the Offi ce for the Disabled - diffi cult challenges for the helper : (the case of the University of Silesia) Opublikowano w: Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych 2013 / Tom 17 / s. 83 - 922013CZYSTY TEKST
Magdalena Bełza, Support of the Offi ce for the Disabled - diffi cult challenges for the helper : (the case of the University of Silesia), Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2013 / Tom 17, s. 83 - 92
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Bełza", title = "Support of the Offi ce for the Disabled - diffi cult challenges for the helper : (the case of the University of Silesia)", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2013 / Tom 17", pages = "83 - 92" }
-
Inny/Obcy (uczeń niepełnosprawny) jako podmiot „folkloru” szkolnego Opublikowano w: Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych 2016 / Tom 22 / Numer 1 / s. 99 - 1122016CZYSTY TEKST
Magdalena Bełza, Inny/Obcy (uczeń niepełnosprawny) jako podmiot „folkloru” szkolnego, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2016 / Tom 22 / Numer 1, s. 99 - 112
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Bełza", title = "Inny/Obcy (uczeń niepełnosprawny) jako podmiot „folkloru” szkolnego", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2016 / Tom 22 / Numer 1", pages = "99 - 112" }
-
Grounded theory and its application in studies on disabled students’ reality Opublikowano w: Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych 2016 / Tom 23 / Numer 2 / s. 109 - 1192016CZYSTY TEKST
Magdalena Bełza, Kateřina Janků, Grounded theory and its application in studies on disabled students’ reality, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2016 / Tom 23 / Numer 2, s. 109 - 119
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Bełza, Kateřina Janků", title = "Grounded theory and its application in studies on disabled students’ reality", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2016 / Tom 23 / Numer 2", pages = "109 - 119" }
-
"Systemy edukacji osób umiarkowanie i znacznie oraz głęboko niepełnosprawnych intelektualnie (na przykładzie rozwiązań w Anglii, Republice Czeskiej i Polsce)", Magdalena Bełza, Katowice 2015 : [recenzja] Opublikowano w: Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych 2015 / Tom 21 / Numer 2 / s. 117 - 1182015CZYSTY TEKST
Magdalena Bełza, Jerzy Rottermund, "Systemy edukacji osób umiarkowanie i znacznie oraz głęboko niepełnosprawnych intelektualnie (na przykładzie rozwiązań w Anglii, Republice Czeskiej i Polsce)", Magdalena Bełza, Katowice 2015 : [recenzja], Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2015 / Tom 21 / Numer 2, s. 117 - 118
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Bełza, Jerzy Rottermund", title = ""Systemy edukacji osób umiarkowanie i znacznie oraz głęboko niepełnosprawnych intelektualnie (na przykładzie rozwiązań w Anglii, Republice Czeskiej i Polsce)", Magdalena Bełza, Katowice 2015 : [recenzja]", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2015 / Tom 21 / Numer 2", pages = "117 - 118" }
-
Edukacja uczniów głębiej i głęboko niepełnosprawnych w Polsce, Anglii i Republice Czeskiej : wybrane aspekty Opublikowano w: Niepełnosprawność 2014 / Numer 14 / s. 124 - 1332014CZYSTY TEKST
Magdalena Bełza, Edukacja uczniów głębiej i głęboko niepełnosprawnych w Polsce, Anglii i Republice Czeskiej : wybrane aspekty, Niepełnosprawność, 2014 / Numer 14, s. 124 - 133
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Bełza", title = "Edukacja uczniów głębiej i głęboko niepełnosprawnych w Polsce, Anglii i Republice Czeskiej : wybrane aspekty", journal = "Niepełnosprawność", issue = "2014 / Numer 14", pages = "124 - 133" }
-
"Incluzivní zvdělávání. Teorie a praxe", Vanda Hájkova, Iva Strnadova, Praga 2010 : [recenzja] Opublikowano w: Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych 2012 / Tom 14 / s. 187 - 1902012CZYSTY TEKST
Magdalena Bełza, Vanda Hájkova, Iva Strnadova, "Incluzivní zvdělávání. Teorie a praxe", Vanda Hájkova, Iva Strnadova, Praga 2010 : [recenzja], Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2012 / Tom 14, s. 187 - 190
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Bełza, Vanda Hájkova, Iva Strnadova", title = ""Incluzivní zvdělávání. Teorie a praxe", Vanda Hájkova, Iva Strnadova, Praga 2010 : [recenzja]", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2012 / Tom 14", pages = "187 - 190" }
-
Panel dyskusyjny pt. "Świat widziany z drugiej strony - oczekiwania osób niepełnosprawnych" Opublikowano w: Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych 2014 / Tom 19 / Numer 2 / s. 205 - 2192014CZYSTY TEKST
Magdalena Bełza, Panel dyskusyjny pt. "Świat widziany z drugiej strony - oczekiwania osób niepełnosprawnych", Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2014 / Tom 19 / Numer 2, s. 205 - 219
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Bełza", title = "Panel dyskusyjny pt. "Świat widziany z drugiej strony - oczekiwania osób niepełnosprawnych"", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2014 / Tom 19 / Numer 2", pages = "205 - 219" }