Joanna Samsel-Opalla
3 artykuły w 1 czasopismach
-
Pojęcie kompetencji kluczowych w Podstawie programowej Opublikowano w: Nauczyciel i Szkoła 2010 / Tom 1-2 (46-47) / s. 77 - 822010CZYSTY TEKST
Natalia Cieślar, Joanna Samsel-Opalla, Pojęcie kompetencji kluczowych w Podstawie programowej , Nauczyciel i Szkoła, 2010 / Tom 1-2 (46-47), s. 77 - 82
BIBTEX@Article{ authors = " Natalia Cieślar, Joanna Samsel-Opalla", title = "Pojęcie kompetencji kluczowych w Podstawie programowej ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2010 / Tom 1-2 (46-47)", pages = "77 - 82" }
-
Rozwijanie kompetencji kluczowych na lekcjach matematyki Opublikowano w: Nauczyciel i Szkoła 2010 / Tom 3 (48) / s. 131 - 1402010CZYSTY TEKST
Natalia Cieślar, Joanna Samsel-Opalla, Rozwijanie kompetencji kluczowych na lekcjach matematyki , Nauczyciel i Szkoła, 2010 / Tom 3 (48), s. 131 - 140
BIBTEX@Article{ authors = " Natalia Cieślar, Joanna Samsel-Opalla", title = "Rozwijanie kompetencji kluczowych na lekcjach matematyki ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2010 / Tom 3 (48)", pages = "131 - 140" }
-
Porównanie roli komponentów tekstu matematycznego w ocenie studentów I i III roku matematyki Opublikowano w: Nauczyciel i Szkoła 2010 / Tom 1-2 (46-47) / s. 171 - 1812010CZYSTY TEKST
Joanna Samsel-Opalla, Porównanie roli komponentów tekstu matematycznego w ocenie studentów I i III roku matematyki , Nauczyciel i Szkoła, 2010 / Tom 1-2 (46-47), s. 171 - 181
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Samsel-Opalla", title = "Porównanie roli komponentów tekstu matematycznego w ocenie studentów I i III roku matematyki ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2010 / Tom 1-2 (46-47)", pages = "171 - 181" }