Monika Kusiak-Pisowacka
5 artykuły w 4 czasopismach
-
W kierunku dwujęzyczności w edukacji wczesnoszkolnej – problemy nauczania czytania w języku obcym na przykładzie języka angielskiego Opublikowano w: Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education 2017 / Tom 13 / Numer 1(36) / s. 42 - 532017CZYSTY TEKST
Monika Kusiak-Pisowacka, W kierunku dwujęzyczności w edukacji wczesnoszkolnej – problemy nauczania czytania w języku obcym na przykładzie języka angielskiego, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017 / Tom 13 / Numer 1(36), s. 42 - 53
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Kusiak-Pisowacka", title = "W kierunku dwujęzyczności w edukacji wczesnoszkolnej – problemy nauczania czytania w języku obcym na przykładzie języka angielskiego", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2017 / Tom 13 / Numer 1(36)", pages = "42 - 53" }
-
Teaching Reading to Advanced Foreign Language Learners Opublikowano w: Państwo i Społeczeństwo : półrocznik Krakowskiej Wyższej Szkoły im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego 2016 / Tom 16 / Numer 3 / s. 61 - 702016CZYSTY TEKST
Monika Kusiak-Pisowacka, Teaching Reading to Advanced Foreign Language Learners , Państwo i Społeczeństwo : półrocznik Krakowskiej Wyższej Szkoły im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego, 2016 / Tom 16 / Numer 3, s. 61 - 70
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Kusiak-Pisowacka", title = "Teaching Reading to Advanced Foreign Language Learners ", journal = "Państwo i Społeczeństwo : półrocznik Krakowskiej Wyższej Szkoły im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego", issue = "2016 / Tom 16 / Numer 3", pages = "61 - 70" }
-
Ewaluacja podręcznika w nauczaniu języków obcych Opublikowano w: Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik 2015 / Numer 14 / s. 65 - 752015CZYSTY TEKST
Monika Kusiak-Pisowacka, Ewaluacja podręcznika w nauczaniu języków obcych, Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik, 2015 / Numer 14, s. 65 - 75
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Kusiak-Pisowacka", title = "Ewaluacja podręcznika w nauczaniu języków obcych", journal = "Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik", issue = "2015 / Numer 14", pages = "65 - 75" }
-
Praca projektowa w dydaktyce języków obcych - alternatywa czy codzienność? Opublikowano w: Państwo i Społeczeństwo : półrocznik Krakowskiej Wyższej Szkoły im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego 2016 / Tom 16 / Numer 2 / s. 75 - 842016CZYSTY TEKST
Monika Kusiak-Pisowacka, Praca projektowa w dydaktyce języków obcych - alternatywa czy codzienność?, Państwo i Społeczeństwo : półrocznik Krakowskiej Wyższej Szkoły im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego, 2016 / Tom 16 / Numer 2, s. 75 - 84
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Kusiak-Pisowacka", title = "Praca projektowa w dydaktyce języków obcych - alternatywa czy codzienność?", journal = "Państwo i Społeczeństwo : półrocznik Krakowskiej Wyższej Szkoły im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego", issue = "2016 / Tom 16 / Numer 2", pages = "75 - 84" }
-
Listen, Speak, Read and Write! : The Quaternary Approach as the Future of Language and Non-Language Courses Opublikowano w: New Horizons in English Studies 2019 / Numer 4 / s. 209 - 2122019CZYSTY TEKST
Michał Daszkiewicz, Klaudia Gąsior, Monika Kusiak-Pisowacka, Ryszard Wenzel, Listen, Speak, Read and Write! : The Quaternary Approach as the Future of Language and Non-Language Courses , New Horizons in English Studies, 2019 / Numer 4, s. 209 - 212
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Daszkiewicz, Klaudia Gąsior, Monika Kusiak-Pisowacka, Ryszard Wenzel", title = "Listen, Speak, Read and Write! : The Quaternary Approach as the Future of Language and Non-Language Courses ", journal = "New Horizons in English Studies", issue = "2019 / Numer 4", pages = "209 - 212" }