Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Studia z Teorii Wychowania
ISSN
2083-0998, e-ISSN 2719-4078
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Chrześcijańskiej Akademii Teologicznej
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 14
Studia z Teorii Wychowania
2015, Tom 6, Numer 3 (12)
Dostępne tomy
2011, Tom 2, Numer 1 (2)
2011, Tom 2, Numer 2(3)
2012, Tom 3, Numer 1 (4)
2012, Tom 3, Numer 2 (5)
2013, Tom 4, Numer 1 (6)
2013, Tom 4, Numer 2 (7)
2014, Tom 5, Numer 1 (8)
2015, Tom 6, Numer 1 (10)
2015, Tom 6, Numer 2 (11)
2015, Tom 6, Numer 3 (12)
2015, Tom 6, Numer 4 (13)
2016, Tom 7, Numer 1 (14)
2016, Tom 7, Numer 2 (15)
2016, Tom 7, Numer 3 (16)
2016, Tom 7, Numer 4 (17)
2017, Tom 8, Numer 1 (18)
2017, Tom 8, Numer 2 (19)
2017, Tom 8, Numer 3 (20)
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Theory of Philosophy of Education?
Jaroslav Balvín
Jarmila Novotná
s. 9-28
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jaroslav Balvín, Jarmila Novotná, Theory of Philosophy of Education?, Studia z Teorii Wychowania, 2015, 6, 3 (12), s. 9-28
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{588736, author = "Jaroslav Balvín, Jarmila Novotná", title = "Theory of Philosophy of Education?", year = 2015, volume = 6, number = 3 (12), journal = Studia z Teorii Wychowania, pages = s. 9-28, }
Egzystencjalny fenomen epizodów codzienności jako źródło antycypacji przyszłości
Jarosław Gara
s. 29-48
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jarosław Gara, Egzystencjalny fenomen epizodów codzienności jako źródło antycypacji przyszłości , Studia z Teorii Wychowania, 2015, 6, 3 (12), s. 29-48
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{588737, author = "Jarosław Gara", title = "Egzystencjalny fenomen epizodów codzienności jako źródło antycypacji przyszłości ", year = 2015, volume = 6, number = 3 (12), journal = Studia z Teorii Wychowania, pages = s. 29-48, }
Interakcje w klasie szkolnej z perspektywy społecznych reprezentacji i oczekiwań interpersonalnych
Marta Krasuska-Betiuk
s. 49-77
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marta Krasuska-Betiuk, Interakcje w klasie szkolnej z perspektywy społecznych reprezentacji i oczekiwań interpersonalnych , Studia z Teorii Wychowania, 2015, 6, 3 (12), s. 49-77
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{588738, author = "Marta Krasuska-Betiuk", title = "Interakcje w klasie szkolnej z perspektywy społecznych reprezentacji i oczekiwań interpersonalnych ", year = 2015, volume = 6, number = 3 (12), journal = Studia z Teorii Wychowania, pages = s. 49-77, }
Twórczość jako droga do pokoju
Agnieszka Piejka
s. 79-94
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Piejka, Twórczość jako droga do pokoju, Studia z Teorii Wychowania, 2015, 6, 3 (12), s. 79-94
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{588739, author = "Agnieszka Piejka", title = "Twórczość jako droga do pokoju", year = 2015, volume = 6, number = 3 (12), journal = Studia z Teorii Wychowania, pages = s. 79-94, }
Moral reasoning of children with a severe socialisation deviation and their relation to important social norms
Arnošt Smolík
Zdeněk Svoboda
s. 95-115
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Arnošt Smolík, Zdeněk Svoboda, Moral reasoning of children with a severe socialisation deviation and their relation to important social norms , Studia z Teorii Wychowania, 2015, 6, 3 (12), s. 95-115
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{588740, author = "Arnošt Smolík, Zdeněk Svoboda", title = "Moral reasoning of children with a severe socialisation deviation and their relation to important social norms ", year = 2015, volume = 6, number = 3 (12), journal = Studia z Teorii Wychowania, pages = s. 95-115, }
Dilemmas of Teacher Authority
Stanislav Bendl
Jaroslav Šaroch
s. 117-133
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Stanislav Bendl, Jaroslav Šaroch, Dilemmas of Teacher Authority , Studia z Teorii Wychowania, 2015, 6, 3 (12), s. 117-133
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{588741, author = "Stanislav Bendl, Jaroslav Šaroch", title = "Dilemmas of Teacher Authority ", year = 2015, volume = 6, number = 3 (12), journal = Studia z Teorii Wychowania, pages = s. 117-133, }
Evaluation of adult education staff - evaluator's profile
Wojciech Duranowski
Stefania Szczurkowska
s. 135-148
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Stefania Szczurkowska, Wojciech Duranowski, Evaluation of adult education staff - evaluator's profile , Studia z Teorii Wychowania, 2015, 6, 3 (12), s. 135-148
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{588742, author = "Stefania Szczurkowska, Wojciech Duranowski", title = "Evaluation of adult education staff - evaluator's profile ", year = 2015, volume = 6, number = 3 (12), journal = Studia z Teorii Wychowania, pages = s. 135-148, }
Sposoby postrzegania problemów polskiej rodziny (aspekty wychowawcze i edukacyjne) przez polityków polskich partii parlamentarnych w latach 2007-2011
Dominika Jagielska
s. 149-163
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Dominika Jagielska, Sposoby postrzegania problemów polskiej rodziny (aspekty wychowawcze i edukacyjne) przez polityków polskich partii parlamentarnych w latach 2007-2011, Studia z Teorii Wychowania, 2015, 6, 3 (12), s. 149-163
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{588743, author = "Dominika Jagielska", title = "Sposoby postrzegania problemów polskiej rodziny (aspekty wychowawcze i edukacyjne) przez polityków polskich partii parlamentarnych w latach 2007-2011", year = 2015, volume = 6, number = 3 (12), journal = Studia z Teorii Wychowania, pages = s. 149-163, }
Struktura błędu wychowawczego : weryfikacja struktury zaproponowanej w modelu kołowym przez Antoninę Gurycką
Agnieszka Szymańska
Karolina Torebko
s. 165-192
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Szymańska, Karolina Torebko, Struktura błędu wychowawczego : weryfikacja struktury zaproponowanej w modelu kołowym przez Antoninę Gurycką, Studia z Teorii Wychowania, 2015, 6, 3 (12), s. 165-192
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{588744, author = "Agnieszka Szymańska, Karolina Torebko", title = "Struktura błędu wychowawczego : weryfikacja struktury zaproponowanej w modelu kołowym przez Antoninę Gurycką", year = 2015, volume = 6, number = 3 (12), journal = Studia z Teorii Wychowania, pages = s. 165-192, }
Przedsiębiorczość jako przedmiot szkolny : między kształceniem realnym a ogólnym
Renata Ernst-Milerska
s. 193-207
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Renata Ernst-Milerska, Przedsiębiorczość jako przedmiot szkolny : między kształceniem realnym a ogólnym, Studia z Teorii Wychowania, 2015, 6, 3 (12), s. 193-207
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{588745, author = "Renata Ernst-Milerska", title = "Przedsiębiorczość jako przedmiot szkolny : między kształceniem realnym a ogólnym", year = 2015, volume = 6, number = 3 (12), journal = Studia z Teorii Wychowania, pages = s. 193-207, }
"Janusz Korczak - przyjaciel dzieci : w nurcie rozważań pedagogicznych", red. Maria Czepil, Renata Bednarz-Grzybek, Monika Hajkowska, Lubin 2015 : [recenzja]
Aneta Babiuk-Massalska
Renata Bednarz-Grzybek (aut. dzieła rec.)
Maria Czepil (aut. dzieła rec.)
Monika Hajkowska (aut. dzieła rec.)
s. 209-213
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Aneta Babiuk-Massalska, "Janusz Korczak - przyjaciel dzieci : w nurcie rozważań pedagogicznych", red. Maria Czepil, Renata Bednarz-Grzybek, Monika Hajkowska, Lubin 2015 : [recenzja], Studia z Teorii Wychowania, 2015, 6, 3 (12), s. 209-213
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{588746, author = "Aneta Babiuk-Massalska", title = ""Janusz Korczak - przyjaciel dzieci : w nurcie rozważań pedagogicznych", red. Maria Czepil, Renata Bednarz-Grzybek, Monika Hajkowska, Lubin 2015 : [recenzja]", year = 2015, volume = 6, number = 3 (12), journal = Studia z Teorii Wychowania, pages = s. 209-213, }
"Uczeń (nie) biega i (nie) krzyczy : rytuały oporu jako przejaw autoekspresji młodzieży", Anna Babicka-Wirkus, Kraków 2015 : [recenzja]
Agata Aszklar
Anna Babicka-Wirkus (aut. dzieła rec.)
s. 215-218
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agata Aszklar, "Uczeń (nie) biega i (nie) krzyczy : rytuały oporu jako przejaw autoekspresji młodzieży", Anna Babicka-Wirkus, Kraków 2015 : [recenzja], Studia z Teorii Wychowania, 2015, 6, 3 (12), s. 215-218
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{588747, author = "Agata Aszklar", title = ""Uczeń (nie) biega i (nie) krzyczy : rytuały oporu jako przejaw autoekspresji młodzieży", Anna Babicka-Wirkus, Kraków 2015 : [recenzja]", year = 2015, volume = 6, number = 3 (12), journal = Studia z Teorii Wychowania, pages = s. 215-218, }
Sprawozdanie z Ogólnopolskiej Konferencji Interdyscyplinarnej: Paweł Hulka-Laskowski - pisarz, religioznawca, bibliofil i pedagog (Łódź, 29-30.05.2015)
Rafał Marcin Leszczyński
Agnieszka Teresa Tys
s. 219-223
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Teresa Tys, Rafał Marcin Leszczyński, Sprawozdanie z Ogólnopolskiej Konferencji Interdyscyplinarnej: Paweł Hulka-Laskowski - pisarz, religioznawca, bibliofil i pedagog (Łódź, 29-30.05.2015), Studia z Teorii Wychowania, 2015, 6, 3 (12), s. 219-223
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{588748, author = "Agnieszka Teresa Tys, Rafał Marcin Leszczyński", title = "Sprawozdanie z Ogólnopolskiej Konferencji Interdyscyplinarnej: Paweł Hulka-Laskowski - pisarz, religioznawca, bibliofil i pedagog (Łódź, 29-30.05.2015)", year = 2015, volume = 6, number = 3 (12), journal = Studia z Teorii Wychowania, pages = s. 219-223, }
Bibliografia tematyczna : Autonomia szkół - szkoły autorskie
Bogusław Śliwerski
s. 225-229
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Bogusław Śliwerski, Bibliografia tematyczna : Autonomia szkół - szkoły autorskie , Studia z Teorii Wychowania, 2015, 6, 3 (12), s. 225-229
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{588749, author = "Bogusław Śliwerski", title = "Bibliografia tematyczna : Autonomia szkół - szkoły autorskie ", year = 2015, volume = 6, number = 3 (12), journal = Studia z Teorii Wychowania, pages = s. 225-229, }