Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
International Journal of Management and Economics
ISSN
2299-9701
Wydawca
Kolegium Gospodarki Światowej Szkoły Głównej Handlowej
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 14
International Journal of Management and Economics
2010, Tom 27
Dostępne tomy
1996, Tom 1
1997, Tom 2
1997, Tom 3
1998, Tom 4
1998, Tom 5
1999, Tom 6
1999, Tom 7
2000, Tom 8
2000, Tom 9
2001, Tom 10
2001, Tom 11
2002, Tom 12
2002, Tom 13
2003, Tom 14
2004, Tom 15
2004, Tom 16
2005, Tom 17
2005, Tom 18
2006, Tom 19
2006, Tom 20
2007, Tom 21
2007, Tom 22
2008, Tom 23
2008, Tom 24
2009, Tom 25
2009, Tom 26
2010, Tom 27
2011, Tom 29
2011, Tom 30
2011, Tom 31
2011, Tom 32
2012, Tom 33
2012, Tom 34
2012, Tom 35
2012, Tom 36
2013, Tom 37
2013, Tom 38
2013, Tom 39
2013, Tom 40
2014, Tom 41
2014, Tom 42
2014, Tom 43
2014, Tom 44
2015, Tom 45
2015, Tom 46
2015, Tom 47
2015, Tom 48
2016, Tom 49
2016, Tom 50
2016, Tom 51
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Od Redakcji
Jolanta Mazur
s. 7-8
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jolanta Mazur, Od Redakcji , International Journal of Management and Economics, 2010, 27, , s. 7-8
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{209748, author = "Jolanta Mazur", title = "Od Redakcji ", year = 2010, volume = 27, number = , journal = International Journal of Management and Economics, pages = s. 7-8, }
Wpływ "rozproszenia" marketingu na jego tożsamość
Klemens Białecki
s. 9-18
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Klemens Białecki, Wpływ "rozproszenia" marketingu na jego tożsamość , International Journal of Management and Economics, 2010, 27, , s. 9-18
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{189817, author = "Klemens Białecki", title = "Wpływ "rozproszenia" marketingu na jego tożsamość ", year = 2010, volume = 27, number = , journal = International Journal of Management and Economics, pages = s. 9-18, }
Przeszłość i przyszłość marketingu
Jolanta Mazur
s. 19-42
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jolanta Mazur, Przeszłość i przyszłość marketingu , International Journal of Management and Economics, 2010, 27, , s. 19-42
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{11650, author = "Jolanta Mazur", title = "Przeszłość i przyszłość marketingu ", year = 2010, volume = 27, number = , journal = International Journal of Management and Economics, pages = s. 19-42, }
Od marketingu eksportowego do marketingu wirtualnego i neomarketingu
Elżbieta Duliniec
Andrzej Sznajder
s. 43-58
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Elżbieta Duliniec, Andrzej Sznajder, Od marketingu eksportowego do marketingu wirtualnego i neomarketingu , International Journal of Management and Economics, 2010, 27, , s. 43-58
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{203380, author = "Elżbieta Duliniec, Andrzej Sznajder", title = "Od marketingu eksportowego do marketingu wirtualnego i neomarketingu ", year = 2010, volume = 27, number = , journal = International Journal of Management and Economics, pages = s. 43-58, }
Ewolucja koncepcji marketingu : marketing między ekonomią i zarządzaniem
Teresa M. Dudzik
s. 59-78
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Teresa M. Dudzik, Ewolucja koncepcji marketingu : marketing między ekonomią i zarządzaniem , International Journal of Management and Economics, 2010, 27, , s. 59-78
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{226830, author = "Teresa M. Dudzik", title = "Ewolucja koncepcji marketingu : marketing między ekonomią i zarządzaniem ", year = 2010, volume = 27, number = , journal = International Journal of Management and Economics, pages = s. 59-78, }
Komunikacja nieformalna w marketingu a zakaz reklamy ukrytej
Anna Mokrysz-Olszańska
s. 79-95
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Mokrysz-Olszańska, Komunikacja nieformalna w marketingu a zakaz reklamy ukrytej , International Journal of Management and Economics, 2010, 27, , s. 79-95
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{313647, author = "Anna Mokrysz-Olszańska", title = "Komunikacja nieformalna w marketingu a zakaz reklamy ukrytej ", year = 2010, volume = 27, number = , journal = International Journal of Management and Economics, pages = s. 79-95, }
System informacji marketingowej a tendencje zmian we współczesnym marketingu
Izabela Kowalik
s. 96-113
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Izabela Kowalik, System informacji marketingowej a tendencje zmian we współczesnym marketingu , International Journal of Management and Economics, 2010, 27, , s. 96-113
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{242419, author = "Izabela Kowalik", title = "System informacji marketingowej a tendencje zmian we współczesnym marketingu ", year = 2010, volume = 27, number = , journal = International Journal of Management and Economics, pages = s. 96-113, }
Zachowania nabywców na rynku - trendy i wpływ na działanie przedsiębiorstw
Dominika Mirońska
s. 114-132
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Dominika Mirońska, Zachowania nabywców na rynku - trendy i wpływ na działanie przedsiębiorstw , International Journal of Management and Economics, 2010, 27, , s. 114-132
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{189818, author = "Dominika Mirońska", title = "Zachowania nabywców na rynku - trendy i wpływ na działanie przedsiębiorstw ", year = 2010, volume = 27, number = , journal = International Journal of Management and Economics, pages = s. 114-132, }
Rozwój internetu a segmentacja nabywców i pozycjonowanie oferty przedsiębiorstwa
Lidia Danik
s. 133-154
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Lidia Danik, Rozwój internetu a segmentacja nabywców i pozycjonowanie oferty przedsiębiorstwa , International Journal of Management and Economics, 2010, 27, , s. 133-154
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{324084, author = "Lidia Danik", title = "Rozwój internetu a segmentacja nabywców i pozycjonowanie oferty przedsiębiorstwa ", year = 2010, volume = 27, number = , journal = International Journal of Management and Economics, pages = s. 133-154, }
Tendencje zmian w makrootoczeniu - perspektywa polskich przedsiębiorstw
Małgorzata Lewandowska
s. 155-179
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Małgorzata Lewandowska, Tendencje zmian w makrootoczeniu - perspektywa polskich przedsiębiorstw , International Journal of Management and Economics, 2010, 27, , s. 155-179
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{1835, author = "Małgorzata Lewandowska", title = "Tendencje zmian w makrootoczeniu - perspektywa polskich przedsiębiorstw ", year = 2010, volume = 27, number = , journal = International Journal of Management and Economics, pages = s. 155-179, }
Cykl życia marki na rynku
Marzanna Witek-Hajduk
s. 180-201
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marzanna Witek-Hajduk, Cykl życia marki na rynku , International Journal of Management and Economics, 2010, 27, , s. 180-201
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{48313, author = "Marzanna Witek-Hajduk", title = "Cykl życia marki na rynku ", year = 2010, volume = 27, number = , journal = International Journal of Management and Economics, pages = s. 180-201, }
Kooperacja a sprawność marketingowa przedsiębiorstw na przykładzie polskich przedsiębiorstw przemysłu elektromaszynowego
Tomasz Gołębiowski
Małgorzata Lewandowska
s. 202-224
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Tomasz Gołębiowski, Małgorzata Lewandowska, Kooperacja a sprawność marketingowa przedsiębiorstw na przykładzie polskich przedsiębiorstw przemysłu elektromaszynowego , International Journal of Management and Economics, 2010, 27, , s. 202-224
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{242425, author = "Tomasz Gołębiowski, Małgorzata Lewandowska", title = "Kooperacja a sprawność marketingowa przedsiębiorstw na przykładzie polskich przedsiębiorstw przemysłu elektromaszynowego ", year = 2010, volume = 27, number = , journal = International Journal of Management and Economics, pages = s. 202-224, }
Europejski Fundusz Dostosowania do Globalizacji : przyczyny powstania, funkcjonowanie, efekty i perspektywy
Robert Grabeł
s. 225-248
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Robert Grabeł, Europejski Fundusz Dostosowania do Globalizacji : przyczyny powstania, funkcjonowanie, efekty i perspektywy , International Journal of Management and Economics, 2010, 27, , s. 225-248
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{200333, author = "Robert Grabeł", title = "Europejski Fundusz Dostosowania do Globalizacji : przyczyny powstania, funkcjonowanie, efekty i perspektywy ", year = 2010, volume = 27, number = , journal = International Journal of Management and Economics, pages = s. 225-248, }
Działalność agencji ratingowych a kryzys "subprime"
Artur Mika
s. 249-265
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Artur Mika, Działalność agencji ratingowych a kryzys "subprime" , International Journal of Management and Economics, 2010, 27, , s. 249-265
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{11653, author = "Artur Mika", title = "Działalność agencji ratingowych a kryzys "subprime" ", year = 2010, volume = 27, number = , journal = International Journal of Management and Economics, pages = s. 249-265, }