Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych
ISSN
2391-9973
Wydawca
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 15
Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych
2016, Tom 22, Numer 1
Dostępne tomy
2014, Tom 18, Numer 1
2014, Tom 19, Numer 2
2015, Tom 20, Numer 1
2015, Tom 21, Numer 2
2016, Tom 22, Numer 1
2016, Tom 23, Numer 2
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Wprowadzenie
Magdalena Bełza
Zenon Gajdzica
s. 9-10
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Zenon Gajdzica, Magdalena Bełza, Wprowadzenie, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2016, 22, 1, s. 9-10
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{557838, author = "Zenon Gajdzica, Magdalena Bełza", title = "Wprowadzenie", year = 2016, volume = 22, number = 1, journal = Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, pages = s. 9-10, }
Introduction
Magdalena Bełza
Zenon Gajdzica
s. 11-12
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Zenon Gajdzica, Magdalena Bełza, Introduction, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2016, 22, 1, s. 11-12
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{557839, author = "Zenon Gajdzica, Magdalena Bełza", title = "Introduction", year = 2016, volume = 22, number = 1, journal = Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, pages = s. 11-12, }
Studia nad niepełnosprawnością (Disability Studies) i ruch włączający w społeczeństwie jako konteksty edukacji włączającej
Dorota Podgórska-Jachnik
s. 15-33
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Dorota Podgórska-Jachnik, Studia nad niepełnosprawnością (Disability Studies) i ruch włączający w społeczeństwie jako konteksty edukacji włączającej, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2016, 22, 1, s. 15-33
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{557840, author = "Dorota Podgórska-Jachnik", title = "Studia nad niepełnosprawnością (Disability Studies) i ruch włączający w społeczeństwie jako konteksty edukacji włączającej", year = 2016, volume = 22, number = 1, journal = Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, pages = s. 15-33, }
Egzemplifikacje modeli wsparcia edukacji włączającej na podstawie rozwiązań przyjętych w różnych krajach
Anna Zamkowska
s. 35-44
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Zamkowska, Egzemplifikacje modeli wsparcia edukacji włączającej na podstawie rozwiązań przyjętych w różnych krajach, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2016, 22, 1, s. 35-44
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{557841, author = "Anna Zamkowska", title = "Egzemplifikacje modeli wsparcia edukacji włączającej na podstawie rozwiązań przyjętych w różnych krajach", year = 2016, volume = 22, number = 1, journal = Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, pages = s. 35-44, }
Inkluzja wobec idei emancypacyjnych – sfery przymusu i wolności w edukacji specjalnej
Marcin Wlazło
s. 45-55
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marcin Wlazło, Inkluzja wobec idei emancypacyjnych – sfery przymusu i wolności w edukacji specjalnej, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2016, 22, 1, s. 45-55
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{557842, author = "Marcin Wlazło", title = "Inkluzja wobec idei emancypacyjnych – sfery przymusu i wolności w edukacji specjalnej", year = 2016, volume = 22, number = 1, journal = Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, pages = s. 45-55, }
Szkoła siecią wsparcia i elementem sieci wsparcia
Anna Zamkowska
s. 57-66
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Zamkowska, Szkoła siecią wsparcia i elementem sieci wsparcia, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2016, 22, 1, s. 57-66
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{557843, author = "Anna Zamkowska", title = "Szkoła siecią wsparcia i elementem sieci wsparcia", year = 2016, volume = 22, number = 1, journal = Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, pages = s. 57-66, }
Rezerwaty i przestrzenie włączające w przestrzeni rzeczywistości szkolnej
Maciej Jabłoński
s. 67-87
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Maciej Jabłoński, Rezerwaty i przestrzenie włączające w przestrzeni rzeczywistości szkolnej, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2016, 22, 1, s. 67-87
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{557844, author = "Maciej Jabłoński", title = "Rezerwaty i przestrzenie włączające w przestrzeni rzeczywistości szkolnej", year = 2016, volume = 22, number = 1, journal = Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, pages = s. 67-87, }
Pogranicza, peryferia i centra włączania ucznia z niepełnosprawnością w klasie ogólnodostępnej
Zenon Gajdzica
s. 89-98
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Zenon Gajdzica, Pogranicza, peryferia i centra włączania ucznia z niepełnosprawnością w klasie ogólnodostępnej, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2016, 22, 1, s. 89-98
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{557845, author = "Zenon Gajdzica", title = "Pogranicza, peryferia i centra włączania ucznia z niepełnosprawnością w klasie ogólnodostępnej", year = 2016, volume = 22, number = 1, journal = Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, pages = s. 89-98, }
Inny
Magdalena Bełza
s. 99-112
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Bełza, Inny/Obcy (uczeń niepełnosprawny) jako podmiot „folkloru” szkolnego, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2016, 22, 1, s. 99-112
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{557846, author = "Magdalena Bełza", title = "Inny/Obcy (uczeń niepełnosprawny) jako podmiot „folkloru” szkolnego", year = 2016, volume = 22, number = 1, journal = Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, pages = s. 99-112, }
The opinion of future pedagogues to work with students with hearing impairment in inclusive settings
Miloň Potměšil
Petra Potměšilová
s. 113-126
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Petra Potměšilová, Miloň Potměšil, The opinion of future pedagogues to work with students with hearing impairment in inclusive settings, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2016, 22, 1, s. 113-126
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{557847, author = "Petra Potměšilová, Miloň Potměšil", title = "The opinion of future pedagogues to work with students with hearing impairment in inclusive settings", year = 2016, volume = 22, number = 1, journal = Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, pages = s. 113-126, }
Naučit, nebo inkludovat?
Boris Titzl
s. 127-160
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Boris Titzl, Naučit, nebo inkludovat?, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2016, 22, 1, s. 127-160
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{557848, author = "Boris Titzl", title = "Naučit, nebo inkludovat?", year = 2016, volume = 22, number = 1, journal = Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, pages = s. 127-160, }
Edukacja włączająca w opinii nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej – analiza segmentacyjna Doniesienia z badań
Joanna Skibska
s. 161-174
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Skibska, Edukacja włączająca w opinii nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej – analiza segmentacyjna Doniesienia z badań, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2016, 22, 1, s. 161-174
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{557849, author = "Joanna Skibska", title = "Edukacja włączająca w opinii nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej – analiza segmentacyjna Doniesienia z badań", year = 2016, volume = 22, number = 1, journal = Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, pages = s. 161-174, }
Wsparcie społeczne nauczycieli edukacji inkluzyjnej
Beata Skotnicka
s. 175-187
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Beata Skotnicka, Wsparcie społeczne nauczycieli edukacji inkluzyjnej, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2016, 22, 1, s. 175-187
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{557850, author = "Beata Skotnicka", title = "Wsparcie społeczne nauczycieli edukacji inkluzyjnej", year = 2016, volume = 22, number = 1, journal = Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, pages = s. 175-187, }
Przegląd badań empirycznych nad inkluzją w edukacji
Beata Cytowska
s. 189-213
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Beata Cytowska, Przegląd badań empirycznych nad inkluzją w edukacji, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2016, 22, 1, s. 189-213
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{557851, author = "Beata Cytowska", title = "Przegląd badań empirycznych nad inkluzją w edukacji", year = 2016, volume = 22, number = 1, journal = Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, pages = s. 189-213, }
Ogólne informacje dla autorów oraz przebieg i zasady procedury recenzowania
s. 214-215
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
, Ogólne informacje dla autorów oraz przebieg i zasady procedury recenzowania, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2016, 22, 1, s. 214-215
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{557852, author = "", title = "Ogólne informacje dla autorów oraz przebieg i zasady procedury recenzowania", year = 2016, volume = 22, number = 1, journal = Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, pages = s. 214-215, }