Aneta Babiuk-Massalska
5 artykuły w 1 czasopismach
-
Czy istnieje tutoring rówieśniczy w przedszkolu? : rozważania wokół znaczenia pojęcia tutoringu Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2019 / Tom 10 / Numer 4 (29) / s. 63 - 842019CZYSTY TEKST
Aneta Babiuk-Massalska, Czy istnieje tutoring rówieśniczy w przedszkolu? : rozważania wokół znaczenia pojęcia tutoringu , Studia z Teorii Wychowania, 2019 / Tom 10 / Numer 4 (29), s. 63 - 84
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Babiuk-Massalska", title = "Czy istnieje tutoring rówieśniczy w przedszkolu? : rozważania wokół znaczenia pojęcia tutoringu ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2019 / Tom 10 / Numer 4 (29)", pages = "63 - 84" }
-
Tutoring rówieśniczy w edukacji przedszkolnej : analiza procesu uczenia się w diadzie mały nauczyciel-mały uczeń Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2015 / Tom 6 / Numer 1 (10) / s. 177 - 1952015CZYSTY TEKST
Aneta Babiuk-Massalska, Tutoring rówieśniczy w edukacji przedszkolnej : analiza procesu uczenia się w diadzie mały nauczyciel-mały uczeń, Studia z Teorii Wychowania, 2015 / Tom 6 / Numer 1 (10), s. 177 - 195
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Babiuk-Massalska", title = "Tutoring rówieśniczy w edukacji przedszkolnej : analiza procesu uczenia się w diadzie mały nauczyciel-mały uczeń", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2015 / Tom 6 / Numer 1 (10)", pages = "177 - 195" }
-
Sprawozdanie z I Konferencji pod tytułem „Redukcja stresu w szkole”, Falenty 11 września Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2018 / Tom 9 / Numer 2 (23) / s. 185 - 1912018CZYSTY TEKST
Aneta Babiuk-Massalska, Sprawozdanie z I Konferencji pod tytułem „Redukcja stresu w szkole”, Falenty 11 września , Studia z Teorii Wychowania, 2018 / Tom 9 / Numer 2 (23), s. 185 - 191
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Babiuk-Massalska", title = "Sprawozdanie z I Konferencji pod tytułem „Redukcja stresu w szkole”, Falenty 11 września ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2018 / Tom 9 / Numer 2 (23)", pages = "185 - 191" }
-
"Janusz Korczak - przyjaciel dzieci : w nurcie rozważań pedagogicznych", red. Maria Czepil, Renata Bednarz-Grzybek, Monika Hajkowska, Lubin 2015 : [recenzja] Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2015 / Tom 6 / Numer 3 (12) / s. 209 - 2132015CZYSTY TEKST
Aneta Babiuk-Massalska, Renata Bednarz- Grzybek, Maria Czepil, Monika Hajkowska, "Janusz Korczak - przyjaciel dzieci : w nurcie rozważań pedagogicznych", red. Maria Czepil, Renata Bednarz-Grzybek, Monika Hajkowska, Lubin 2015 : [recenzja], Studia z Teorii Wychowania, 2015 / Tom 6 / Numer 3 (12), s. 209 - 213
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Babiuk-Massalska, Renata Bednarz- Grzybek, Maria Czepil, Monika Hajkowska", title = ""Janusz Korczak - przyjaciel dzieci : w nurcie rozważań pedagogicznych", red. Maria Czepil, Renata Bednarz-Grzybek, Monika Hajkowska, Lubin 2015 : [recenzja]", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2015 / Tom 6 / Numer 3 (12)", pages = "209 - 213" }
-
Wychowanie do wartości, czyli czas na refleksję Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2015 / Tom 6 / Numer 4 (13) / s. 211 - 2142015CZYSTY TEKST
Aneta Babiuk-Massalska, Małgorzata Miksza, Wychowanie do wartości, czyli czas na refleksję, Studia z Teorii Wychowania, 2015 / Tom 6 / Numer 4 (13), s. 211 - 214
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Babiuk-Massalska, Małgorzata Miksza", title = "Wychowanie do wartości, czyli czas na refleksję", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2015 / Tom 6 / Numer 4 (13)", pages = "211 - 214" }