Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Pedagogika Rodziny
ISSN
2082-8411
Wydawca
Społeczna Akademia Nauk
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 16
Pedagogika Rodziny
2015, Tom 5, Numer 3
Dostępne tomy
2011, Tom 1, Numer 1
2011, Tom 1, Numer 2
2011, Tom 1, Numer 3/4
2012, Tom 2, Numer 1
2012, Tom 2, Numer 2
2012, Tom 2, Numer 3
2012, Tom 2, Numer 4
2013, Tom 3, Numer 1
2013, Tom 3, Numer 2
2013, Tom 3, Numer 3
2013, Tom 3, Numer 4
2014, Tom 4, Numer 1
2014, Tom 4, Numer 2
2014, Tom 4, Numer 3
2014, Tom 4, Numer 4
2015, Tom 5, Numer 1
2015, Tom 5, Numer 2
2015, Tom 5, Numer 3
2015, Tom 5, Numer 4
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Dylemat relacji pojęć „wsparcie” i „pomoc” w przestrzeni działań prorodzinnych – wewnętrznych i zewnętrznych
Mikołaj Winiarski
s. 7-22
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mikołaj Winiarski, Dylemat relacji pojęć „wsparcie” i „pomoc” w przestrzeni działań prorodzinnych – wewnętrznych i zewnętrznych, Pedagogika Rodziny, 2015, 5, 3, s. 7-22
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{478807, author = "Mikołaj Winiarski", title = "Dylemat relacji pojęć „wsparcie” i „pomoc” w przestrzeni działań prorodzinnych – wewnętrznych i zewnętrznych", year = 2015, volume = 5, number = 3, journal = Pedagogika Rodziny, pages = s. 7-22, }
Aktywność społeczna pokolenia późnej dorosłości – potrzeby, wyzwania, zagrożenia
Halina Worach-Kardas
s. 23-33
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Halina Worach-Kardas, Aktywność społeczna pokolenia późnej dorosłości – potrzeby, wyzwania, zagrożenia, Pedagogika Rodziny, 2015, 5, 3, s. 23-33
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{478808, author = "Halina Worach-Kardas", title = "Aktywność społeczna pokolenia późnej dorosłości – potrzeby, wyzwania, zagrożenia", year = 2015, volume = 5, number = 3, journal = Pedagogika Rodziny, pages = s. 23-33, }
Profilaktyka w środowisku szkolnym
Beata Ciupińska
s. 35-46
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Beata Ciupińska, Profilaktyka w środowisku szkolnym, Pedagogika Rodziny, 2015, 5, 3, s. 35-46
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{478809, author = "Beata Ciupińska", title = "Profilaktyka w środowisku szkolnym", year = 2015, volume = 5, number = 3, journal = Pedagogika Rodziny, pages = s. 35-46, }
Montessoriańska koncepcja wychowania do niezależności – próba współczesnej interpretacji
Dorota Zdybel
s. 47-58
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Dorota Zdybel, Montessoriańska koncepcja wychowania do niezależności – próba współczesnej interpretacji, Pedagogika Rodziny, 2015, 5, 3, s. 47-58
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{478810, author = "Dorota Zdybel", title = "Montessoriańska koncepcja wychowania do niezależności – próba współczesnej interpretacji", year = 2015, volume = 5, number = 3, journal = Pedagogika Rodziny, pages = s. 47-58, }
Nadmierne wykorzystanie substancji psychoaktywnych jako determinant procesu twórczego
Elżbieta Markiewicz
s. 59-68
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Elżbieta Markiewicz, Nadmierne wykorzystanie substancji psychoaktywnych jako determinant procesu twórczego, Pedagogika Rodziny, 2015, 5, 3, s. 59-68
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{478811, author = "Elżbieta Markiewicz", title = "Nadmierne wykorzystanie substancji psychoaktywnych jako determinant procesu twórczego", year = 2015, volume = 5, number = 3, journal = Pedagogika Rodziny, pages = s. 59-68, }
Patologie w siłach zbrojnych – stan i perspektywy badań w świetle literatury przedmiotu
Marlena Niemiec
s. 69-80
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marlena Niemiec, Patologie w siłach zbrojnych – stan i perspektywy badań w świetle literatury przedmiotu, Pedagogika Rodziny, 2015, 5, 3, s. 69-80
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{478812, author = "Marlena Niemiec", title = "Patologie w siłach zbrojnych – stan i perspektywy badań w świetle literatury przedmiotu", year = 2015, volume = 5, number = 3, journal = Pedagogika Rodziny, pages = s. 69-80, }
Socjosponsoring – społecznie zaangażowana forma sponsoringu
Aneta Parkes
s. 81-92
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Aneta Parkes, Socjosponsoring – społecznie zaangażowana forma sponsoringu, Pedagogika Rodziny, 2015, 5, 3, s. 81-92
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{478813, author = "Aneta Parkes", title = "Socjosponsoring – społecznie zaangażowana forma sponsoringu", year = 2015, volume = 5, number = 3, journal = Pedagogika Rodziny, pages = s. 81-92, }
Instytucjonalne rozwiązywanie problemu dziecka z syndromem eurosieroctwa
Lidia Pawelec
s. 93-104
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Lidia Pawelec, Instytucjonalne rozwiązywanie problemu dziecka z syndromem eurosieroctwa, Pedagogika Rodziny, 2015, 5, 3, s. 93-104
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{478814, author = "Lidia Pawelec", title = "Instytucjonalne rozwiązywanie problemu dziecka z syndromem eurosieroctwa", year = 2015, volume = 5, number = 3, journal = Pedagogika Rodziny, pages = s. 93-104, }
Problematyka edukacji dla bezpieczeństwa dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
Daria Sikorska
s. 105-114
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Daria Sikorska, Problematyka edukacji dla bezpieczeństwa dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, Pedagogika Rodziny, 2015, 5, 3, s. 105-114
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{478815, author = "Daria Sikorska", title = "Problematyka edukacji dla bezpieczeństwa dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym", year = 2015, volume = 5, number = 3, journal = Pedagogika Rodziny, pages = s. 105-114, }
Zadanie rodziny w procesie przenikania kultur i tradycji
Grzegorz Ignatowski
s. 117-126
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grzegorz Ignatowski, Zadanie rodziny w procesie przenikania kultur i tradycji, Pedagogika Rodziny, 2015, 5, 3, s. 117-126
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{478816, author = "Grzegorz Ignatowski", title = "Zadanie rodziny w procesie przenikania kultur i tradycji", year = 2015, volume = 5, number = 3, journal = Pedagogika Rodziny, pages = s. 117-126, }
Mikrouszkodzenie mózgu (minima brain damage) jako zagrożenie realizacji procesu nauczania i wychowania
Wojciech Gruszczyński
s. 127-135
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Wojciech Gruszczyński, Mikrouszkodzenie mózgu (minima brain damage) jako zagrożenie realizacji procesu nauczania i wychowania, Pedagogika Rodziny, 2015, 5, 3, s. 127-135
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{478817, author = "Wojciech Gruszczyński", title = "Mikrouszkodzenie mózgu (minima brain damage) jako zagrożenie realizacji procesu nauczania i wychowania", year = 2015, volume = 5, number = 3, journal = Pedagogika Rodziny, pages = s. 127-135, }
Obawy związane ze starością
Mariola Świderska
s. 137-150
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mariola Świderska, Obawy związane ze starością, Pedagogika Rodziny, 2015, 5, 3, s. 137-150
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{478818, author = "Mariola Świderska", title = "Obawy związane ze starością", year = 2015, volume = 5, number = 3, journal = Pedagogika Rodziny, pages = s. 137-150, }
Rola wychowawcy klasy w zapobieganiu niepowodzeniom szkolnym
Eulalia Adasiewicz
s. 151-161
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Eulalia Adasiewicz, Rola wychowawcy klasy w zapobieganiu niepowodzeniom szkolnym, Pedagogika Rodziny, 2015, 5, 3, s. 151-161
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{478819, author = "Eulalia Adasiewicz", title = "Rola wychowawcy klasy w zapobieganiu niepowodzeniom szkolnym", year = 2015, volume = 5, number = 3, journal = Pedagogika Rodziny, pages = s. 151-161, }
Okoliczności i sposoby przeciwdziałania „ukrytemu programowi” w zakładach karnych
Tadeusz Wolan
s. 163-175
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Tadeusz Wolan, Okoliczności i sposoby przeciwdziałania „ukrytemu programowi” w zakładach karnych, Pedagogika Rodziny, 2015, 5, 3, s. 163-175
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{478820, author = "Tadeusz Wolan", title = "Okoliczności i sposoby przeciwdziałania „ukrytemu programowi” w zakładach karnych", year = 2015, volume = 5, number = 3, journal = Pedagogika Rodziny, pages = s. 163-175, }
Zjawisko agresji w środowisku młodzieży : pojęcie agresji, przemocy oraz ich objawy
Agata Stępień
s. 177-190
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agata Stępień, Zjawisko agresji w środowisku młodzieży : pojęcie agresji, przemocy oraz ich objawy, Pedagogika Rodziny, 2015, 5, 3, s. 177-190
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{478822, author = "Agata Stępień", title = "Zjawisko agresji w środowisku młodzieży : pojęcie agresji, przemocy oraz ich objawy", year = 2015, volume = 5, number = 3, journal = Pedagogika Rodziny, pages = s. 177-190, }
Ocena poziomu cech motorycznych u dzieci w wieku przedszkolnym
Agnieszka Cieślak
Katarzyna Dudek
Katarzyna Michalak
Elżbieta Poziomska-Piątkowska
Joanna Tułacz
Witold Śmigielski
s. 191-198
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Cieślak, Katarzyna Dudek, Witold Śmigielski, Joanna Tułacz, Katarzyna Michalak, Elżbieta Poziomska-Piątkowska, Ocena poziomu cech motorycznych u dzieci w wieku przedszkolnym, Pedagogika Rodziny, 2015, 5, 3, s. 191-198
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{478823, author = "Agnieszka Cieślak, Katarzyna Dudek, Witold Śmigielski, Joanna Tułacz, Katarzyna Michalak, Elżbieta Poziomska-Piątkowska", title = "Ocena poziomu cech motorycznych u dzieci w wieku przedszkolnym", year = 2015, volume = 5, number = 3, journal = Pedagogika Rodziny, pages = s. 191-198, }